Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה!


G FORCE
שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל הויכוחים האלה בסגנון "שלי יותר גדול" ,לא תואמים לנושא השרשור.

תעשו טובה יש מספיק נושאים אנטי מפרגנים שנפתחו.

רוצים לדון בעניין שאינו קשור ל"מזל טוב" "איזה כיף לי" ו"בהצלחה" תפתחו נושא חדש.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סלח לי רוני... אך אני אשמח לדעת מה רקע המוטורי שלך ?

כמה שעות סינגל סיטר יש לך ?

על כמה "גרידים" של סינגל סיטר ישבת בעבר?

 

קל להשמיץ,להכפיש,ללכלך ולבקר את חברי הנבחרת מהצד,לפני שאתה אפילו יודע מי הם ,מה הרזומה שלהם ומה הם עשו בעבר.

כל אחד ואחד שנבחר שילם את אותם 333 שח והיה טוב מ3000-5000 איש שהגיעו למיונים,אז איך אתה משמיץ כך ?

 

מה היית אומר אם אתה היית נבחר להיות בין חברי הנבחרת?

 

גם אז היית משמיץ ושואל מה אפשר ללמוד בכמה שבועות בודדים או כמה שעות בודדות של נהיגה בסינגל סיטר?

או היית שמח ואסיר תודה על האפשרות ?

 

תבוא לצפות במירוץ הפורמולה הראשון בארץ,הרי היית משלם את טיב כספך אם היית נקלע למירוץ פורמולה רנו בכל ארץ אחרת נכון?

כי רעש המנועים וריח הדלק השרוף עושה רק טוב,במיוחד ב"רפובליקת הבננות" שאנו חיים בה!

אקשן לא יחסר!

 

 

ארז ליבן

 

ארז, כבר התנצלת אבל בכל זאת חשוב לי להדגיש - אין לי דבר נגד חברי הנבחרת (למעט, אם קיימים, כאלה שהתקבלו באופן לא הגון). אני אפילו מכיר אישית חלק מהם ויודע מה הם שווים. רק בהמשך לדבריך חשוב לי להדגיש:

א. המיונים הראשונים באופן ברור לא סיננו רק את האנשים הפחות טובים, אלא גם אנשים טובים שנפלו קורבן לשיטת המיון הגרועה (כולל עבדך הנאמן).

ב. המיונים השניים אמנם היו טובים משמעותית, כך הבנתי, אבל ללא פרסום זמנים בג'ימקאנה (ששווה 70 אחוז, להזכירך) לך תדע אם עבר מי שהיה צריך לעבור.

ג. כן, אני מרשה לעצמי לתהות בקול רם כמה אפשר ללמוד בשעות אימון בודדות על סינגל סיטר. אל תשכח שהכוונה היא לבצע מירוץ, לא יום מסלול. הדינמיקה בין מכוניות על המסלול היא משהו שגם גדולים ומנוסים מתקשים איתו מאוד, אפילו אם יש להם רקע בקארטינג (בכל זאת מדובר על מהירויות מהירות בהרבה).

 

באשר אלי - ניסיון מסלולי בסינגל סיטרים לצערי אין לי (עניין שבוודאות יתוקן בעתיד) וגם לא ניסיון מירוצים. ניסיון רב מאוד בנהיגה ספורטיבית ממגוון סוגים וכלים - דווקא יש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RAY71

1.סלח לי שלא הופעתי באף אירוע ג'ימקאנה וסלח נא לי שוב שהנני חבר חדש בפורום זה ולא מכיר את הנפשות הפועלות המסתתרות מאחורי כינויים עלומי שם.

2.חבל שאתה נכנס לספקולציות לגביי מי עבר,עובדה קיימת,ישנה נבחרת ואתה לא שם! מה הסיבה? לא אני ולא אתה נוכל לדעת.

3.מנסיונך האישי! לשלם 333 שח בשביל הסיכוי לצאת לקורס בצרפת,לעשות כמה שעות מסלול ולעלות על גריד של 10-20 מכוניות זה שווה! הרי כמו שאתה יודע ! כל קורס פורמולה,יום מסלול,או מירוץ יעלה למעלה מכמה אלפי יורו עוד לפני שנדבר על אש"ל

4.כל מירוץ פורמולה פורד,רנו,ב.מ.וו,פורמולה 3,פורמולה2 וכו' משולב בסופ"ש מירוצים! כך שכל יום שתבחר יעלה לך כסף בשביל לצפות בכל הקטגוריות שנוהגות באותו היום וזה עוד לפני שקנית את הנקניקיה בלחמניה והבירה ב10 יורו!

 

רוני

אתה בעצמך ניגשת למיונים,אך לא היה לך שום נסיון בסינגל סיטר,אבל לא דאגת ולא פחדת שמא תהיה לך בעיית הסתגלות כלשהי לכלי או היכן תתברג במהלך המירוץ,אני מאמין שכל אחד ואחד שנבחר ידע להתחשב במגבלותיו שלו.

עצם העובדה שיהיה "מירוץ" או סתם 20 רכבי פורמולה רנו שיסתובבו על המסלול יגרמו לאושר לכל חובב מוטוריקה מושבע גם אם הוא לא נבחר (כך לעניות דעתי). עוד לפני שניגשתי למיונים שריינתי לעצמי את אזור התאריכים שאמור האירוע להתבצע רק בשביל לשמוע ולראות שזה אמיתי! אך הכנתי את עצמי למיונים כאילו מחר בבוקר אני מתיישב שוב על גריד של 30 רכבים באליפות אירופה! רצתי,התאמנתי,עשיתי אימון ג'מקאנה ואף אימוני פליסטיישן במשך חודשיים! וכן אני בנבחרת!

אך אני הקדמתי את זמני בכל אשר קשור להצלחה בקריירה בספורט המוטורי,אירועים כמו אלה יכולים לפתוח דלתות לדור ההמשך ואולי אף נראה נהג ישראלי בפורמולה 1 מתישהו בעשור הקרוב,אך כל זה לא יקרה לפני שעם ישראל יבין כמה הספורט המוטורי יכול להועיל.

 

אשמח להמשיך לדסקס איתך על נושאים כאלו ואחרים ואף לשמוע על נסיונך האישי במבחני רכב ועל המסעות המטורפים שלכם באירופה אך העדפתי שלי היא שזה יהיה על בירה בבר ולא על גביי פורום פתוח ועוקצני.

 

ארז ליבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז,

אני באמת מקווה שנבחרו האנשים הטובים שידעו גם להכיר את המגבלות של עצמם. אל תשכח שהעובדה שלך יש ניסיון במירוצי פורמולה, לא אומרת שכולם יתנהגו כמוך על המסלול :wink:

בכל מקרה - בהצלחה ולך ולכל האחרים!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להיכנס לאחורי הקלעים עושה רושם שנבחרו כמה שיודעים את המלאכה כמו שיש כאלה שלא נבחרו שגם יודעים את המלאכה ולא הלך להם ביום הספציפי.

 

העיקר שנחזה במירוצים איכותיים באילת בדצמבר וגם בהמשך הדרך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דבר שנקרא תיבה אוטומטית לידיעתך...

 

אם רוצים שנהגים בני 16 ינהגו ברמה תחרותית באילת אתה לא חושב שהם צריכים קודם לדעת מה זה קלאץ', איך מתפעלים אותו נכון ומה הוא תחום חפיפה של כל הילוך וטווח סל"ד יעיל וכו' וכו' וכו'.........

מה שלרוב בארץ, מצריך את הנסיון הזה של נהיגה יומיומית.

 

הכוונה שלי היא פה זה שנגיד ובא ילד שלא יודע מה הקלאץ', תפקידו ואיך להשתמש בו ואיך בכלל לתפעל רכב ידני ברמה הבסיסית איפה בדיוק הולכים ללמד אותו את זה? שלא נדבר על לזרוק אותו למים העמוקים.

 

או שפשוט ציפו מהמתחרים בלי הרשיון לבוא עם "ידע מקדים" ?

אתה אמיתי?

או שאתה עוד אחד מאלה שגדל בדור הליסינגומטיות, לא נהג על גיר ידני מאז הטסט, וחושב שקלאץ' זה הדבר הקשה ביותר מאז מבחן הבגרות במתמטיקה?

לא צריך רשיון נהיגה כדי לדעת לתפעל קלאץ' ולא צריך נסיון נהיגה על כביש אמיתי כדי לנהוג על מסלול מירוץ.

נסיון הנהיגה על הכביש רלוונטי רק לתנאי כביש, היכן שיש תנועת מכוניות בכל הכיוונים, הולכי רגל, אופניים, משאיות, אוטובוסים ושלל מפגעים וסכנות אחרות.

המסלול הוא מקום הרבה יותר בטוח מהכביש, ושם הרבה יותר קל ללמוד לתפעל קלאץ', ותהיה בטוח שעבור חסרי נסיון, הקלאץ' יהיה מהאתגרים ההכי קטנים בחוויה הזאת.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אמיתי?

או שאתה עוד אחד מאלה שגדל בדור הליסינגומטיות, לא נהג על גיר ידני מאז הטסט, וחושב שקלאץ' זה הדבר הקשה ביותר מאז מבחן הבגרות במתמטיקה?

לא צריך רשיון נהיגה כדי לדעת לתפעל קלאץ' ולא צריך נסיון נהיגה על כביש אמיתי כדי לנהוג על מסלול מירוץ.

נסיון הנהיגה על הכביש רלוונטי רק לתנאי כביש, היכן שיש תנועת מכוניות בכל הכיוונים, הולכי רגל, אופניים, משאיות, אוטובוסים ושלל מפגעים וסכנות אחרות.

המסלול הוא מקום הרבה יותר בטוח מהכביש, ושם הרבה יותר קל ללמוד לתפעל קלאץ', ותהיה בטוח שעבור חסרי נסיון, הקלאץ' יהיה מהאתגרים ההכי קטנים בחוויה הזאת.

 

במכוניות פורמולה רנו התיבת הילוכים היא חצי אוטומטית,

אז גם ככה הם לא צריכים לדעת לתפעל קלאץ'

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...