Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב JBL,טויטרים CLARION,תיבות לסאב 12.


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טויטרים קלריון הספק 200W/50RMS טויטרים נחמדים מאד בעלי צליל נעים ורך יכולים לשמש כחלק מסט קומפוננט קיים.

או כתוספת משלימה למידבאסים .

מחיר 60 שקלים

----

תיבה אטומה לסאב בניה עצמית כוללת טרמינלים הברגות מוזהבים.ציפוי לבד איכותי בנפח כללי שכל כ37 ליטרים ניבנה עבור

V MAX יכול להתאים לעוד סאבים בקוטר 12 אינץ.

מחיר 120 שקלים.

----

תיבה אטומה בנפח של כ31 ליטרים בניה עצמית ללא חיבורי טרמינל מתאימה לסאבים בקוטר 12 אינץ בציפוי לבד ,מצב קוסמטי סביר,נישמעת מעולה גורמת לכל סאב 12 אינץ לתת פאנץ מדוייק וחד!

מחיר :60 שקלים.

-----

סאב מסוג GBL GTO 1202D הספק 1200 W ו300W rms ,סאב מאד חזק ופאנצי חלש מעט מקיקר CVR לעומת זאת נישמע הרבה יותר חד פאנצי ומדוייק ממנו.הסאב בן שנה וקצת תקין לחלוטין ועובד ניפלא בעל 2 סלילים של 2 אוהם כל אחד ניתן לחיבור ב4 אוהם ו1 אוהם חיבור סופי. יורד מאד נמוך.23HZ !!

תוצרת קוריאה ולא סין!!

 

סאב כזה חדש בחנות כ450 שח.הסאב תקין לחלוטין למעט מצבו הקוסמטי מבחוץ[שיפשופים בודדים על הממברנה]לכן המחיר המשוקלל שאני דורש על הסאב הוא260 שקלים ללא תיבה ,עם התיבה הראשונה הפשוטה יותר למי שמעוניין כעיסקת חבילה המחיר יהיה 300 שקלים כולל התיבה 31 ליטרים.

ומי שרוצה עיסקת חבילה את הסאב עם התיבה של ה37 ליטר המחיר יהיה 350 שקלים.לא גמיש .

 

אפשרויות החלפה -תציעו![חוץ מקבל+6*9 או אלמנטים 5.25 או חיווט]

 

איזור נתניה-זיכרון

0545833880

שבת שלום

2011-09-23 14.25.59.jpg

2011-09-23 14.19.57.jpg

2011-09-23 11.51.12.jpg

2011-09-23 11.52.14.jpg

2011-09-23 14.19.05.jpg

2011-09-23 11.50.57.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה חוקית!!!

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסאב אחר,או מערכת MP3 עם כניסת USB AUX SD. שווי ערך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הקפצה חוקית!!!

 

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסאב אחר,או מערכת MP3 עם כניסת USB AUX SD. שווי ערך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה חוקית!!!

 

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסאב אחר,או מערכת MP3 עם כניסת USB AUX SD. שווי ערך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסאב אחר,או מערכת MP3 עם כניסת USB AUX SD. שווי ערך.

__________________

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסאב אחר,או מערכת MP3 עם כניסת USB AUX SD. שווי ערך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסאב אחר,או מערכת MP3 עם כניסת USB AUX SD. שווי ערך.או החלפה בדאבל דין/1DIN ותוספת כסף מצידי.

 

0545833880

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סאב עם התיבה V MAX ב350 שח בלבד.

טויטרים קלריון 60 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 300 שח בלבד.

תיבה פשוטה 60 שח בלבד.

תיבה וי מקס 120 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסט קומפוננט שווה ערך

 

אני מחדרה טלפון 0545833880

 

 

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

 

עידכון מחירים :

סאב עם התיבה V MAX ב300 שח בלבד.

טויטרים קלריון 6050 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 250 שח בלבד.

תיבה פשוטה 50 שח בלבד.

תיבה וי מקס 100 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסט קומפוננט שווה ערך

 

אני מחדרה טלפון 0545833880

 

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

עידכון מחירים :

סאב עם התיבה V MAX ב300 שח בלבד.

טויטרים קלריון 50 שח בלבד.

סאב עם תיבה פשוטה 250 שח בלבד.

תיבה פשוטה 50 שח בלבד.

תיבה וי מקס 100 שח בלבד.

אפשרות החלפה בסט קומפוננט שווה ערך

 

אני מחדרה טלפון 0545833880

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...