Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

יש לי לנסר 2007 ושלשום החלפתי 2 תושבות מנוע לא מקוריות והרעידות ברכב התגברו קצת השאלה שלי המוסכניק אמר לי שאני חייב להחליף גם את השניים האחרות ויכול להיות שזה יפתור את הבעיה אבל הוא גם אמר שאני ישים תוסף לדלק שינקה את המעברים וייצב את הטורים

יש למישהו תשובה בשבילי לפני שאני מוציא עוד 1000 שח' על התושבות האחרות

דרך אגב החלפתי תושבת אחורית וקדמית

תודה לעוזרים

פורסם

לפני החלפת התושבות הרעידות היו פחות מורגשות ?

 

 

אם כן - כנראה שתושות תחליפיות שהורכבו קשיחות יותר מהמקוריות ומעבירות יותר ויברציות לגוף.

 

אם בנוסף המנוע לא פועל חלק בסרק - זה כמובן מגביר את הרעידות.

 

 

מה הייתה הסיבה להחלפת תושבות ?

 

 

פורסם

עכשיו השאלה שלי האם כדאי להחליף את ה2 הנותרות ויש סיכוי טוב שזה יעבור

המוסכניק אמר לי שאם התושבות שהחליף גמורות גם השניים הנותרות גמורות וכדאי להחליף

פורסם
עכשיו השאלה שלי האם כדאי להחליף את ה2 הנותרות ויש סיכוי טוב שזה יעבור

המוסכניק אמר לי שאם התושבות שהחליף גמורות גם השניים הנותרות גמורות וכדאי להחליף

 

 

מישהו יכול לעזור לי ???

פורסם
לפני החלפת התושבות הרעידות היו פחות מורגשות ?

 

 

אם כן - כנראה שתושות תחליפיות שהורכבו קשיחות יותר מהמקוריות ומעבירות יותר ויברציות לגוף.

 

אם בנוסף המנוע לא פועל חלק בסרק - זה כמובן מגביר את הרעידות.

 

 

מה הייתה הסיבה להחלפת תושבות ?

 

התושבות היו קרועות

פורסם
תחליף לתושבות מקוריות וסגור עניין

התחליפיות שיש הן פשוט זבל

 

הבעיה אבל היא רק כאשר המזגן עובד

שהמזגן מכובה אין רעידות כלל

השאלה האם כדאי להחליף את התושבות השניות או שמשהו קשור במזגן

 

דרך אגב תושבות מקוריות עולות המון כסף שאין לי כרגע

×
×
  • תוכן חדש...