Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרושה המלצה על שמן מנוע ללאון MK2


Hatch_a
שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

שמתי לב לאחר שהלאון גמעה כ8K ק"מ חסר שמן (כמו כל TSI?),

ראיתי בעבר המלצות על שמנים מסויימים למנוע הללו אך מרוב דעות שונות בנושא אני לא יודע איזה שמן אכן מומלץ.

איזה שמן מגיע מהחברה? איזה תקנים דרושים?

 

כזכור לי היה דיבור על AGIP, רויאל פרפל וכד'.

 

אשמח אם מישהו יבהיר את הענין ויוכל לענות על השאלות המצורפות כדי לעשות מעט סדר בבלאגן.

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

נתקלתי "בבעיה" דומה לשלך בגולף 6 1.4TSI. היה חסר משהו בין 600-800 מ"ל שמן והתלבטתי מה למלא, משום שמקריאה בפורומים מחו"ל, ההמלצה הייתה לשמן בדרגת למיגות 5-30, בעוד שהיבואן בארץ ממליץ על שמן בצמיגות 5-40 ולא רציתי לעשות סלט. בכל אופן לאחר עזרה מחבר הפורום מרק(10), הבנתי כמה דברים: אין לדעת עם איזה שמן יוצא הרכב "מהמפעל" (למרות שההגיון שלי אומר שאם באירופה היצרן ממליץ על שימוש בשמן 5-30, אין סיבה שזה לא השמן איתו ייצא הרכב מהמפעל) וערבוב של כמה מאות מ"ל בודדים לא יגרום לנזק. בכל אופן במקרה שלי, קבעתי כבר בין כה תור לטיפול בו הולחף השמן לכזה בדרגת צמיגות 5-40. אני חייב לציין ששלחתי מייל לפולקסווגן העולמית בעניין וקיבלתי בחזרה תשובה לפיה יש להיצמד להוראות היבואן, ככה שזה לא ממש עזר. פתחתי לא מזמן שרשור בנושא, שאני שמח לראות שעדיין מכה גלים ונגע לשימוש בשמן סונול ברכבי צ'מפיון.

 

בתשובה לשאלתך אני הבנתי שהשמן שכדאי להוסיף אחרי הכל הוא בדרגת צמיגות 5-40. אתה צריך למצוא אחד שעומד בתקן היצרן - 502, זה כתוב בד"כ על המיכל מאחור. כמו כן ודא שאתה רוכש שמן סינטטי מלא ולא "בטכנולוגיה סינטטית" או כל מכבסת מילים אחרת. שני שמנים שהם בודאות סינטטים מלאים ועומדים במפרט היצרן הם mobil super 3000 ו- agip syntevolution. לגבי רואיל פרפל הדעות חלוקות משום שלא מצויין עליו שהוא עומד בתקן 502 למרות שהדעות לגביו, לפחות מעל דפי הפורום, חיוביות מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד שני שמנים של Eurol, העומדים בתקני VW:

 

http://www.eurol.com/productinfo/pi_engels/PCMO-2300%20Syntence%20GB.pdf

 

http://www.eurol.com/productinfo/pi_engels/PCMO-2800%20Super%20Lite%20GB.pdf

 

(אצלי - ב"אוטובדק" - שמו את האחרון, ה-5W40)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה הגורפת לפי צ'מפיון היא כאמור שימוש בשמן 5-40, ולכן הייתי מציע לך, להשתמש בשמן המדובר על אף כל חילוקי הדעות נוגע לעניין הצמיגות הרצויה. אם כל המנועים ישבקו אחרי שימוש בשמן הנ"ל, תתנחם בעובדה שזה יקרה לכל בעלי VAG :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן ממליץ על שמן לפי תנאי האקלים, לאקלים הארצישראלי מומלץ 5W40 (כוונתי ל1.8 TSI בלבד) והשמן אשר בשימוש אצל היצרן הוא אגיפ סינת' אבולושיין שלפי דעתי נותן תמורה בין הגבוהות למחיר.

 

אגיפ ניתן לקנות באוטו דיפו במחירים זולים למדי.

יקיר.

MX-5 NC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...