Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש שהרכב יהיה בטיחותי כמה שיותר זריז ונוח ו 1600 סמ'ק לפחות.

אנחנו 4 נפשות זוג ושני ילדים קטנים.

הציעו לי את המכוניות הבאות ועד מחר אני צריך לתת תשובה סופית.

יונדאי I35

יונדאי i25

ניסן נוט

לנסר

אופל קורסה

 

חשוב לציין שהרכב יהיה לשלוש שנים

ושכרגע יש לי לנסר 2008 ואני לא מרוצה מהרכב הזה בכלל כך שהלנסר כנראה לא בא בחשבון.

פורסם

היונדאי I35 הציעו לך יחד עם האחרות למרות שהמחיר שלהן נמוך יותר??

אופל קורסה??

ברור שהיונדאי..

האם הציעו לךללא תוספת תשלום?

פורסם
שלום לכולם

אני מחפש שהרכב יהיה בטיחותי כמה שיותר זריז ונוח ו 1600 סמ'ק לפחות.

אנחנו 4 נפשות זוג ושני ילדים קטנים.

הציעו לי את המכוניות הבאות ועד מחר אני צריך לתת תשובה סופית.

 

מזדה 6

מאזדה 5 אקסקיוטיב 7 מקומות

יונדאי I35

יונדאי i25

יונדאי סטיישן I30 -לא אוהב כל כך סטיישן.

סיטרואן C4 קומפורט

סובארו B4 טופ

וסיאט וסקודה אבל פחות 1.6 סמ'ק

ניסן נוט

לנסר

אופל קורסה

 

חשוב לציין שהרכב יהיה לשלוש שנים

ושכרגע יש לי לנסר 2008 ואני לא מרוצה מהרכב הזה בכלל כך שהלנסר כנראה לא בא בחשבון.

בבוקר שלחו לי רשימה מפורטת עם יותר אפשרויות...

פורסם

אני מניח שנדרש מחיר שונה עבור כל אחד מהרכבים. זה פקטור חשוב בהחלטה.

 

בהנחה (תמוהה) שכל הרכבים מוצעים לך באותו מחיר, אז נראה לי שמזדה 5 זו האופציה הטובה ביותר למשפחה.

פורסם

הזמנו בסוף את היונדאי I35 בצבע כסף התחברנו יותר למראה , ההבדל בינה לבין המזדה 6 או 5 היה אלף שקל

שווי שימוש אבל מה שיורד מהתלוש בתכלס זה 2.4 אחוז מס משווי השימוש שזה כמה מאות שקלים פחות כל חודש..

העיקר שיהיה נסיעות בטיחות ותודה לעוזרים.

פורסם

שווי הרכב בתלוש זה 2.48% לחודש משווי הרכב , (ולדעתי אמור לעלות בינואר 2012 לפי התוכנית המקורית ...)

 

ולא 2.4

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...