Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני מעוניין לשדרג את המערכת המקורית לאיביזה החדשה שבדרך, ואני דיי סגור על קנווד.

העניין הוא שמצאתי את שני הדגמים הנ"ל:

 

Kenwood DDX418

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=799440

 

Kenwood 4028BT

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=792179

 

למעט המחיר (הפרש של כמעט 800 ש"ח) אני לא מצליח להבין מה ההבדל בין שתי המערכות.

לשניהם מסך 6.1, חיבור USB / AUX, בלוטוס', הספק של 4x50, מסך מגע וכו'..

 

אודה למי שיוכל לשפוך מעט אור בנושא...:-)

.I Rock, There For I Am

פורסם

כנראה שההבדל היחיד הוא שהיקרה יותר פשוט חדשה יותר.

קנווד יכולים להוציא שני דגמים בדיוק אותו דבר אבל מיקום כפתורים קצת שונה וזהו דגם חדש!

ד"א למה אתה משלם על המערכת?

חבר שלי גם קנה איביזה לפני חודש וחצי והוציא מהחברה שדרוג של המערכת המקורית במערכת דאבל דין של קנווד בחינם.

אה כן וזה רק קנווד שמתקינים ברדיו מילאנו בבני ברק.

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

אני קניתי את האיביזה אחרי המבצע ולמרות הניסיונות (הרבים) שלי לקבל את המערכת הזאת כלולה במחיר, נתקלתי בחומות של סירוב.

אם אף אחד לא יטען בעד ה4028 אני לא רואה סיבה לשלם יותר ואני מניח שאקנה את 418DDX..

.I Rock, There For I Am

×
×
  • תוכן חדש...