Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברווז! חיכיתי לתגובה שלך :lol: תודה על האיחולים!

 

 

לגבי המיקום, באזור התעשייה של קרית-גת ליד מפעל אינטל.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

לומר את האמת? בעידן הדיגיטלי שלנו לא משנה מה תבחר אתה תקבל את אותה התוצאה בדיוק.

 

הצלם שהיה אצלי בחתונה הוא צלם שעובד עם האולם בשיטת "דיל" הכל כלול, משמע, לא בדיוק בחרתי צלם אלא לקחתי את מה שיש...

והתוצאה לא איכזבה, הלכתי לפני החתונה למשרד שלו ראיתי הפקות שהוא עשה הכל היה טוב ויפה וסגרתי איתו.

 

אין טעם לקחת צלמים אשר תוקעים מחירים גבוהים, זו דעתי.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אתה בעצם אומר שאין צלמים מקצועיים אלא מצלמות מקצועיות, זה לא קצת ירייה ברגל ? או ספציפית לצילומי חתונות (ואירועים דומים אחרים) מספיק לירות 10000 תמונות ומשהו כבר יסתדר ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
אתה בעצם אומר שאין צלמים מקצועיים אלא מצלמות מקצועיות, זה לא קצת ירייה ברגל ? או ספציפית לצילומי חתונות (ואירועים דומים אחרים) מספיק לירות 10000 תמונות ומשהו כבר יסתדר ?

 

אמרת את מילת הקסם! פוינט אנד שוט! :twisted:

 

אני לא אומר שאין צורך גם בכישרון וידע, אך מה שהיה פעם מקצוע רציני הפך בעשור האחרון לנגיש ופרוץ לכולם.

מספיק שתקנה מצלמה איכותית ביחד עם עדשה איכותית, למד קצת באינטרנט, תתלווה ל 3-4 חתונות, בדוק את הצילומים.

 

יצאו טוב? סאחה עליך! אתה צלם חתונות. תתכונן לעבודה קשה.

 

לגבי צילום סטודיו זה כבר שונה לגמרי, אתה מרים את התמונה מאפס ומצלמה ועדשה איכותית הן לא מה שיעזרו לך.

 

בצילומים הנוכחים שנמצאים פה אין כל קושי בצילומם, העדשה אחראית לרוב היופי של התמונות (70-200 L 2.8), בנוסף קיבלת טעימה מדוגמנית יפהיפיה עם אופנוע יפה וזה הרכיב את התמונה לאחת איכותית! 8) בגדול כל אחד יכל לצלם את התמונות הללו.

 

ממליץ שתעבור על פוסטים קודמים שלי בכדי לראות צילומים הרבה יותר איכותיים ומורכבים.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
אחלה תמונות. אפשר קצת פרטים על האופנוע?

 

בגדול CBR 929RR מודל 01' שלא היה מתוחזק מי יודע מה, עבר שיפוץ גיר ומנוע תחתון, חידוש צמת חשמל,

ריפוד מושבים, טיפול כללי וצביעה חדשה + שיפוץ פלסטיקה.

 

את כל התהליך אתה יכול לראות בלינק המצורף לפוסט הראשון.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
מסקרן אותי לדעת, אם לא מפריע לך לענות -

 

איך צלם מקצועי בוחר צלם לחתונה של עצמו?

 

 

אמנם אני לא צלם מקצועי, אבל בענף הצילום ברמה הכי מקצועית שקיימת

יכול להגיד לך שאני מאוד הצטערתי שלא עשיתי מה שיפתח כתב פה

 

 

לקחתי את אחד הקליינטים שלי (שנחשב מהטובים ביותר ) ומאז הוא לא קליינט שלי :x

 

 

אה, וגם האופנוע נראה חתיך ברמות -על

×
×
  • תוכן חדש...