Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המערכת שלי :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
130 פניות ורק 3 הגיבו.. :?

אני לא מצפה ממכם שתמליצו לי ללכת לתחרויות,אבל התאמצתי בשבילכם לצלם ולהעלות,קצת פרגון לא היה מזיק.

אם אתם יודעים להגיב רק להתקנות של 30.000 ש"ח(ראה אייל)אז זה חבל ואני מצטער בשבילכם.

 

שי.

 

הווווו אההה...

מה הרגישות הזאת???

 

איפה התקנת?

 

בכול אופן, שיהיה במזל, תהנה ממנה.

פורסם
130 פניות ורק 3 הגיבו.. :?

אני לא מצפה ממכם שתמליצו לי ללכת לתחרויות,אבל התאמצתי בשבילכם לצלם ולהעלות,קצת פרגון לא היה מזיק.

אם אתם יודעים להגיב רק להתקנות של 30.000 ש"ח(ראה אייל)אז זה חבל ואני מצטער בשבילכם.

 

שי.

 

הווווו אההה...

מה הרגישות הזאת???

 

איפה התקנת?

 

בכול אופן, שיהיה במזל, תהנה ממנה.

 

שאתה תעלה משהו ולא יגיבו גם אתה תרגיש ככה..

תודה לכולם,ההתקנה בוצעה אצל זיו כמו שכתבתי(חוץ מהקומפננט),המערכת עלתה לי 4500 ש"ח לא כולל התקנה.

את המוצרים של דראגסטר הבאתי במחיר זול ולכן גם לא יצא לי הרבה כסף.

8)
פורסם

שייקה, אני לא חושב שיש לזה קשר לחוסר פרגון אלא יותר למה שעופר דותן רשם. לרשום רק "תתחדש" זה לצאת ידי חובה (ואני אישית למשל לא אוהב הודעות שמכילות מילה אחת בדרך כלל) ואם אין משהו אחר לאותו משתמש להגיד אולי הוא פשוט בוחר לא להגיד כלום. לא כי הוא לא מפרגן, לא כי הוא מזלזל אלא פשוט כי אין לו מה לומר והוא לא רוצה לכתוב סתם תתחדש (כדי לא להראות שהוא עשה זאת בשביל לצאת ידי חובה).

 

אין פה שום קשר לאגו, להפך, אם היית מעלה תמונות של מערכת יקרה יותר אז אולי אלו שלא היו מגיבים היו עושים זאת בגלל האגו שלהם.

 

אני מאמין שכל מי שצפה יכל לכתוב "תתחדש" פשוט לדעתי (וכנראה שגם לדעתם) זה לא מוסיף הרבה לשרשור.

 

בכל מקרה, תתחדש :wink:

×
×
  • תוכן חדש...