Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הקטע של "בעוד 5K יש קליאו\206+" ממש לא במקום

הגישה של "למה שאני אשלם יותר על קטן יותר" ורוצים כמה שיותר גדול בכמה שפחות לא מתאימה,

קיימים לא מעט אנשים שרוצים את האוטו או יעדיפו אותו כי הוא קטן יותר

ואלו שאוטו גדול יותר מקשה עליהם בהתניידות ביום יום

 

 

נהגת בשתיהן?

ההבדל בהרגשה (איכות, נינוחות, יציבות, ניהוג, בידוד רעשים, מרחב..) הוא ששווה תוספת של 5K ש"ח, וזה לא תלוי רק בגודל.

בנוסף, לדעתי האישית, הייתי מוכן לשלם עוד 5K ש"ח בכדי לשרוד בתאונה הבאה (ראה ציוני ריסוק של השתיים).

כאשר ההפרש הוא 30K ש"ח (זה היה ההפרש בין מכונית מיקרו לסופר מיני עד לא מזמן) אני יכול להבין שיש אנשים שידם אינה משגת, אך בהפרש הנ"ל לדעתי זאת אפילו לא התלבטות, ולו רק בשם הבטיחות.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יחי תחייתן המחודשת של ה KEI-CARS הספורטיביות וברוך השם הפעם אנחנו משתתפים במשחק :twisted:

 

ALONJP, מה יש לך בדיוק נגד הבטיחות של הפיקאנטו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי ככה גם יתחילו לייבא גרסאות 3 דלתות למכוניות מיני במחיר זול כמו הקא, 107, טווינגו...ואולי על הדרך תוזל הפיאט 500.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
זה מה שנקרא לקנות אבזור,ולא אוטו.

 

ראו תגובה אחרונה- למה לקנות את הרכב הנ"ל אם בעוד 5K אפשר לקנות קליאו?

 

קליאו זה הרבה יותר אוטו מאשר כל הסופרמיני,במחיר כמעט זהה.

 

כל שאר הסופרמיני הן קופסאות גפרורים לעומת הקליאו.

 

 

אני למשל אחד מאלו שבחיים לא תמצא אותם נוהג ברכב צרפתי(לא אחד שבבעלותי לפחות. ואני לא מדבר על איזו יצירה מוטורית מעניינת כמו 306GTI6 או משהו כזה, אלא על רכב קומפקטי/סופרמיני/משפחתי). ולכן אני אעדיף לשלם פחות ולקבל "פחות אוטו".

ואם הקיה הייתה עולה 5K יותר מהקליאו, הייתי משלם 5K יותר עבורה.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

עם דלת נוספת מאחור, בעצם 2, זו אופציה מעניינת.

הבעיה המרכזית, לדעתי, זה היבואן - חוסר מקצועיות ושרותיות, הפתיע את עצמו עם היבוא של ה-1.0, בלי ספר רכב, בלי נסיעות מבחן ועכשיו גם נתקע עם צבר הזמנות מטורף (6-7 חודשים זה בשביל רכב בעבודת יד בהזמנה אישית, לא לקיה).

משכנתא זה קל

פורסם

כן צרפתי או לא צרפתי, 5000 יותר או פחות זה לא העיניין, אף על פי שאני אישית כבר החלטתי ללכת על הקליאו - פשוט מקבלים יותר רכב, התא מטען במכוניות המיני הוא לא יותר מבדיחה עצובה.

 

ובקשר לקיה - אני חושב ששום רכב, לפחות כזה שבסדר גודל שהאוכלוסיה הממוצעת יכולה להרשות לעצמה וגם רכבים שנמצאים באזור ה200K לא שווים זמן המתנה של 7 חודשים, בטח לא רכב מיני, שגם אם הוא הטוב בקטגוריה שלו, יש לו מתחרים שלא נופלים ממנו בהרבה.

 

אגב, אם אני לא אקח בסוף את הקליאו מאיזו שהיא סיבה, אני בלי לחשוב פעמיים אקח את השברולט ספארק ולו רק בגלל זמן ההמתנה המיידי.

 

זמן המתנה של חודש וחצי הוא נורמאלי, על חודשיים\שלוש אני מוכן להתפשר אם הייתי מזמין רכב מיוחד, אבל מיני?! קיה?!

7 חודשים?!?

 

אנשים חייבים להתחיל להיכנס לפרופורציות!

פורסם
0-100 ב12.2שניות? מרשים.

 

הנתון אינו 12.2 אלא 11.4 שניות.

 

מה שמרשים עוד יותר זו העובדה שלרכב יש יחס משקל הספק מצויין של 1:10(משקל נטו 865 ק"ג).

 

הדגם הספציפי ישווק גם בצרפת ובספרד - ויש לו גלגלי "15(צמיגי 175/50X15) במקום ה-14 של הפיקנטו המוכרות לנו.

 

http://www.kia.fr/Modeles/Picanto/Picanto-3portes/

 

http://www.km77.com/precios/kia/picanto/2011/picanto-12-emotion-3p

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

על מה אתם מתלוננים? טיפלו בנקודת החולשה העיקרית של הרכב - המנוע. 1.2 עם גיר ידני, מאובזרת יותר ובתוספת כספית קטנה. 3 דלתות זה מצויין. כמה כבר יוצא לכם להסיע רכב מלא?



פורסם

שילוב מעולה לדעתי,ניראה כאילו ספורטיבית,מנוע שאמור להיות זריז על כזה משקל,ומחיר טוב.הלהיט הבא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמה כבר יוצא לכם להסיע רכב מלא?

 

לא צריך מלא, מספיק שלושה, כדי להתבאס שמישהו צריך לצאת בשביל היושב מאחור.

מה עוד, תמיד מלכלכים את הסף ואת המושבים עם הרגליים בגלל הדוחק.

אה, וניסית להסיע אנשים מעל גיל 30 מאחורה? צריך תור לכירופרקט ישר אחרי הפעלולי גמישות.

משכנתא זה קל

פורסם
הנתון אינו 12.2 אלא 11.4 שניות.

 

מה שמרשים עוד יותר זו העובדה שלרכב יש יחס משקל הספק מצויין של 1:10(משקל נטו 865 ק"ג).

 

הדגם הספציפי ישווק גם בצרפת ובספרד - ויש לו גלגלי "15(צמיגי 175/50X15) במקום ה-14 של הפיקנטו המוכרות לנו.

 

http://www.kia.fr/Modeles/Picanto/Picanto-3portes/

 

http://www.km77.com/precios/kia/picanto/2011/picanto-12-emotion-3p

 

ב 7 אלף יורו - קניתי

פורסם
עם דלת נוספת מאחור, בעצם 2, זו אופציה מעניינת.

הבעיה המרכזית, לדעתי, זה היבואן - חוסר מקצועיות ושרותיות, הפתיע את עצמו עם היבוא של ה-1.0, בלי ספר רכב, בלי נסיעות מבחן ועכשיו גם נתקע עם צבר הזמנות מטורף (6-7 חודשים זה בשביל רכב בעבודת יד בהזמנה אישית, לא לקיה).

 

לא, כי האוקטביה היא עבודת יד. גם לה צריך לחכות. אפשר לחשוב, לחכות חצי שנה לרכב, לא הכל מושלם ולא הכל תמיד יש במלאי - מה לעשות? אבא שלי חיכה חיכה ב-2002 חצי שנה לגולף SDI. כן כן, גולף SDI.

 

כן צרפתי או לא צרפתי, 5000 יותר או פחות זה לא העיניין, אף על פי שאני אישית כבר החלטתי ללכת על הקליאו - פשוט מקבלים יותר רכב, התא מטען במכוניות המיני הוא לא יותר מבדיחה עצובה.

 

ובקשר לקיה - אני חושב ששום רכב, לפחות כזה שבסדר גודל שהאוכלוסיה הממוצעת יכולה להרשות לעצמה וגם רכבים שנמצאים באזור ה200K לא שווים זמן המתנה של 7 חודשים, בטח לא רכב מיני, שגם אם הוא הטוב בקטגוריה שלו, יש לו מתחרים שלא נופלים ממנו בהרבה.

 

אגב, אם אני לא אקח בסוף את הקליאו מאיזו שהיא סיבה, אני בלי לחשוב פעמיים אקח את השברולט ספארק ולו רק בגלל זמן ההמתנה המיידי.

 

זמן המתנה של חודש וחצי הוא נורמאלי, על חודשיים\שלוש אני מוכן להתפשר אם הייתי מזמין רכב מיוחד, אבל מיני?! קיה?!

7 חודשים?!?

 

אנשים חייבים להתחיל להיכנס לפרופורציות!

 

יש אנשים שמוכנים לחכות למה שהם רוצים, ויש כאלה שיקחו הכל בגלל שיש במלאי. אין קשר בין זמן ההמתנה לעובדה שמדובר בקיה. זה יכול להיות אפילו טאטא. חוץ מזה אני מבין שלא נהגת לא בספארק ולא בפיקנטו, כי הפיקנטו טובה מהספארק ללא ספק.

פורסם

מפחידים אותנו עם לחכות 5 חודשים לרכב?

 

אנחנו חיכינו 10 שנים לקו טלפון!

 

לצעירים פה ישמע הזוי אבל זאת המציאות, במדינת ישראל בעבר הלא כ"כ רחוק, אפילו בסוף שנות השבעים, תחילת השמונים, אנשים היו מזמינים קו טלפון הביתה וממתינים שנים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ואותו הדבר בנוגע לטלויזיה רב ערוצית. עניין ההמתנה כמו הרבה פרמטרים אחרים הוא תלוי קונה: מתאים לך- תחכה, לא מתאים- קנה רכב אחר שיש במלאי, כזה פשוט.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

מעין הרגשת דה ז'ה וו מימיו העליזים של ברקוביץ' כיבואן סובארו ששלח אנשים "חצופים" שביקשו נסיעת מבחן לקנות פיאט ולא לבלבל לו במוח.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear


×
×
  • תוכן חדש...