Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רובר חוזר מהמתים.


lulisa
שימו לב! השרשור הזה בן 3802 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יודע שכנראה תגובה זו לא תזכה לאהדה רבה, אבל החוט ש"מפעיל" את הוילון ורץ לאורך הגג ממש לא מוסיף לרכב יופי.

דווקא היית עדין, כי תגובה אחרת אומרת שהחוט ממש מכוער.

אבל, כפי שכבר ציינתי כמה פעמים, מטרת השיקום היתה החזרת הרכב לצורתו המקורית, על יתרונותיה וחסרונותיה. והוילון הזה הוא אחד התבלינים העושים את הרובר למה שהוא. יש לשער כי האמא של חזיר יבלות, להבדיל, מתמוגגת למראה בנה – הוא נראה לה בדיוק כמו שהוא צריך להראות: מכוער נורא. בדיקה בקטלוג החלפים של רובר מסדרת P2 מעלה כי החוט הזה (curtain cord) (מק"ט 91269, 70, 72) היה זמין בשלושה צבעים: ירוק, כחול-אפור, וזהוב. את החוט ה"זהוב" המקורי, בלה מזוקן - שהוא היחיד המתאים לריפוד החום בו בחרנו - ניתן לזהות בקופסה עם החוטים החדשים, אבל עד כה לא הצלחתי למצאו בארץ. יתכן ואצליח למצוא אותו בביקורי הקרוב באנגליה. החלפתו פשוטה וקלה.

אבל פרט לצבע החוט שיחזור הוילון נאמן למקור – לטוב או לרע. מצורפות תמונות אחדות של הוילון ברובר P2 , וגם קישור לסרטון המדגים את תפעול הוילון. התמונה הראשונה היא מרובר 10 הודי, עם גירסתם שלהם לריפוד ולווילון. שפוט בעצמך.

זאת גם ההזדמנות להודות לרן ולאון על דבריהם. חברה הגזמתם, הגזמתם מאד. אבל גם ריגשתם – אותי לפחות. ולא לשכוח: עיקר ההערכה מגיעה לאורי סהר, לטינו, לדפנה ואלון ולאיגור ואנדריי שעשו במלאכה.

attachment.php?attachmentid=333118&stc=1&d=1365681955attachment.php?attachmentid=333119&stc=1&d=1365681953

india10.jpg

rover14.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצטרף לדבריו של און...

הצבת כאן רף מאוד גבוה לשיפוץ, רף שאני יודע שאין סיכוי בעולם שאצליח בכלל לדגדג אותו.

למזלי, כרגע אין לי כלל רכב לשיפוץ, כי אם רובר שחשבתי עד שראיתי את השיפוץ שלך שהיא משופצת ברמה גבוהה....

שאפו ענק לכל העוסקים במלאכה!!!

ואילו אני מתין בכליון עיניים להשקה של הרכב, עת אוכל לחזות במו עיניי בפלא הזה.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל , ברכות לרגל סיום השפוץ המופלא של הרובר שהיה - שלי ... לא יכולתי לקוות לבית טוב יותר בשבילו. מעקב אחרי השפוץ ברמה כמעט יום יומית , גרמה לי לשמחה רבה . צר לי שלא הסתייע בידי כמעט לעזור לך בהליך השפוץ . אני מקווה שבעתיד אולי יתגלו עוד אי אלו חלקים של הרובר הזקן והטוב . אגב שם כבר יש לו ?

:wink:

הודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב שם כבר יש לו ?

:wink:

הודי.

ניצה קוראת לרובר הישן רובריקו ואי לכך נקרא לאחותו ה"צעירה" רובריקה, או בקיצור ריקו וריקה.

ושוב - תודה לכל המברכים ועל כל הברכות.

אבל בינתיים צריך לעבור טסט, לא?

http://wp.me/pXLKy-1vr

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד ואנו מתקרבים לקו הסיום..

שאלה: מדוע עליך להביא אשור ממעבדה על תקינות ? האם כך בכל טסט?

והמלצה: אני שם את הפסים הזוהרים מתחת לפגושים האחוריים מודבקים על פס פלסטי תואם. זה לא מסתיר את יופי הפגושים.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מאמין שאחרי הכל, בסוף מחייבים לשים את הפסים הזוהרים המכוערים הללו על רכב אספנות.

בטח כאב לך הלב להסתיר את הכרום של הפגוש.

כן ולא. אם תתבונן היטב בתמונה, תראה ארבעה פסים שחורים אנכיים ברווחים בערך שווים על כל פס זוהר. אלה הם האזיקונים שהצמידו אותו לפגוש - לא דבק חלילה. הצמידו, בלשון עבר. לא עוד.

attachment.php?attachmentid=333234&stc=1&d=1365776811

כל הכבוד ואנו מתקרבים לקו הסיום..

שאלה: מדוע עליך להביא אשור ממעבדה על תקינות ? האם כך בכל טסט?

זאת אמנם מעבדה, אבל מבחינת הרובר היא תפקדה כמוסך מורשה, שרשאי להנפיק את "אישור רכב מיושן" לו הייתי זקוק כדי לגשת לטסט. היתרון שלה, מבחינתי, היה המסלול שלה המדמה מסלול של מכון רישוי וקיוויתי שכך יחסכו ממני הפתעות: את הבלמים ומערכת ההיגוי בדקנו, אורי סהר ואני, לפני כשנה וחצי "בשיטות הטובות הישנות" שכבר לא נהוגות במכוני הרישוי.

sin1.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה,

ברישיון הרכב כתוב שצבע הרכב הוא אפור, במציאות הצבע שונה, האם יש לכך חשיבות לצורך ביצוע הטסט?

האם מר בן ארי לא שם לב?

בכל מקרה שיפוץ מדהים ושרשור מרתק, תודה על החוויה שהצלחת להעביר אלינו.

 

נאור.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3802 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...