Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לפני שאני ניגש לעמדה מ1


לירוי1
שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום בטסט ניזכרו שיש לי חלון בגג. אחרי שיחה ארוכה עם הבעלים של המכון הוא הראה לי מסמך שרכבים עד שנת 2005 שיש להם חלון בגג ניגשים לעמדה מספר1 וגם אם אין אישור מהיבואן זה עובר.יש לי צילום של המיסמך.

עכשיו מה הפחד שלי שאני אגש לעמדה והם יחליטו שזה לא עובר ואז אין דרך חזרה כי הרכב יורד מהכביש. אופציה שניה לסגור את הגג ולרפד ואז אין לי בעיה

מה כדי? מישהו עבר? הבעיה היא לא הטסט כי עם יחתימו לי ללא האישור על הגג כל שוטר יכול להוריד אותי מהכביש.

מה גם שהשילוב של הצבע על הגג ומיכסה המנוע הם רוצים שזה יהיה רשום ברשיון דו גוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם הסאנרוף הוא מקורי של האוטו הבוחן יזהה זאת ויאשר אותו.

 

אגב, המסמך הזה לגבי רכבים לפני שנת 2005 פורסם כאן בפורום על יד עמית (KOMPY) כבר לפני כמה שנים.

 

יכלת להריץ חיפוש, להוריד ולהדפיס אותו ולהגיע מוכן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו וואוו וואוו, חלון בגג ! בהחלט מצריך אישור ובדיקה מיוחדים, שכן אפשר לעשות בו שימוש לירי מנשק אוטומטי תוך כדי נסיעה, או התקנת מכונת יריה על הגג, או אפילו יירוט מטוסי נוסעים ע"י ירי טיל כתף מהגג הפתוח... מסוכן.

 

העיקר שמתעסקים בדברים חשובים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו וואוו וואוו, חלון בגג ! בהחלט מצריך אישור ובדיקה מיוחדים, שכן אפשר לעשות בו שימוש לירי מנשק אוטומטי תוך כדי נסיעה, או התקנת מכונת יריה על הגג, או אפילו יירוט מטוסי נוסעים ע"י ירי טיל כתף מהגג הפתוח... מסוכן.

 

העיקר שמתעסקים בדברים חשובים.

 

אני דווקא חושב שזה חשוב למדי... ישנן התקנות חלון בגג לא מקצועיות שנעשו תוך חיתוך קורת/קורות רוחב בגג הרכב החשובות לחוזק המבנה של המכונית ובלעדיהן, בשעת תאונה הסיכוי לקריסה לא נכונה ומתוכננת יצרן של תא הנוסעים גבוה ומסכן את יושביו. יש שינויי מבנה שלא צריכים להתעסק איתם, נכון, אך יש כאלו שמהווים סכנה אמיתית ושם, אני יותר ממבין את "כוונת המשורר"...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו המצב עוד טוב ביחס למה שהיה לפני כמה שנים.

 

היום מי שיש לו רכב עד שנת 2005 עם סאנרוף שלא רשום ברישיון פשוט הולך לעמדה 1 ומשרים לו שם, ללא אישור יבואן, ללא אישור יצרן וללא אישור מתקין.

 

 

לפני כמה שנים הנוהל הזה לא היה קיים, בעל רכב נניח מודל 1985 עם סאנרוף מקורי שלא היה רשום ברישיון נדרש היה להציג אישור יצרן/יבואן בשביל לאשר אותו.

 

וזה באמת סיפור, בחלק מהמקרים היבואן מזמן לא קיים או התחלף.

 

אם הסאנרוף לא מקורי אלא הותקן בארץ - היה עוד יותר קשה. לך תמצא את החברה שהתקינה לך סאנרוף לפני 20 שנה, ותקבל ממנה אישור התקנה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא כאן על הביקור שלי במשרד הרישוי לצורך אישור הסאנרוף: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2973337&postcount=17

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כ 3שנים נישלחתי לעמדה 1 עם רכב שנת 56. לפתע פתאום בטסט לא העבירו אותי מכיוון שמיספרי המנוע והשילדה היו על גבי פחית ולא מוטבעים. היגעתי לחולון בשעה 4 לפנות בוקר. כבר היה שם תור ענק של כאלה שבילו את הלילה שם, ושל מאכרים שהאירו כלי רכב על מנת שישמרו להם תור. בשעה 12 ניסגרו השערים, וכמובן שלא ניכנסתי. גם לא למחרת. רק ביום השלישי.

באות היום לפנות בוקר היה צוות צילום של כלבוטק. מאוחר יותר, בראיון עם רפי גינת, סיפר המנכ"ל שהם עומדים ליעל את העבודה על ידי כך שחלק מהנושאים יועוברו לטיפול מכונים פרטיים. וכאן אני מגיע לעצם הענין.

אמנם חלק מהושאים הועוברו למכונים פרטיים, אלא שאותה היד הוסיפה נושאים חדשים. ואז פגשתי בתור בעלי כלי רכב שהיגיעו על מנת לאשר חלונות בגג.

ביוקרטיה כבר אמרנו??

אריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא כאן על הביקור שלי במשרד הרישוי לצורך אישור הסאנרוף: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2973337&postcount=17

מקווה מאוד שילך קל כמו שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשבועיים, פניתי לחולון מיוזמתי (עמדה 1) ע"מ לתקן רישום שגוי של סוג הנעה ברכב [הרכב 24 שנים עובר טסט כאשר רשום בניירת הנעה 4X2, בעוד שהרכב - מאז יצא את שערי המפעל - הנעה 4X4].

 

הגעתי למקום ב 06:45, הייתי רכב חמישי בתור. בשעה 07:30 פתחו את השערים, וכעבור קצת יותר משעה הייתי בחוץ (לא הגעתי עם ניירת מהיבואן, והחבר'ה הסתפקו בלראות שמדובר במע' מקורית).

 

משם נסעתי ל'ביקור' במעבדה מטעם הטכניון (חלפו למעלה משנתיים מאז שהבעלים הקודם העביר את הרכב טסט..). פניתי למוסך 'מקסיקו' בנתניה, אשר מוסמך מטעם הטכניון - וגם שם הכל עבר 'חלק', ללא כל בעיות, וביחס מקצועי ואדיב.

 

כאשר אתה מגיע עם רכב תקין, מסודר, ומטופל - אין כל סיבה לדאגות. לא בחולון, ולא בכל מקום מקצועי אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי שמוסך מקסיקו בנתניה מוסמך מטעם הטכניון לבצע בדיקת מעבדה. מדובר במקום סופר מקצועי ואמין, ואני מכיר באופן אישי את בעליו.

טוב לשמוע!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם תוכל לסרוק את המסמך עבור אנשי הפורום ,תודה .

 

 

היום בטסט ניזכרו שיש לי חלון בגג. אחרי שיחה ארוכה עם הבעלים של המכון הוא הראה לי מסמך שרכבים עד שנת 2005 שיש להם חלון בגג ניגשים לעמדה מספר1 וגם אם אין אישור מהיבואן זה עובר.יש לי צילום של המיסמך.

עכשיו מה הפחד שלי שאני אגש לעמדה והם יחליטו שזה לא עובר ואז אין דרך חזרה כי הרכב יורד מהכביש. אופציה שניה לסגור את הגג ולרפד ואז אין לי בעיה

מה כדי? מישהו עבר? הבעיה היא לא הטסט כי עם יחתימו לי ללא האישור על הגג כל שוטר יכול להוריד אותי מהכביש.

מה גם שהשילוב של הצבע על הגג ומיכסה המנוע הם רוצים שזה יהיה רשום ברשיון דו גוני

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה חודשים הלכתי לעשות טסט לXM שלי וגם אצלי ניזכרו (אחרי 20 שנה)שיש סאנרוף שלא

רשום ברישיון רכב .

הלכתי לחברה (לובינסקי)הוציאו לי אישור שהסאנרוף מקורי ועם זה הלכתי למישרד הרישוי

כדי להוציא רישיון רכב חדש.

כשחזרתי לעשות טסט ,אמר לי הטסטר שכל הטירטור הזה הוא כדי להוסיף לאגרת רישוי

89 ש"ח וכך הם מוציאים מאיתנו עוד כמה שקלים.

לירוי,אני לא רוצה להגיד לך מה אני חושב עליהם,זה לא יאה בפורום!!!

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם תוכל לסרוק את המסמך עבור אנשי הפורום ,תודה .

 

 

הנה המסמך המדובר,

הקרדיט על הסריקה והעלת המסמך מגיע ל Kompy.

1.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמנם לא אישרתי סאנרוף, אבל הייתי בעמדה מס' 1 לפני כמה שבועות וזה היה סיוט.

 

הגעתי בשביל משהו די טריוויאלי, וכמובן שנשלחתי אחר כבוד להביא אישור מהיבואן. שאלתי למה צריך את זה כי אישרו כבר המון מקרים זהים ונעניתי (קצת בשקט...) שהאחראי על התקינה התחלף, ושהוא לא יודע כלום או לא רוצה לדעת ולכן כל דבר נשלח ליבואנים.

 

אני הייתי מקבל בחום את עצתו של מי שהציע בחכמה רבה להוציא נייר חדש וללכת למכון אחר.

 

מה שכן, התור יחסית למה שהיה פעם הרבה יותר שפוי - אני מדגיש, יחסית.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...