Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה audi a3


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני מעמיד בצער רב למכירה את רכבי הפרטי רכב שהושקעו בו המון אהבה כסף ובאמת אחד האקסמפלרים השמורים שיש היום.

פרטים : אודי A3 מודל 2002 ידנית צבע שחור דגם של 150 כ"ס יד שניה עם מושבי עור בצבע קרם מקוריים כמובן שמורים בצורה מדהימה.

142000 ק"מ המנוע נבנה ב 135000 ק"מ.

טופלה על ידי הבעלים הקודם והיחידי במוסכים של צ'מפיון בלבד עם היסטוריית טיפולים מפורטת. הרכב לא עבר תאונות מתחייב בבדיקה על שאסי מנוע וגיר.

ברגע שעברה לידיים שלי נעשו הדברים הבאים:

 

שילדה :

קיט הנמכה 45 מ"מ

גאנטים 17" BBS רפליקה עם צמיגים חדשים dunlop super sport במידה 17/45/225 מאושרים ברישיון כמובן.

ברקסים:

322 מ"מ חדשים לפני שלושה חודשים .

 

מנוע :

הרכב עם טורבו גדול gt3076 ar.82 סעפת טובולרית של סרדין וויסטגייט חיצוני TIAL 40מ"מ.

טלטלים של INTEGRATED רינגים של mahle ברגי ראש של ARP אטם ראש ומיסבים של MAHLE.

ראש מנוע AGU עם פורטינגים ביניקה עם סעפת יניקה של AGU .

דאון פייפ וצנרת עם דוד מרכזי ודוד סופי של סרדין ( הרכב מאוד שקט).

אינטרקולר גדול כמובן עם כל הצנרת נעשתה ע"י אמיר FAB בצבע שחור מט מאוד סולידי ולא נוצץ אפילו הכיסוי המקורי של המנוע כמו במקור ( לפי בקשתי).

מזרקים של SIEMENS 630 עם חנוכיית דלק מוגדלת ווסת לחץ דלק של ארומוטיב.

מערכת מתאנול של AEM עם מחשב שליטה.

משאבת דלק וולברו 255.

פורק של HKS SSQV 2.

בוסט קונטרול של גריידי spec 2 ושעון EGT דיגיטלי סופר מדוייק.

קלאטצ' של clutchnet עם פליי וויל קל STAGE 4 עד 600 כ"ס.

תושבת גיר תחתונה מפוליאטרון.

אני לא מצליח משום מה להיזכר בהכול כנראה שכחתי עוד מספר דברים שאם אזכר אעדכן.

כמובן כל העבודה נעשתה אצל האחד והיחיד איציק ג'י דאב .

 

תמונות של הרכב ניתן לראות בקישור הבא :

תמונות מותר לפרסם אך ורק בגוף ההודעה ולא בשום צורה של קישור!

 

אני לא מתכוון להתווכח עם אנשים למה אני צריך למכור את הרכב במחיר נמוך ממה שאני דורש ולא מעניין אותי כמה רשום אצל לוי יצחק וכמה ביד 2 .

המחיר שאני מבקש הוא 85000 .

אופציה החלפה על רכב זול ואוטומט:-(

 

052-3334375

ניר

×
×
  • תוכן חדש...