Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך אמ הדרך - מוסך כללי מתמחה בפיג'ו וסיטרואן בתל אביב - חוות דעת גולשים


gadiron
שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

ברצוני לשבח את מוסך אמ הדרך,

קניתי לא מזמן רנו קליאו, שמסתבר שהייתה מוזנחת בצורה מחפירה ושלל תקלות בABS, כרית האוויר, בהגה, הרכב היה נכבה באמצע נסיעה, הנעה קשה בולמים גמורים, ומה לא.

הרכב דרש המון המון עבודה, והצוות של אמנון הסבירו לי צעד צעד מה הוחלף.

הטיפול לא היה קל, היה שלל תקלות מוזרות ובעיתיות שקשות לאבחון והצוות של אמנון החזירו לי את התקווה.

ועכשיו הרכב נוסע מעולה, שקט יותר מבעבר.

אני יכול להגיד בביטחון שאמנון והצוות שלו, מקצועיים ואדיבים.

אין ספק שאני אחזור אליהם ואמליץ לחברים ומשפחתי לטפל אצלו.

בברכה,

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...

שלום,

אמנם עבר שבוע אבל מרגיש צורך לפרסם תגובה לאחר טיפול בתקלה ברכב מסוג פיזו 307.

לא אכנס לפרטים טכניים רק רוצה לציין את ויטלי על השירות המקצועי, האדיבות והסבלנות . על השיתוף בדרך והתקדמות הטיפול

ועל השקיפות בכל התהליך.

הרכב כמו חדש והטיפול היסודי של ויטלי השאיר בי תחושה טובה ובטוחה שאחזור אליו שוב לטיפול שוטף.

רואים שהמוסך מושתת על אמינות ומקצועיות עם הפנים ללקוח .

סוף סוף יוצא בתחושה טובה שיש לי מישהו אמין לחזור אליו ...

מגיע לכם ,

יאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

חוות דעתי חיובית מאד וממולצת.

בסופש האחרון ה206 שלי התחילה לפלוט בנזין לתוך תא הנוסעים

התקשרתי למוסכים מורשים בקרית גת ( האזור שלי) והסביבה.

ובלי לראות את הרכב הם פסקו שהמשאבת דלק הלכה. ודברו איתי על 1500

שקלים לפני עבודה.

חפשתי בפורום המלצה למוסכים. והגעתי לאמ הדרך בתל אביב. שירות אדיב ומקצועי

ומהיר מאוד. הם קודם בוחנים את התקלה ורק אז מתקנים. בניגוד לשיטת פרק הרכב

למרות שאני מקרית גת אני אסע לעיר הגדולה בכל פעם שאצטרך טיפול.

ממליץ בחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום לכולם,

 

אני בעלת רכב סיטרואן C3 שנת 2003, הגעתי למוסך אמ הדרך בגלל ההמלצות החמות בפורום ולשמחתי עשיתי את הבחירה הנכונה!

הרכב היה במצב לא טוב וכשהתקשרתי לברר מתי אוכל להגיע עם הרכב ענה לי אמנון ואמר לי שאני יכולה להגיע מיד.

השארתי את הרכב במוסך ותוך שעה קיבלתי שיחת טלפון עם פירוט מלא של הבעיות, מה הטיפול ומה העלות שלו.

יום למחרת לקחתי את הרכב חזרה כשהוא תקין לגמרי ותענוג לנהוג עליו.

אני חייבת לציין שאמנון והצוות שלו מקסימים מקצועיים וסבלניים לכל שאלה, תחושת חוסר הביטחון של להגיע למוסך חדש נעלמה מהר מאוד.

בקיצור, מומלץ בחום!!

 

ליהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אני בעלת רכב סיטרואן C3 שנת 2003, הגעתי למוסך אמ הדרך בגלל ההמלצות החמות בפורום ולשמחתי עשיתי את הבחירה הנכונה!

הרכב היה במצב לא טוב וכשהתקשרתי לברר מתי אוכל להגיע עם הרכב ענה לי אמנון ואמר לי שאני יכולה להגיע מיד.

השארתי את הרכב במוסך ותוך שעה קיבלתי שיחת טלפון עם פירוט מלא של הבעיות, מה הטיפול ומה העלות שלו.

יום למחרת לקחתי את הרכב חזרה כשהוא תקין לגמרי ותענוג לנהוג עליו.

אני חייבת לציין שאמנון והצוות שלו מקסימים מקצועיים וסבלניים לכל שאלה, תחושת חוסר הביטחון של להגיע למוסך חדש נעלמה מהר מאוד.

בקיצור, מומלץ בחום!!

 

ליהי.

 

שלום ליהי

תודה לך על המילים החמות, אנחנו עושים כמיטב יכולתינו על מנת לתת את השרות הכי טוב שאפשר לכל לקוחותינו.

חשוב לנו שהלקוחות שלנו, יהיו בטוחים על הכביש, לא יתקעו בדרכים ויגיעו אלינו לטיפול רק פעם אחת בשנה לטיפול השנתי

לפני הטסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הגעתי למוסך אחרי שהייתי בכמה מוסכים אחרים וחיפשתי מקצועיות, ראש שקט ו שירות מהיר - ופה מקבלים את כל זה. מדובר ברביעייה בוקר טוב יא אח. יש כמה ימים שאני רוצה לקחת בהם חופשים: 13/4 יום ראשון. 22/5 יום חמישי. 5/6 חמישי.שמבינה עניין. הכנסתי את הרכב לתיקון גדול שכלל כמה מכלולים. עשו עבודה מצויינת. לאחר שבמוסכים אחרים אמרו לי ששני הכיסאות הקדמיים דפוקים לגמרי וחייבים להחליפם, באם הדרך הצליחו להציל את שניהם. המחירים לא זול, אך סביר בהתאם למוסך מורשה ו מקצועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאחר שבקרתי במוסך כמה פעמים ליישור קו, אני חייב לציין שאני מאוד מרוצה ממנו. אני מוכן לסוע מהדרום למוסך רק בגלל הבטחון והראש השקט.

 

נורא אהבתי שנותנים אחריות על העבודה ולא מנסים להתחמק ולדחוף לך עוד עבודות שלא יפתרו את הבעיה, והחלק הטוב שהמחירים לא בשמים.

 

מאוד ממליץ , ואני יודע שאת הטיפול הקרוב אעשה שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

ברשותי פיג'ו 206. לאחרונה העברתי את הרכב טיפול גדול ב"אם הדרך" שכלל מגוון מכלולים. הרכב יצא כמו חדש. לאחר שבמשך כמה שנים אני מתלונן על אותם בעיות באזני המוסכניק שלי ללא פיתרון. מוסך סופר מקצועי מצד אחד ומעניק יחס ביתי ואישי מצד שני. ללא קומבינות וללא חאפרות. ממליץ בחום.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בוקר טוב,

מכירים את זה שפתאום באמצע נסיעה , שומעים רעש גדול, ואז קולות של גריסה?

הדבר הראשון פחד אלוהים,הלך המנוע..הגיר ווטאבר מה עשיתי לא נכון?

טלפון מהיר למומחים,היסטריה קלה,שלי, הרגעה ע"י אמנון,יהיה בסדר...

שולח את הבחור המקסים עדן (הייתי בת"א למזלי)לוודא שאפשר לנסוע עם האוטו,

מקבלת אישור הוא מלווה אותי למוסך...כוס מים קרים ,הסבר סבלני שפשוט התפרק חיבור...

 

ואני אומרת: מוסך אמ הדרך ,גם למכוניות יש רופא מומחה ,למזלי אני מכירה אותו...

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בעקבות הרבה המלצות כאן בפורום החלטתי ללכת לאם הדרך לעשות הכנה לטסט לסיטרואן C3 שלי. הרכב עבר טיפול כללי שבסופו האוטו נוסע כמו חדש ובמשך כל התהליך אמנון יידע אותי בכל שלב ושלב מה צריך ואם אני מאשר או לא.

מכיוון שהייתי מרוצה מהעבודה התלוננתי בפני אמנון גם על המזגן שלי שלא עבד ושאחרי המלצה של מכון דיאגנוסטיקה בנתניה החלפתי לו מאוורר מנוע לחינם אם הדרך איבחנו שהבעייה היא בכלל במחשב הרכב והביאו את סאגת המזגן שלי שנמשכה שנתיים לסיומה המוצלח :-)

בקיצור מומלץ בחום. גם אם לא הכי זולים העבודה סופר מקצועית והדיאגנוסטיקה מדוייקת מה שיכול לחסוך הרבה זמן כאב ראש וכסף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער לקלקל את החגיגה בשרשור הזה, אבל נפל עלי מצב רוח ביקורתי והביקור האחרון שלי במוסך אמ. הדרך, הגם שהיה בשנה שעברה, היה אחד ממפחי הנפש שעברתי בחיים, לא רק בעולם המוסכים.

 

אכן המוסך לא זול, כפי שנכתב פה וכפי שבעל המוסך מצהיר לא פעם, אלא שההצהרה היא גם על אחריות לשנה. רכב במשפחתי נכנס לטיפול במוסך אמ. הדרך, בהמלצתי, לישור קו לאחר מספר שנים שבמהלכן הרכב לא נוסע הרבה, ועובר החלפת שמן ומסננים (איכותי, ומקוריים) מדי שנה (גם מצתים ושאר ירקות, כשצריך).

לרכב היו נזילות שמן, לאחר בדיקה קצרה התגלה שיש להחליף מחזירי שמן, ועל הדרך מבצעים החלפת רצועת תזמון (הרצועה ספגה שמן). גם מכסה השסתומים דרש החלפה.

עד כאן הכל טוב ויפה. הרכב עבר טיפול דומה במוסך המרכזי של היבואן כארבע שנים לפני כן, בעלות נמוכה מעט ממה שיצא באמ. הדרך אבל הכל סוכם מראש.

ביקשתי גם לשים לב למערכת הקרור, היה מעט איבוד מים. הרדיאטור פורק והועבר לעבודה חיצונית לסתימה מקומית בעלות לא זולה (500 ש"ח, לא כולל פו"ה).

 

כעבור כחודשיים המנוע התחיל לפרפר קשות לפתע, הרכב נגרר למוסך והממצאים היו:

יש להחליף שוב אטם מכסה שסתומים.

יש להחליף סליל הצתה.

איטום הרדיאטור כשל, ויש להחליפו, כאשר סכום השיפוץ יופחת כמובן מעלות ההחלפה, המתן להצעת מחיר (התלוננתי עדיין על איבוד איטי של נוזל).

 

על הכשל במנוע אין לי שום תלונה, הרכב לא חדש והכל יכול לקרות, לא בהכרח באשמת המוסך.

גם על אטם מכסה השסתומים אין לי תלונה, האמת היא שהוא עדיין נוזל קלות עד היום, כנראה שיש עיוות מסויים במכסה, חדש עולה מאות שקלים שאני מסרב לשלם בעבור חתכת בקלית.

 

הבעיה היא עם הצעת המחיר והאחריות על הטיפול ברדיאטור:

הוצע לי רדיאטור תחליפי בעלות גבוהה יותר מרדיאטור מקורי (הצעת מחיר שקיבלתי במקביל), כלומר בעל המוסך קיבל הצעת מחיר לחלק, וניסה לחייב אותי במחיר כמעט כפול (הוא הודה שעלות החלק למוסך נמוכה במאות שקלים מהעלות ללקוח), והכל תחת שבי האחריות. נוסף לכך נגבה סכום של 250 ש"ח בעבור עבודה בלבד עבור החלפת סליל הצתה (נאמר משהו על דיאגנוסטיקה, אם כי אני די בטוח שכל בעל מקצוע, בוודאי מנוסה כמו בעל המוסך יאבחן את הכשל בסליל ההצתה עם אוזן קשורה מאחורי הגב, וללא חיבור למחשב) סכום העבודה הזה, לדעתי, חודשיים בלבד לאחר שהרכב עבר טיפול במחיר של 4000 ש"ח במוסך, הוא די מוגזם לטעמי (ואדגיש רק שמדובר בדיוק בשלושה ברגים נגישים יחסית וארבעה כבלים, עבודה של 5 דקות ללא כלים מיוחדים).

 

בסופו של דבר לגבי הרדיאטור: אני סיפקתי למוסך רדיאטור מקורי בעלות נמוכה יותר מהתחליפי, כאשר עבודת ההחלפה התבצעה ללא תשלום. נדמה לי שהפעם השתמשו במי ברז, אבל אני לא באמת בטוח בוודאות לגבי הפרט הנ"ל, בכל אופן לא חוייבתי פעם נוספת על נוזל מתוצרת וולאו, כמו בפעם הראשונה.

 

היו חילוקי דעות לגבי התשלום, ובסופו של דבר, כעונש, בעל המוסך החליט להשאיר את הרדיאטור הישן אצלו (טען שעליו להזדכות על סכום התיקון, ביקשתי לקבלו לאחר מכן, אך פשוט סרב בתוקף וזאת למרות ששילמתי את מלוא הסכום על הרדיאטור החדש ועל העבודה - בפעם הראשונה).

 

לבסוף אמנון ביקש שלא אחזור אליו!

לא שחשבתי לעשות את זה בכל מקרה, אבל לדעתי בעל עסק לא יכול לדרוש דרישה כזאת, לאחר ששילמתי את הסכום עליו סיכמנו במלואו.

אבל עד היום לא מתביישים לשלוח הודעה כתובה לטלפון מדי חג (כולל הפסח) על איזה מבצעים, שלא עומד מאחוריהם ממש (בדיקות חורף, קיץ וכיוצא באלה).

 

אציין עוד שכניסתי הראשונה למוסך הייתה לאחר אכזבה ממוסך אחר שגם הוא מומלץ פורום, וחרף שרשור הביקורת שאיכשהו נראה בסופו של דבר כשרשור הלל למוסך, אם כי אני מבין לחלוטין את פותח השרשור ההוא, ביחוד את התחושה:

אתה תביא את הרכב ותבוא לקחת אותו כשנגיד לך, שלוף את הארנק ושלם (ואני מדגיש שלא נעשו עבודות ללא סיכום מראש, רק התחושה הייתה מאוד לא נעימה, ביחוד בעקבות דרישות לתשלום נוסף בתיקון החוזר).

 

ההערכה שלי היא שעם חכמת הבדיעבד או עם יעוץ טוב יותר, הטיפול יכל להתבצע בכמעט 1000 ש"ח פחות עם עבודה לא פחות מקצועית. שוב: אין תלונה ספציפית על המקצועיות במוסך, רק על הניסיון לגבות כספים נוספים ולא מעטים בתיקון שאמור להיות במסגרת האחריות.

עריכה אחרונה על ידי Eily
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

לפני כחודשיים הגעתי למוסך בגלל רעש צלצולים מכיוון מערכת הפליטה ( 206XS). התברר שהיה צריך להחליף דוד. הדוד הוחלף. לפני כשבועיים שמתי לב ששוב חוזרים הרשרושים בסל"ד נמוך ובמאמץ ( בטורים גבוהים לא שומעים כלום ). הגעתי היום למוסך כדי לראות האם הבעיה חזרה. הגעתי, אמנון קבל את פני וביקש ממני להמתין. בינתיים יצאתי החוצה ואחד העובדים שאל "מה הבעיה" . הסברתי לו את הסיפור ואף הנענו את הרכב וניסינו ליצור את הרעש. ברגע שהרעש הופיע אמר העובד שמדובר בזיוף קל של המנוע, ואין טעם להתחיל לפרק אותו. הוא המליץ לי לשים תוסף ולראות מה קורה בהמשך.

 

אציין שהתחושה שיצאתי איתה - הייתה טובה. לא שניסו להוציא ממני עוד כסף כדי לטפל בדברים שלא צריך. עבודה מקצועית. מקווה שאחרי התוסף הכל יסתדר.

 

דניאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

בבעלותי פיז'ו 206 שנת 2002 שעשתה הרבה צרות לאורך השנים.

אחרי שנים שהרכב היה מטופל (רע מאוד) על ידי מוסף פיז'ו בהרצליה החלטתי למצוא מוסך חדש.

אחרי בדיקות והשוואות הגעתי לאמ הדרך.

במקור, נכנסתי למוסך בשביל לתקן בעייה במדחס של המזגן ולעשות טיפול 15 אלף. מאחורי הקלעים היו בעיות שונות ומשונות ברכב, על רובן ידעתי, על חלקן לא.

צוות המוסך מצא את כל הבעיות ברכב ותוך שעתיים קיבלתי פירוט מלא של התקלות, משמעותן וכמה יעלה לתקן אותן (לעשות יישור קו).

מאחר ובדקתי קצת לפני, בעיקר לגבי המזגן אך גם על כמה דברים אחרים, היה לי מושג כללי של כמה דברים אמורים לעלות.

המחיר שאמ הדרך נתנו היה הרבה יותר מהוגן, גם על החלפים וגם על העבודה. על הדרך הם תיקנו כל מיני דברים אחרים שהציקו ברכב, וזאת מבלי להכליל אותם במחיר.

לאורך כל הדרך קיבלתי עדכונים על התקדמות העבודה, שינויים במחיר ומצב הרכב בכלליות.

את הרכב קיבלתי בבוקר שאחרי, שטוף ונקי ובמצב מצוין.

 

במדינה בה אנחנו רגילים שמנסים לדפוק אותנו כל הזמן, היה מאוד מרגיע למצוא מוסך שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ויגבה מחיר הוגן המתאים לחלפים ולעבודה שבוצעה.

 

למקרה שלא הבנתם עד עכשיו - אני ממליץ בחום! :)

 

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

בבעלותי פיז'ו 206 שנת 2002 שעשתה הרבה צרות לאורך השנים.

אחרי שנים שהרכב היה מטופל (רע מאוד) על ידי מוסף פיז'ו בהרצליה החלטתי למצוא מוסך חדש.

אחרי בדיקות והשוואות הגעתי לאמ הדרך.

במקור, נכנסתי למוסך בשביל לתקן בעייה במדחס של המזגן ולעשות טיפול 15 אלף. מאחורי הקלעים היו בעיות שונות ומשונות ברכב, על רובן ידעתי, על חלקן לא.

צוות המוסך מצא את כל הבעיות ברכב ותוך שעתיים קיבלתי פירוט מלא של התקלות, משמעותן וכמה יעלה לתקן אותן (לעשות יישור קו).

מאחר ובדקתי קצת לפני, בעיקר לגבי המזגן אך גם על כמה דברים אחרים, היה לי מושג כללי של כמה דברים אמורים לעלות.

המחיר שאמ הדרך נתנו היה הרבה יותר מהוגן, גם על החלפים וגם על העבודה. על הדרך הם תיקנו כל מיני דברים אחרים שהציקו ברכב, וזאת מבלי להכליל אותם במחיר.

לאורך כל הדרך קיבלתי עדכונים על התקדמות העבודה, שינויים במחיר ומצב הרכב בכלליות.

את הרכב קיבלתי בבוקר שאחרי, שטוף ונקי ובמצב מצוין.

 

במדינה בה אנחנו רגילים שמנסים לדפוק אותנו כל הזמן, היה מאוד מרגיע למצוא מוסך שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ויגבה מחיר הוגן המתאים לחלפים ולעבודה שבוצעה.

 

למקרה שלא הבנתם עד עכשיו - אני ממליץ בחום! :)

 

ארז

ארז שלום,

 

אשמח לראות את הקבלה על העבודות שבוצעו ברכב בכדי שנוכל להתרשם גם מהמחיר ששילמת על יישור הקו.

 

אני שמח שיצאת מרוצה מהטיפול ואתה מפרגן למוסך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...