Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה עדשת סיגמה, ביונט ניקון, 20-40/F2.8


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה עדשת סיגמה. תואמת ניקון.

מתאימה לחיישן פריים מלא, כמו גם חיישני קרופ.

העדשה:

Sigma 20-40mm f/2.8 EX DG DF

 

 

במצב מעולה.

כוללת מכסה קדמי, וסט 3 פילטרים (פילטרים בקוטר 82 מ"מ, מאוד נדירים ויקרים להחריד).

 

המחיר המבוקש הוא 1750 (כולל הפילטרים ששווים לפחות 550-600 שקלים אם ימכרו בנפרד). *גמיש - אך לא ברמה של מתעמלת קרקע רוסיה*

 

ישנה אופצייה להחלפה על HU של אלפיין (9851/9855/9887 או כל דגם אחר שיש לו TC ו3 יציאות).

 

אני מאזור הצפון הרחוק, ונייד לאזור חיפה, והעמקים. (למי שיגיע מהמרכז או דרומית יותר.)

0508131362 יורי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון מחירים לפניך!

 

המחיר המעודכן (כולל הפילטרים) 1600, גמיש.

תק הצילום נמכר, ו"נתקעתי" עם העדשה, כך שאין לי בה צורך, וחבל שסתם תעלה אבק.

 

מי שרוצה יקבל תמונות לדוגמא שצולמו איתה.

 

כמובן שישנה אפשרות להחליף על סט קומפוננט טוב, באותו טווח מחירים (ואף יותר זול מהעדש, ללא הוספת תמורה כספית).

 

זמין בנייד 0508131362 יורי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אף אחד לא צריך עדשה טובה עם צמצם קבוע?

 

העדשה מרגישה בודדה בתיק הצילום לבדה!

היא וסט הפילטרים מחכים לקונה המאושר.

 

יש גמישות במחיר (נסו אותי)...

כמובן יש אפשרות להחליף על ר"ד איכותי.

פורסם

הקפצה!

 

אני לא מבין, עדשה חדשה בלי פילטרים עולה 2200 (וצריך לחכות עד שתגיע ההזמנה).

לעדשה אין בעיות פוקוס, עם פילטר UV איכותי.

 

אם לא ימצא קונה העדשה תמכר לחנות צילום במחיר ז*** (עם הפילטרים).

 

1450 מחיר אחרון (עם הפילטרים) - מוכן להחלפה על ר"ד שיש לו TC ומאפשר עבודה אקטיבית (במידה ומדובר על החלפה, מוכן לקחת גם מכשיר ששווה פחות).

 

העדשה אצלי עד סוף השבוע כאמור, לאחר מכן תמכר לחנות צילום......(ומשם כנראה תימכר במחיר גבוהה בהרבה ממה שאני מבקש).

×
×
  • תוכן חדש...