Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בן אלף זונות - פרצו לי הביתה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה ,בשעה ארבע וחצי,חברה שלי העירה אותי.

 

התגובה האינסטינקטיבית במקרה כזה היא להעיף לה כאפה,אבל היא נראתה רצינית מתמיד.

 

"תומר-יש מישהו בבית".

 

ואכן-רעש רגליים נשמע בסלון ובמטבח.

 

לפי מיטב ידיעתי,פרט לי ולזוגתי אין אף אחד בבית שיכול לעשות רעש של רגליים (יש לי מיסטר פוטייטו קטן-אבל הוא לא מסתובב בסלון בארבע בבוקר)-אז שמתי עלי תחתונים,תפסתי את חגורת המכנסיים שלי והתכוונתי לצאת.

 

ואז....דלת החדר שנו נפתחה ומישהו האיר עלינו בפנס.חברה שלי צרחה ואני קפצתי עליו.

 

הוא היה ילד בן 17 בערך.שיער שאטני.

 

אין שזינקתי מהמיטה הוא ברח וקפץ דרך המרפסת-ממנה הוא נכנס ע"י שבירת מנעול של אחד החלונות.

 

חיפוש מהיר בבית העלה שהאידיוט לא גנב כלום-אבל עדיין-

 

ההרגשה שמישהו נכנס לך הביתה,ראה אותך ישן ונגע לך בדברים פשוט איומה.

 

אני ניחא-אבל חברה שלי בטח תיקח את זה קשה-וזה סתם חרא קטע לעבור עם בן אדם.

 

 

בקיצור-שהנרקומן הקטן בן אלף הזונות יסבול מזיבה שתימשך עשרות שנים ושיציתו לו את שיער הערווה ויגררו אותו לאורך כביש שש כשתחתוניו לגופו בלבד.

 

 

 

בן זונה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בקיצור-שהנרקומן הקטן בן אלף הזונות יסבול מזיבה שתימשך עשרות שנים ושיציתו לו את שיער הערווה ויגררו אותו לאורך כביש שש כשתחתוניו לגופו בלבד.

 

תומר הדר שהכרתי פעם היה עושה את הנ"ל בעצמו אחרי שהיה רודף אחריו ותופס אותו...

ואם לא זה אז מינימום זורק עליו איזה קאמשאפט (תודה לדויד א. על ההארה).

 

:lol:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא נעים בהחלט , תגיד לי לא ראית את הפנים שלו? כדי לתפוס אותו אחרי זה .

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

איזה מבאס זה....

 

הידיעה שאתה לא יכול להעניש אותו ( אכן , אני ילד קטן לפעמים )

 

לפרוץ הוא כבר פרץ .

 

לקבל עונש על זה הוא לא קיבל וכנראה שגם לא יקבל

 

 

זה מזכיר לי את מה שקרה לי לפני כ שנתיים בערך .

 

פרצו לאחי לרכב ואבא שלי העיר אותי ואמר לי את זה .

 

בגלל שאני חמום מוח לא חשבתי פעמיים והתחלתי לצרוח עליהם כמו מפגר... במקום להגיע בשקט

 

בכל מקרה ירדתי במדרגות בקפיצות של 3 מדרגות כל פעם ( זו הדרך המהירה ביותר להגיע למטה חוץ מצניחה )

 

הייתי יחף , 3 בלילה , גשם שרק הפסיק לרדת ואני רץ אחרי צמד הגנבים

 

צעקה מאחור אומרת לי שאבא שלי דולק אחרי בניסיון לעזור לי כנראה במקרה של "התקלות" , או שאולי גם לו בא להוציא קצת עצבים...

 

הסיפור נגמר בזה שתפסנו אותם כי הם ניסו לקצר את הבריחה ע"י זה שהם ניסו ללברוח דרך תחנת המשטרה .

 

טלפון מהנייד למשטרה מחברת אותי ישר לתחנה הקרובה ואני צורח להם שירוצו החוצה לתפוס את שני הגנבים .

 

בעודי מגיע , אני רואה אותם בתוך זרועותיהם החסונות של משטרת חדרה...

 

טוב , לא חסונות אבל בידיהם....

 

 

עם הזמן כבר שכחתי את התווי פנים שלהם , ככה שגם אם אני אתקל בהם אני לא אזכור אותם .

 

לסיום ,

 

תמיד לישון עם נעלי ריצה ליד הכרית לכל מקרה :wink:

 

או עם תחתונים ליד ( במקרה של תומר... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בקיצור-שהנרקומן הקטן בן אלף הזונות יסבול מזיבה שתימשך עשרות שנים ושיציתו לו את שיער הערווה ויגררו אותו לאורך כביש שש כשתחתוניו לגופו בלבד.

 

דווקא כביש 6? לא עדיף כביש של מע"צ? ככה הוא יסבול יותר..

 

 

 

מצד שני, בכביש 6 יש מצלמות שיתעדו את האירוע. יכול להיות מעניין בחדשות אח"כ. תהיה מפורסם.

פורסם
בקיצור-שהנרקומן הקטן בן אלף הזונות יסבול מזיבה שתימשך עשרות שנים ושיציתו לו את שיער הערווה ויגררו אותו לאורך כביש שש כשתחתוניו לגופו בלבד.

 

תומר הדר שהכרתי פעם היה עושה את הנ"ל בעצמו אחרי שהיה רודף אחריו ותופס אותו...

ואם לא זה אז מינימום זורק עליו איזה קאמשאפט (תודה לדויד א. על ההארה).

 

:lol:

זה מה שקורה כשאתה מערב בחורה בחיים שלך, את מיתרכך

לא אבל בירצינות,אם איזה פישר הצליח להיכנס לך לבית אז מה יפריע למומחים ממנו לעשות את זה

אני לא יודע איך לייעץ לך אבל אם תשים את הסורגים האלה על החלונות(כמו האנשים ששמים על הקומות הגבוהות שהילדים שלהם לא יפלו) זה יכול לימנוע ממנו או לפחות לעכב אותו

תגיש תלונה אולי הם יכולים לעשות משו

וקח כלב שמירה אם הוא לא ינשך אז הוא ינבח ואז זה ירתיע אותו,וגם יגרום לך להיתעורר

והכי חשוב תירגע ותרגיע את חברה שלך!!!!!! כי אם לא ניגנב כלום אף אחד לא ניפגע אז זה הכי חשוב

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

1 יש עוד מעט חתול שמירה.

 

2 לא לקחתי את זה כ"כ קשה.לא גנבו כלום.לגבי החברה-זה בסדר.בחורות תמיד קצת יותר לחוצות, אבל היא נרגעה די מהר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

יש לנו בביניין מרפסות שמש קטנות-הוא הגיע לאחת מהן,שבר את החלון ,הכניס את היד ופתח את הדלת של המרפסת.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

גם לי קרה משהו דומה.

באמצע הלילה אשתי מעירה אותי ואומרת לי - אברם, יש מישהו בארון.

עניתי לה שלא קוראים לי אברם ושתחזור לישון. ניצלתי את ההתעוררות הכפויה להתגרדות מאסיבית ושמתי את הכרית בחזרה על הראש.

ואז היא שוב פעם נוגעת לי בכתף ואומרת - אברם! יש מישהו בארון!

אז כבר התעצבנתי, הרמתי כפכף מהרצפה ואמרתי לה שקושיליאוחתק לא קוראים לי אברם! וחוץ מזה יש המון אנשים בארון, כי זה לא כבוד כזה גדול לגבר לרצות בולבול בתחת.

היא הרימה נעל עקב שפיץ 10 סנטים מהרצפה וסיננה בעיניים רושפות - כרגע לא אכפת לי איך קוראים לך במציאות אבל אישפוז אני לא מוכנה לקרוא לך יותר במיטה. ובכלל, אחרי שנה וחצי נישואים הגיע הזמן שתגיד לי כבר מה השם שלך. אבל קושיליאוחת-אוחתק אתה קם עכשיו כמו ענק ובודק מי נמצא בארון או שיש לך חור במצח.

נכנעתי. בכתובה כבר היה כתוב שיותר קל לוותר מלהתווכח, אבל זה בארמית אז לא הבנתי.

 

בקיצור - אני קם, פותח את הארון ורואה עומדת שם נערה חטוב בת 17! שיער שטני, עיניים ירוקות, חזה זקור פטמות והכל!

באותו רגע הרגשתי עקב שפיץ 10 סנטים נתקע לי בעורף ואיבדתי את ההכרה למספר שניות.

 

התעוררתי עם כאב מפלח בראש, כאב עוד יותר חד בצלעות, כתמים בשדה הראיה ואבן קטנה בפה. ירקתי את האבן וגיליתי שזו שן. בקושי הצלחתי למלמל איזה קוס אוחסק מה אס אוסה? היסתגעצ? והיא ישר התחיל לצרוח עלי שאני זבל מאנייק בוגד.

 

ניסיתי להסביר לה בצורה הגיונית שמצאתי בצהריים חוטיני בגינה, חשבתי שזה נפל לנו מהחבל אז שמתי אותו בארון ושכחתי מזה לגמרי - ויכול בהחלט להיות שהבחורה הזאת הייתה בתוך החוטיני כשהבאתי אותו ולא שמתי לב.

 

אבל נשים. לך תסביר להן הגיון. אצלן הכל רגש.

פורסם

באימא שלי רצחת אותי עכשיו אני מתגלגל מיצחוק עכשיו :lol::lol::roflmao:

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
גם לי קרה משהו דומה.

באמצע הלילה אשתי מעירה אותי ואומרת לי - אברם, יש מישהו בארון.

עניתי לה שלא קוראים לי אברם ושתחזור לישון. ניצלתי את ההתעוררות הכפויה להתגרדות מאסיבית ושמתי את הכרית בחזרה על הראש.

ואז היא שוב פעם נוגעת לי בכתף ואומרת - אברם! יש מישהו בארון!

אז כבר התעצבנתי, הרמתי כפכף מהרצפה ואמרתי לה שקושיליאוחתק לא קוראים לי אברם! וחוץ מזה יש המון אנשים בארון, כי זה לא כבוד כזה גדול לגבר לרצות בולבול בתחת.

היא הרימה נעל עקב שפיץ 10 סנטים מהרצפה וסיננה בעיניים רושפות - כרגע לא אכפת לי איך קוראים לך במציאות אבל אישפוז אני לא מוכנה לקרוא לך יותר במיטה. ובכלל, אחרי שנה וחצי נישואים הגיע הזמן שתגיד לי כבר מה השם שלך. אבל קושיליאוחת-אוחתק אתה קם עכשיו כמו ענק ובודק מי נמצא בארון או שיש לך חור במצח.

נכנעתי. בכתובה כבר היה כתוב שיותר קל לוותר מלהתווכח, אבל זה בארמית אז לא הבנתי.

 

בקיצור - אני קם, פותח את הארון ורואה עומדת שם נערה חטוב בת 17! שיער שטני, עיניים ירוקות, חזה זקור פטמות והכל!

באותו רגע הרגשתי עקב שפיץ 10 סנטים נתקע לי בעורף ואיבדתי את ההכרה למספר שניות.

 

התעוררתי עם כאב מפלח בראש, כאב עוד יותר חד בצלעות, כתמים בשדה הראיה ואבן קטנה בפה. ירקתי את האבן וגיליתי שזו שן. בקושי הצלחתי למלמל איזה קוס אוחסק מה אס אוסה? היסתגעצ? והיא ישר התחיל לצרוח עלי שאני זבל מאנייק בוגד.

 

ניסיתי להסביר לה בצורה הגיונית שמצאתי בצהריים חוטיני בגינה, חשבתי שזה נפל לנו מהחבל אז שמתי אותו בארון ושכחתי מזה לגמרי - ויכול בהחלט להיות שהבחורה הזאת הייתה בתוך החוטיני כשהבאתי אותו ולא שמתי לב.

 

אבל נשים. לך תסביר להן הגיון. אצלן הכל רגש.

 

לי גם קרה משהו מוזר אתמול.

 

הילדה היתה חולה ואשתי היתה צריכה לצאת אני נשארתי לעבוד בבית. תוך כדי שאני מתקתק ב-Laptop אני שומע צלצול בדלת. לאשתי יש מפתח וכל השכנים והסביבה יודעים שאין להם מה לחפש אצלי (אני תמיד פותח את הדלת ערום כדי למנוע צלצולים חוזרים), מה שאומר שזה בטח מתרימים לאגודה למיגור השחין (מיסודו של הרב באבא קאש).

 

הבעייה עם ילדים בני שנתיים היא שכשמבקשים מהם לעשות קולות של "אין אף אחד בבית " הם מתעקשים לקרוא בקול גדול "דיג-דיג-דוג, אני, אננננני, דיג-דיג דוג!!!", שזה דומה אבל לא בדיוק משיג את אותו אפקט. אז צלצלו שוב.

 

טוב, מה לעשות, התפשטתי ורצתי לפתוח את הדלת. איך שאני פותח את הדלת עומדת לפני צעירונת מצודדת במעיל בלשים ארוך, כזה כמו מהסרטים. לפני שהספקתי להגיד "פים-פים-פם, מי זה בא לשחק פה בגן" היא אומרת: "אני רואה שאתה לא בעניין של לבזבז זמן" וזורקת מעליה את המעיל. "מונה או תעריף?". היא מוסיפה. והיא נראית טוב, אינעל דליק ווילניץ. חטובה, שיער שטני, עיניים ירוקות, חזה זקור פטמות (רק קצת צעירה לטעמי) ולובשת... רק חוטיני.

 

עכשיו אני יודע מה אתם חושבים. מה אני עושה עם הילדה?

אז תדעו לכם שזו לא בעיה. לזוג נשוי עם עוללה יש פתרונות למצבים האלו, שכוללים לרוב קוקטייל קטלני של DVD לילדים ומסקינטייפ. הבעייה היא שאשתי תיכף חוזרת, והיא מטר שמונים ובחורה עצבנית למדי. תוך כדי שאני חושב איך אני מתקשר אליה עם רשימת קניות ארוכה בסופר שאני צריך באופן מיידי (אני חושב מהר במצבי חירום) אני קולט, ככה בעינית של הזין אההה.... בזוית של העין, את המעלית מתחילה לטפס מהחניון לכיוון למעלה.

 

ישר צעקתי על הבחורינה, "יש לך טעות, בטח הזמין אותך אברם, השכן החרמן מהקומה למטה!", אבל אחרתי. היא כבר בסלון. פתאום היא קולטת את הילדה ומתחילה לצרוח עליי: "סוטה, מגעיל, מה אתה חושב שאני, אותך למשטרה, אותך למומו, הוא יבוא ויזיין לך את הצורה, פדופיל!!" (שתסתום את הפה, בגרות עוד אין עליה). הילדה מצידה לא שכחה את ימי צעירותה, מצביעה על החזה הגדול ואומרת "או-כל, אני, אננננני, טצי-טצי, אננננני!!!"

 

ואני, בכל הברדק הזה, אבדתי את העשתונות, דחפתי את בחורינה אל המרפסת של הסלון וסגרתי את הדלת. עזר קצת, כי לא שומעים את הצעקות של הבחורינה יותר (double glazing), אבל רק קצת, כי הדלת מזכוכית.

ואז... אני שומע מפתח בדלת.

אני (זוכרים?!) חושב מהר! בצ'יק, פתחתי את הדלת של המרפסת, דחפתי את הבחורינה מעבר למעקה וסגרתי את הדלת למרפסת.

 

אההה, שקט.

 

"למה אתה ערום"?

שואלת האשה.

"כי באו להתרים".

עניתי.

"OK".

 

עבר בשלום.

 

החלק המוזר הוא שכמה דקות לאחר מכן הצצתי למטה מהמרפסת והבחורינה נעלמה.

בכל מקרה אמרתי לאשתי שאם מומו (או המשטרה) מחפשים אותי אני נפטרתי משחין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...