Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי, פורד טורינו.


asitali
שימו לב! השרשור הזה בן 1498 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם זה הרכב היחידי בארץ מסוג זה ?

לא יודע, יש הרבה רכבים מוסתרים בארץ שיצוצו מתי שהוא (או שלא).

 

באיזה צמיגים בחרת בסוף?

עדיין לא בחרתי.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 330
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תזמין ווסת ברקס חדש ( גם ככה הווסת שלך בטח גמור בפנים )

או שתזמין ווסת לברקסים אחורה ותסגור אותו עד הסוף גם ככה זה לא באמת עוצר אצלך

וקדימה תחבר ישירות למשאבה

בנוסף ברנאוט לא חייבים את הווסט הזה, בכל אוטו ובעיקר בקלאסיות חצי לחיצה על הגז מעבירה את רוב עוצמת הברקס לברקסים הקידמיים וכמעט ולא לוחצת את האחוריים ובצורה כזאת האוטו עומד במקום אבל לא שורף את הברקסים האחוריים.

 

לווסת הזה (המקורי) שלושה תפקידים:

1. להפחית לחץ בבלמים האחוריים.

2. להדליק נורת אזהרה בעת נזילה.

3. לגרום לבלמים האחוריים לעבוד לפני הקדמיים.

 

הסבר לגבי התפקיד השלישי:

הרפידות קדימה צמודות לדיסק, מאחור המצב שונה, הסנדלים לא נוגעים בתוף ובזמן לחיצה על הבלמים המע' הקדמית עובדת מיד ומאחור עדיין אין מגע בין הסנדלים לתוף, כאן נכנס לעבודה הווסת ומונע מעבר לחץ למע' הקדמית עד שנבנה לחץ מספיק במע' האחורית וכך מפצה על "החופש" בבלמים האחוריים.

חוץ מענין הפיצוי על "החופש" יש חשיבות שהבלמים האחוריים יכנסו לפעולה לפני הקדמיים לצורך עצירה בטוחה יותר (עדיין לא הבנתי למה).

http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-types/master-brake2.htm

 

אם אוותר על הווסת אז באמת הבלמים אחורה לא יעבדו רוב הזמן, אבל עם ווסת תקין ומתאים אין סיבה שלא.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתנעה הראשונה המנוע עבד ממש יפה, לאחר התנעות נוספות המנוע התחיל לזייף לסירוגין, לא עבד עגול.

הבדיקות העלו איבוד קומפרסיה מהראש והמסקנה הייתה קפיצי שסתומים עייפים (דודי צדקת).

הזמנתי והרכבתי קפיצים חדשים.

בעיה נוספת היא שבראשים האלו לא ניתן לכוון שסתומים בקלות בעזרת סיבוב אום (positive stop) אלא ע"י משחק עם אורכי הפושרודס או השחזת ראש השסתום.

פושרודס באורך סטנדרטי כבר היה לי אז הזמנתי קיט שהופך את העסק למתכוונן http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=CC&Product_Code=4610-16&Category_Code=

ועכשיו המנוע עובד יפה, קומפרסיה 120-135PSI.

 

בינתיים הגיע עוד משלוח כולל הפריט הכי חשוב לי כרגע, צינור בלם אחורי שמשלים את שיפוץ הבלמים ובקרוב אוכל לצאת לנסיעת מבחן ראשונה בתקווה שהגיר לא יעשה בושות.

IMGP2331.jpg

IMGP2628.JPG

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך טעות בסעיף 3

הברקסים הקדמיים אמורים לעצור לפני הקדמיים.

 

גם כאן כתוב אותו דבר http://www.classicperform.com/How/How-Master-Cyl-Prop-Work.htm

 

Having the rear brakes engage first provides the control and stability needed to stop your vehicle safety

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כאן כתוב אותו דבר http://www.classicperform.com/How/How-Master-Cyl-Prop-Work.htm

 

 

 

אם תנעל את האחורי לפני הקדמי המצב יהיה לא נעים בכלל . :evil:

דראמים כמעט ולא עוצרים בגלל זה אין בעייה לסגור את הברז עד הסוף .

אתה רוצה ווסת בשביל שיהיה לך מנורה , לך על זה , גם ככה אתה תבדוק שמנים פעם בשבוע באוטו אז זה לא מועיל.

חוץ מזה תבדוק שהיוניט עובדת בכלל .

 

אבל אני הבנתי אותך , אתה אוהב להתעקש ולנסות וללמוד בדרך הקשה .

תהנה . 8).

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא הבנת אז אני אסביר שוב.

הווסת שדיברתי עליו הוא הווסת המקורי שנמצא אצלי ברכב ולא הווסת עם הברז.

אותו ווסת מחובר לשתי המערכות ותפקידו בין היתר לדאוג שהמע' האחורית תעבוד בסנכרון עם הקידמית, זאת אומרת להצמיד את הסנדלים לתוף ורק אחרי זה להפעיל את הקדמיים.

אתה הצעת לנתק אותו ולמעשה להפריד בין המערכות ואז בעצירה הקדמי עובד והאחורי עוד לא נכנס לפעולה, במצב כזה הדראמים באמת כמעט לא עוצרים.

לא דיברתי על נעילה אלא על עצירה כמו שצריך 30\70.

מה זה כמעט לא עוצרים, סתם שמו אותם ליופי?

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא הבנת אז אני אסביר שוב.

הווסת שדיברתי עליו הוא הווסת המקורי שנמצא אצלי ברכב ולא הווסת עם הברז.

אותו ווסת מחובר לשתי המערכות ותפקידו בין היתר לדאוג שהמע' האחורית תעבוד בסנכרון עם הקידמית, זאת אומרת להצמיד את הסנדלים לתוף ורק אחרי זה להפעיל את הקדמיים.

אתה הצעת לנתק אותו ולמעשה להפריד בין המערכות ואז בעצירה הקדמי עובד והאחורי עוד לא נכנס לפעולה, במצב כזה הדראמים באמת כמעט לא עוצרים.

לא דיברתי על נעילה אלא על עצירה כמו שצריך 30\70.

מה זה כמעט לא עוצרים, סתם שמו אותם ליופי?

 

כן שמו אותם יופי !

שתעבור אם תעבור לדיסק אחורי אתה תבין שזה היה שם ליופי

אני לא אומר שצריך לבטל אותם . אני פשוט אומר שזה לא עושה הרבה .

אם הווסת הזה עובד אז הזה עובד טוב . הבעייה שהוא נתקע לפעמים ועושה צרות .

אם הברז לא היה ביטחותי לא היו מוכרים אותו ואנשים לא היו שמים אותו

במודלים מוסויימים היה הבדל גם בווסת בין 4 דראם ל 2 דיסים . תבדוק את זה

רוב הסיכויים שהאוטו שלך היה 4 דראמים בכלל , אף אחד לא מחליף דיסק בדיסק בתקופה הההיא . (ואם הוא עשה את זה הוא מפגר כי המקור יותר טוב) .

אם כבר אתה מתעקש על ווסת היתי הולך על חדש בלבד . זה אמור לעלות גרושים

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף!:-P

היום יצאתי לנסיעת מבחן קצרה.

הגיר נראה בסדר, לא הרגשתי החלקה ומעבר ההילוכים תקין (לפחות עד הילוך שני).

המנוע חי וצועק כל הזמן "תן לי תן לי", בסוף לא יכולתי להתאפק ונתתי לו קצת.

עכשיו הטורינו חוזרת לחניה לתכופה ארוכה לצורך עבודות פרונט, מיכל דלק, חשמל ואגזוזים.

http://www.youtube.com/watch?v=V-g5Mr_vbvw&feature=channel&list=UL דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף!:-P

היום יצאתי לנסיעת מבחן קצרה.

הגיר נראה בסדר, לא הרגשתי החלקה ומעבר ההילוכים תקין (לפחות עד הילוך שני).

המנוע חי וצועק כל הזמן "תן לי תן לי", בסוף לא יכולתי להתאפק ונתתי לו קצת.

עכשיו הטורינו חוזרת לחניה לתכופה ארוכה לצורך עבודות פרונט, מיכל דלק, חשמל ואגזוזים.

http://www.youtube.com/watch?v=V-g5Mr_vbvw&feature=channel&list=UL דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מרשים מרשים מרשים!

איזה כיף שיש דברים כאלה בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1498 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...