Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ECP,טורבו וכאב ראש אחד גדול(POLO 1.2TSI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יבואן הרכב לא חייב לתת לך שום אחריות מוארכת מעבר לתקופת האחריות הרגילה.

הוא חייב לתקן את הרכב בתקופת האחריות ואת זה הוא ביצע.

אם יהיו תקלות בחודשים שלאחר סיום האחריות, והרכב עבר טיפולים סדירים במוסכים מורשים-תוכל לבקש השתתפות (חלקית או מלאה,לרוב חלקית) בעלות התיקון.

אולי יסכימו להשתתף ואולי לא.

אבל ברור שאף אחד לא יתחייב לך על זה.

אבל הבעיה כאן היא שונה.

זה לא שנשרף רכיב מסיבה לא ידועה והחליפו לאחד זהה במסגרת האחריות,ואם יקרה דבר דומה לאחר תקופת האחריות,זו בעיה שלך. במקרה הזה זו תקלה שהם מודעים אליה(שהציר של הWG נתפס) והם מצהירים שהם מחליפים את החלק התקול בחלק אחר משופר(רכיב של KKK ולא של IHI),אבל בפועל הם שמים לך את אותו רכיב בעייתי.

אם הייתי מבקש "אחריות מורחבת" על החלק המשופר והתקין שבו לא קיימת התקלה הזו(ואם קיימת,אז לא בהיקף כזה כמו שהיא קיימת ברכיב התקול) אז התשובה שלהם מתקבלת על הדעת,אבל הם החליפו את החלק הפגום בחלק זהה(והיה כאן בחור בת'רד שאמר שהוא בעצמו החליף 5 כאלה בחודש האחרון,זה לא משהו מובן מאליו).

נעזוב לרגע את האחריות הארוכה יותר-המינימום שהם צריכים לעשות,זה להחליף רכיב שידוע בתור רכיב עם פגם מולד כלשהו ברכיב אחר שידוע כתקין,אם את זה הם עשו במס' רכבים,אז למה לא אצלינו?

פורסם

אני רוכש בדיוק skoda fabia tsi 1.2 מיד שנייה עם חצי שנה אחריות יצרן. האם יש אפשרות לבדוק בבדיקה את מצב הטורבו?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
יש בעיה ידוע בטורבו של ה 1200 הציר שפותח את הווסט גיט נתפס .

והטורבו שירכב ברכב הוא כבר מדגם משופר .

יצא לי להחליף 5 טורבים כאלה בחודש האחרון (אני עובד במורשה של סקודה )

ויש גם בעיה בחוטי הצטה של צילנדר 2 הוא מבריח ניצוץ על הצינור דלק .

מה שגם גורם לקרטועים לפעמים .

היי גיא

ראיתי תגובה שלך לאחד המשתמשים פה בנוגע לנורת הEPC

של הפולו - ותגובתך הייתה המקצועית ביותר

הבעיה אצלי די דומה - רק שבעת כיבוי והדלקה מחדש כאילו ולא היה

במוסך החליפו לי את כל ארבעת סלילי ההצתה כי הם גילו ש2 הלכו

וכעבור שבוע+ קרה בשנית כיביתי הדלקתי ולא קרה מאז

במוסך אמרו לי שאין מה לעשות וחייבים לחבר למחשב כאשר התקלה נמצאת אחרת לא יודעים מהי

מה עליי לעשות ?

×
×
  • תוכן חדש...