Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רובר חוזר מהמתים.


lulisa
שימו לב! השרשור הזה בן 3791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כפי שהבטחתי, הנה סיכום הפרויקט וכמה לקחים. הסיכום מופיע כמצגת, על רקע הפונציאנה הלוהבת (בוודאי גם בימים אלה), בצד מוזיאון קרן סהר, שם הכל התחיל.

המצגת היא באיכות HD, וניתן לעצור אותה בכל רגע על ידי לחיצה על מקש הרווח (space - המקש הארוך שבתחתית המקלדת) כדי לצפות זמן ממושך יותר בתמונה, אם רוצים.

http://wp.me/pXLKy-1Nw

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהדר כרגיל.

אשמח אם תוכל להרחיב על נושא סוגי הצבע המתאימים למתכת מגלוונת.

לפחות אצלי, השילוב הזה כשל קצת החל מ-6 שנים אחרי הצביעה....

ויליס 53

ויליס 58

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

זה לא נגמר עד שזה נגמר, אמרו חז"ל. עברו שלוש שנים מאז שהמכונית נרכשה וכששה חודשים מאז שחזרה לכביש - והנה תקלה. מה קרה, למה קרה, ומה אפשר לעשות - כאן:

http://wp.me/pXLKy-1VZ

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומרים ולא סתם כי בשיפוץ רכב עתיק

בלמים זה הדבר האחרון שמשפצים ומרכיבים ממש לפני הנסיעה הראשונה .

 

הינה הסבר מדוע ולמה .

 

במוריס כך עשיתי , הדבר האחרון שהורכב זה המשאבות ונעלי בלם .

 

סע בהצלחה .

באמת חשוב לנסוע כל הזמן ברכב עתיק .

הבלמים זו אחת הסיבות החשובות.

 

אגב - זוהי הסיבה שאני באמת חושב שנחוצה בדיקת מוסך מורשה לבלמים

לפני הטסט השנתי לרכב .

כך מפרקים בלמים ובודקים משאבות לראות שלא נוזלות או תפוסות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדבריך - בינתיים זה בסדר עד הפעם הבאה.

יפה כתבת על הלקח ומה הפתרון לבעיה שסביר להניח שתצוץ שוב.

מאז שנתקלתי בגלגל אחורי תפוס - איני מחנה את הרכב עם בלם יד משוך, בדקתי את צנרות הבילום הגמישות(אמנם לא מתכת, כפי שאצלך ברכב) והחלפתי אותן בחדשות, החלפתי את נוזל הבלמים, והחשוב ביותר - הרכב עושה כ- 3000 ק"מ בשנה (כ- 250 ק"מ בחודש) וזה גורם לכל המערכות לפעול.

אין ספק שהתיאור שלך מלמד את כולנו על מטלורגיה, על שמני סיכוך ועוד, אבל חשוב מכל - לנסוע ברכב אספנות, כמה שיותר.

מצא משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה נשמע לא טוב, אבל איזה כייף שיש לך תקלה!

 

ככה השרשור הזה חוזר!

 

מצטער בשבילך שמח בשבילי! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב - זוהי הסיבה שאני באמת חושב שנחוצה בדיקת מוסך מורשה לבלמים

לפני הטסט השנתי לרכב .

דרור .

לצערי - ממש לא!

המכונית עברה בחצי השנה האחרונה - ושנתיים מאז הרכבת מערכת הבלימה ומילויה בנוזל בלמים - שלוש בדיקות במכון מורשה ושני טסטים.

אף אחת מהבדיקות הללו לא גילתה שהבוכנות תפוסות! והן היו תפוסות כבר אז, אלא שלא ערכתי נסיעות "ארוכות". הבדיקות הללו ממש חסרות ערך.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחון / מוסכניק פשוט לא בדק את המשאבות .

אלו היה עושה כן \ וודאי היה מגלה . או שהיה מסיר את הגומיה שעוטפת את המשאבה ורואה כבר שיש שם

בוץ .

 

דרור .

 

לצערי - ממש לא!

המכונית עברה בחצי השנה האחרונה - ושנתיים מאז הרכבת מערכת הבלימה ומילויה בנוזל בלמים - שלוש בדיקות במכון מורשה ושני טסטים.

אף אחת מהבדיקות הללו לא גילתה שהבוכנות תפוסות! והן היו תפוסות כבר אז, אלא שלא ערכתי נסיעות "ארוכות". הבדיקות הללו ממש חסרות ערך.

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור,

אין גומיה שעוטפת את המשאבה. התבונן בתמונות. לא סתם צירפתי לרשימה פטנט (שהוצא שלוש שנים אחרי שהופסק השימוש במשאבות אלה ברכב חדש) המאפשר הרכבת גומיה כזו. הבוחן היה יכול לערוך בדיקה פשוטה בהרבה, ללא צורך בפירוק כלשהו: לבדוק שהגלגל לא תפוס. או לשחרר אותו על ידי "קליק" אחד בבורג הכיוונון, ללחוץ על הדוושה ולוודא שלא ניתפס מחדש.

הם לא עושים זאת ולא מעשי לצפות מהם שיעשו זאת. הטסטים הם מסננת עם חורים ענקיים ומסוגלים לגלות רק ליקויים שזועקים לשמיים (או להתאנות ללקוחות על שטויות).

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...