Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעל הרכב הקודם אמר שהוא החליף את הבלמים לפני 15 אלף. האם הם עדיין נחשבים חדשים או שעוד מעט צריך להחליף אותם? אז כל כמה ק״מ צריך להחליף וכמה זה עולה?

 

תודה

פורסם

אין קילומטרז' מוגדר להחלפת בלמים.

זה תלוי באופי הנסיעות, בהרגלי הנהיגה של הנהג, באיכות הרפידות והצלחות שהורכבו.

בלמים קידמיים נשחקים הרבה יותר מהר מאחוריים.

לאחר 15.000 קילומטר הבלמים כמובן לא נחשבים חדשים, אבל יתכן שהם גם לא שחוקים מעבר למידה ואין צורך בהחלפה.

רק בדיקה במוסך יכולה לתת תשובה חד משמעית.

 

 

פורסם

אני בכל מקרה תכננתי ללכת למוסך לפני הקניה, פשוט רציתי לפני זה לאסוף מידע.

 

דרך אגב, בנסיעה שעשיתי הרכב בלם כמעט רק בנגיע על הבלמים. 

פורסם

מרחק הרפידות מהדיסק אמור להתכוון כל הזמן עם השחיקה שלו, כך שלא יורגש הבדל אם יש לו הרבה בשר או לא. רק כשנגמרת אחת הרפידות מתחילים שינויים.

אני נוסע כ-60K לסט קידמיים (ברכב אחר), אבל זה עם ידני שחוסך הרבה בזה, ואני מאוד עדין, ורוב הקילומטראז' בינעירוני.

ובכל אופן אחרי שתקנה את הרכב שלך, תעשה לו יישור קו, שכולל החלפת הבלמים אם צריך, או קבלת הערכה עוד כמה ק"מ יש, בקדמיים ואחוריים. וכל השאר.

בכל אופן זה לא סיפור יקר, פחות מחמש מאות ש"ח. יש מכוני בדיקה שאפילו מחפפים ולא בודקים רפידות בלמים לפני קנייה.

 

בהצלחה.

פורסם

רק לצורך הבהרה, שום מכון בדיקה לא בודק את מצב רפידות הבלמים לפני קניה.

הם בודקים את כוח הבלימה על מכשיר כמו שיש במכוני רישוי, ומציינים בטופס שהבדיקה בוצעה ללא פירוק גלגלים.

 

 

פורסם

אבל האם אני יכול לדרוש במכון שיבדקו את הבלמים עם הפירוק גלגלים.

כשאומרים מכון, אז מתכוונים למוסך Ford במקרה שלי?

×
×
  • תוכן חדש...