Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בן אלף זונות - פרצו לי הביתה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסבירו לי משו מה בידיק הפחד ממסוממים או נרקומנים

הבן אדם לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, הוא גם בטעות הגיע לבית שלך כי הוא לא ידע לאן הוא הולך

מה אני יגיד לך כך מקל של מטאטא ביד ותאיים עליו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תסבירו לי משו מה בידיק הפחד ממסוממים או נרקומנים

הבן אדם לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, הוא גם בטעות הגיע לבית שלך כי הוא לא ידע לאן הוא הולך

מה אני יגיד לך כך מקל של מטאטא ביד ותאיים עליו

 

אתה טועה.

מאיפה אתה חושב שהם משיגים כסף לסמים ?

אתה חושב שמנה עולה 1.90 בשוק הכרמל ?

פורסם
תסבירו לי משו מה בידיק הפחד ממסוממים או נרקומנים

הבן אדם לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, הוא גם בטעות הגיע לבית שלך כי הוא לא ידע לאן הוא הולך

מה אני יגיד לך כך מקל של מטאטא ביד ותאיים עליו

 

אתה טועה.

מאיפה אתה חושב שהם משיגים כסף לסמים ?

אתה חושב שמנה עולה 1.90 בשוק הכרמל ?

 

לא, רק ההגדלה :D

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
תסבירו לי משו מה בידיק הפחד ממסוממים או נרקומנים

הבן אדם לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, הוא גם בטעות הגיע לבית שלך כי הוא לא ידע לאן הוא הולך

מה אני יגיד לך כך מקל של מטאטא ביד ותאיים עליו

 

אתה טועה.

מאיפה אתה חושב שהם משיגים כסף לסמים ?

אתה חושב שמנה עולה 1.90 בשוק הכרמל ?

 

לא, רק ההגדלה :D

 

חחחח עכשיו הרגת אותי,אני עדיין מנסה לקום מהכסא. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

תגיד את הסמארט אפשר להגהיל בשקל תישים?(נו זאתי מהפרסומת של המקדונלס (הכוסית))

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

ולאישפוז ו-falou - איפה אתם גרים שכל הזמן יש אצלכם בחורות חטובות בנות 17, שיער שטני, עיניים ירוקות, חזה זקור ופטמות?

 

רוני

 

רוני, תקרא שוב ותגיד לי כמה בחורות כאלו ספרת בשני הסיפורים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תסבירו לי משו מה בידיק הפחד ממסוממים או נרקומנים

הבן אדם לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, הוא גם בטעות הגיע לבית שלך כי הוא לא ידע לאן הוא הולך

מה אני יגיד לך כך מקל של מטאטא ביד ותאיים עליו

 

אתה טועה.

מאיפה אתה חושב שהם משיגים כסף לסמים ?

אתה חושב שמנה עולה 1.90 בשוק הכרמל ?

 

לא, רק ההגדלה :D

ויש להם את מיבצע החודש מפת קיצורי דרך כדי לברוח מהשוטרים ובילושניקים מתנה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

גם פה בקיבוץ לא הכול שקט

היה לנו איזה גנב מעפן שנכנס לבית שלי ושל השכנים ולא גנב כלום

ניסה אבל לא היה מה

פתח את הארנק של אמא סידר הכול כל כך יפה ומצא רק 20 שקל :p

ועבר לבית השני שגם שם מצא רק איזה 20

 

אבל היום כבר לא דואגים יש לנו "שומר לילה" שכשנמאס לו לראות YES בבקטה שלו הולך לעשות ס'ד ולחזור

פורסם

גם כן שומר, אתה כבר לא יודע מה עדיף איתו או בילעדיו

במצבים כאלה אני שמח שאני לא מוציא כסף על איזה בטלן, וגר באיזה חור

אגב רוני אני מחכה לך נעשה לך קבלת פנים נארגן לך משו יפה :evil::twisted:8):wink:

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
בקיצור-שהנרקומן הקטן בן אלף הזונות יסבול מזיבה שתימשך עשרות שנים ושיציתו לו את שיער הערווה ויגררו אותו לאורך כביש שש כשתחתוניו לגופו בלבד.

תומר הדר שהכרתי פעם היה עושה את הנ"ל בעצמו אחרי שהיה רודף אחריו ותופס אותו...

ואם לא זה אז מינימום זורק עליו איזה קאמשאפט (תודה לדויד א. על ההארה).

:lol:

לזרוק עליו את הקמשאפט? לא חראם?

לדחוף אותו עד הסוף... :twisted:

 

איך אין לאנשים כבוד לרכוש של אחרים? :?

MCS 2008

פורסם

תומר, האם החבאת את המפתחות של האוטו ???

יכול להיות שהוא נכנס לחפש את המפתחות של האוטו ולכן הוא לא גנב כלום ...

 

תגיד תודה לאשתך שיש לה אחלה של שמיעה. רגע, מצד שני זה היה יכול להיות הזדמנות פז לקבל מחירון על הלאנצ'יה :wink:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
יש לנו בביניין מרפסות שמש קטנות-הוא הגיע לאחת מהן,שבר את החלון ,הכניס את היד ופתח את הדלת של המרפסת.

 

איזה כייף להיות עני מרוד, באמת יש בזה יתרונות.

למשל:

1. אין לנו מרפסת שמש

2. אין ממש מה לגנוב מהבית

3. גם אם מישהו יפרוץ - אצלנו כל דבר יכול לשמש כנשק - למשל לחם יבש, הוא קשה כמו סלע.

___________________________

 

ת'אמת פעם ניסו לגנוב לנו את הבלון גז , אמא שלי העירה אותי ב4 בערך ואומרת לי שמישהו מנסה לפתוח את המנעול של בלוני הגז, אני מסתכל מהחלון ואני רואה שיכור עם קאטר קטנטן מנסה לחתוך שרשרת מאד מאד עבה... אמא שלי כבר הספיקה לזרוק עליו כמה כוסות וצלחות והוא לא זז, לקחתי מערוך וירדתי אליו עם תחתונים , רדפתי אחריו עם תחתונים בצרחות והערתי את כל השכנים.... זאת הייתה חוויה.

haters will hate

פורסם
תומר, האם החבאת את המפתחות של האוטו ???

יכול להיות שהוא נכנס לחפש את המפתחות של האוטו ולכן הוא לא גנב כלום ...

 

תגיד תודה לאשתך שיש לה אחלה של שמיעה. רגע, מצד שני זה היה יכול להיות הזדמנות פז לקבל מחירון על הלאנצ'יה :wink:

 

כבר חיתנת אותו? :D

פורסם

גם אצלי... לפני כשנה ,אנחנו יושבים עם חבר לאכול ארוחת ערב אורות והכל דלוק מדברים צוחקים פיתאום אני רואה את הפנים של אישתי קפואות כאילו ראתה איזה רוח רפאים (הוא די דומה...) אני מסתכל החוצה רואה איזה בן זנונים יושב לי על המזגן מחוץ לחלון ....תפסתי את הצינצנת של החמוצים והתחלתי לצעוק תוך כדי השתלשלות מטה זרקתי לעברו את הצינצנת החטתי אותו בכמה מ"מ והוא ברח, ויתרתי.....לא, ירדתי למטה ואחרי ספרינט קצר הסתבר לי שזה איזה זב חוטם משועמם קללות אזהרות וזהו.........זבל . :mad:


×
×
  • תוכן חדש...