Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על קנייה בEBAY דרך ה-PAYPAL


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון התחלתי להזמין דברים מהאיביי.

יצרתי חשבון ב-PAYPAL ויש לי בעיה קטנה.

הקניות שלי על דברים קטנים בין דולר לשתיים- כל פעם החיוב מתבצע לא דרך הכרטיש אשראי אלא מוריד ישר בבנק.

כל חיוב בבנק שלי מחוייב בעמלת שורה של 2.5 ש"ח.

רציתי לדעת אם יש אפשרות למלא את החשבון בPAYPALL ב-50$ פעם אחת וכל פעם לרוקן משם עם הקניות הקטנות האלה.

 

זה פשוט יוצא לא משתלם....

אולי למישו יש פיתרון אחר.....

 

תודה, ניב :)

פורסם

תקנה ויזה נטען, אפשר לטעון אותו עד 1000 שקל, זה כרטיס אנונימי שמכובד ע"י פייפאל

 

הזמנתי ככה כמה מוצרים בלי בעיות.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני משתמש בפייפל דרך הכרטיס אשראי אבל משום מה כל קניה ישר הם מורידים לי את זה מהחשבון....

 

והאם אתה בטוח שאפשר לקנות מהפייפל עם ויזה נטען? צריך לעשות אימות של קוד שמקבלים בחיוב הראשון ששמים כרטיס אשראי חדש.... איך בודקים את זה?

פורסם

חברת האשראי מורידה לך את הקניות בחו"ל תוך יומיים-שלושה ולא צוברת אותן לחיוב החודשי הרגיל.

זה המצב הרגיל בכרטיס אשראי בלי הטבות.

 

תרים טלפון לחברת האשראי ודרוש מהם שיתנו לך הטבה של דחיית חיובי מט"ח למועד החודשי הקבוע ללא עמלות וללא ריבית.

יש גם הטבה של דחייה כזו+חודש נוסף, אבל אתה לא צריך את זה.

 

אם לא יתנו - נסה לקבל מחברת אשראי אחרת כרטיס חוץ בנקאי עם ההטבה הזו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

החיוב של קניות בחו"ל מחוייבות בדרך כלל תוך שני ימי עסקים בבנק, גם אם מועד החיוב שלכם

בכרטיס האשראי שונה. העמלה שאתה מתכוון היא עמלת שורה, או עמלת ההמרה של חברת האשראי?

לדעתי יש אפשרות בפייפל לטעון את החשבון בכמות מסויימת של כסף. אתה יכול לשאול את שירות הלקוחות

שלהם, יש אפילו שלוחה ישראלית שתתן לך מענה על זה.

פורסם

אתה צריך להגדיר את הכרטיס ויזה הנטען בפייפאל, (אם תסתבך מקסימום תתקשר אליהם),

 

וזה עובד,

 

כמו שרשמתי, הזמנתי ככה מוצרים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

עמלת ההמרה של חברת האשראי היא אחוז מסויים (0.7-2.5% בד"כ) מהסכום. ככה שזה לא משנה עסקה של 100$ או מאה עסקאות של דולר.

 

העמלה שכנראה דופקת את פותח השרשור היא עמלת השורה בבנק, והפתרון לזה הוא כפי שהסברתי, לפנות לחברת האשראי ולדרוש את ההטבה של דחיית קניות חו"ל לחיוב החודשי הקרוב.

זו לא בקשה בשמיים, ומתוך 3 חברות האשראי בטוח אחת לפחות תסכים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

WIL פגעת בול.... ד"א עמלת שורה בבנק הבינ"ל הנחמד היא 2.5 ש"ח לכל שורה.

גועל נפש הצחוק שעשו ממנו הבנקים האלה.... בית חרושת לכסף.

 

אני יבדוק עם ישראכרט שדיברתי איתם הם לא שמחו לשמוע על זה ואפילו אמרו כמה שטויות....

פורסם

כמו שכתב ESTK, גם אני עושה את הקניות דרך פייפל באמצעות כרטיס נטען, בין היתר מתוך זהירות, מכיוון שאם "מיירטים" את פרטי הכרטיס, ניתן לגנוב סכום לא גדול. בכל אופן, ביצעתי רכישות הן מאי ביי והן ישירות מחברות בסין וזה עובד ללא שום בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...