Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להזמין אתה יכול. קח איתך 2K.

אני מתכוון לצורה של ה-3 דלתות לזה אני מתכוון אפשרי?

 

אם כן אז אני מזמין את הצבע והכל או סתם משריין לי מקום איך זה עובד?

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רק רוצה להבהיר את עצמי,

אני באמת לא מעוניין, לא רוצה ולא מנסה לפגוע, לא בך, בקונים אחרים או ביבואן קיה ישראל.

 

באמת לא משנה לי מה תקנו או לא, אני הבעתי את הדעה האישית שלי, פשוט לא נראה לי הגיוני שהזמן המתנה כזה ארוך, אגב הבנתי שהוא עלה ל-8 חודשים... הזוי!

 

בכל אופן, תתחדש ותהנה

מאחל את זה לא רק לך, אלא לכל קוני הפיקנטו

 

אני באמת רואה, את הקטגוריה הזו ספציפית, ככלי שינוע מנקודה A לB ולא יותר, וכך גם רמת ההשקעה שלי בעיניין וזה לא משנה אם זו ספארק, אלטו, פיקנטו או כל דגם אחר מהקטגוריה.

אגב, הבחירה הראשונה שלי הייתה פיקנטו, בעיקר בגלל התגובות באינטרנט והעיצוב.

בחירה שניה הייתה הספארק, שמבחינת עיצוב אני מוצא בה את הייתרונות שלה.

והשלישית, באיחור קל, אמנם לא מהקטגוריה אבל באותו תווך מחיר - הקליאו, שנכון להיום, על הנייר, מבחינתי החבילה המושלמת והמשתלמת ביותר בשבילי.

 

אגב, אני לא אשלול לקנות גם פיקנטו יד שניה, במידה ויזדמן לי עד שאני אבצע את הקנייה.

 

הדבר היחיד שכן מעניין אותי וחשוב לי, ועליו אני לא אתפשר הוא רמת הבטיחות של הרכב.

ואולי בגלל זה אני רואה את הספארק והפיקנטו כשווים, שהשובר שיוויון הוא רק זמן ההספקה.

 

 

ושיהיה לכולנו במזל טוב

ושנתחדש כבר:)

פורסם
אני מתכוון לצורה של ה-3 דלתות לזה אני מתכוון אפשרי?

 

אם כן אז אני מזמין את הצבע והכל או סתם משריין לי מקום איך זה עובד?

 

 

ובנוגע לשאלתי אשמח לדעת האם מישהו יוכל לתת מענה עבורה

פורסם

אני בספק שכבר היום הם לוקחים הזמנות לפיקנטו 3דל', הרי אין מפרט, אין מחירון, אין כלום.. לקחת כסף לאנשים בהתבסס על "הערכה" של מגזין אוטו? קשה לי להאמין.

 

תתקשר מחר לסוכנות המרכזית אני בטוח שיענו לך כמוני

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אפילו המוכרים של קיה לא יודעים על זה בכלל,,

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עפ"י התמחור באנגליה, לפיקאנטו 3 דלתות (בגרסת ה 1 ליטר)יש את הפוטנציאל להיות אפילו זולה מהאלטו.

 

איזה כיף שהנתח הזה לא מפסיק להתחדש ולאט לאט מושך וימשוך את כל השוק כלפי מטה.

 

תענוג צרכני צרוף! :-D

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני בספק שכבר היום הם לוקחים הזמנות לפיקנטו 3דל', הרי אין מפרט, אין מחירון, אין כלום.. לקחת כסף לאנשים בהתבסס על "הערכה" של מגזין אוטו? קשה לי להאמין.

 

תתקשר מחר לסוכנות המרכזית אני בטוח שיענו לך כמוני

 

אני זוכר ששאלתי אותם בטלפון (המענה המרכזי, לא סוכנות ספציפית) לגבי רשימת הזמנות ל-3 דלתות ונאמר לי ש"יש משהו" בדברי (לגבי התוכניות שלהם להביא את הדגם) ולהתקשר להתעניין בנושא שוב אחרי ראש השנה (סוף ספטמבר). כמה מזה נכון וכמה מזה ניסיון להיפטר מהנודניק - לא יודע :-)

 

וסוכני המכירות הם האחרונים לדעת - שלא חלילה וחס ימליצו ללקוח מתלבט לחכות שבועיים למבצע\הוזלה או משהו :-)

the london underground is not a political movement

פורסם

לא מבין למה כולם פה יוצאים להגנת קיה שיותר מ50% מהמזמנים מאוכזבים וממורמרים.

השירות שהם נתונים הוא גרוע המקרה הטוב גם עם זה "האוטו" זה לא מצדיק התנהגות כזאת.

בכל אופן, על הכביש מדובר על 80K בגירסה "המפוארת" והאוטומטית כך שכדאיות העיסקה כבר לא כל כל בטוחה.

 

באותו מחיר יש כבר הרבה אופציות טובות וחסכוניות בשנתון נמוך יותר 2009 2010

 

אישית אני הייתי מבטל את העסקה, ומארגן לי רכב יד שניה באספקה מיידית :-D או מיני אחרת שקיימת במלאי

ורק בגלל היחס שלו "זוכים" הלקוחות

פורסם

אני לא מבין איך אפשר להתלהב מהפיקנטו הידנית, באמת שהאוטו הזה כ"כ חלש שחוץ מנסיעה במישור בכביש עירוני לא הייתי ממליץ על משהו אחר. אתה אומר לעצמך שמנוע 1000 סמ'ק בעל סוסים מועטים אפשר להסתדר, מתי תבינו שלא ? בשביל לעלות עלייה קצת יותר חדה מרח' יוספטל בבת ים (למכירים) אתה צריך להגיע עם המנוע ל7K סל'ד וזה פשוט לא הגיוני ! לא קנית פיאט פונטו 96' עם כל הכבוד.

 

אני לא אומר שלא כדאי לרכוש את הרכב, ומי שעושה נסיעות עירוניות האוטו הזה יספק לו כיף גדול במינ' הוצאות. אבל יש כ"כ הרבה אנשים כאלה שצריך לחכות שמונה חודשים ?!

 

נ.ב

 

בכביש מהיר האוטו נראה כמו ילד שמן במשחק "אחד באמצע".

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אם עדיין קיים את המבצע של 'החבר' (52K אם אני לא טועה) זה הרבה יותר מפתה מהפיקנטו למרות כל 'האבזור'.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

הבעיות בעיקר זה עליות,אבל גם אז לא צריך להגיע ל 7K,לי אמנם אין פיקנטו אל פנדה,והרבה מהנסיעות שלי הם בעליות וחלקן רציניות,הרכבים יכולים לנסוע גם 80 ו 90,והסלד לפחות אצלי יהיה ב 4K,בפיקנטו מנוע יותר חלש אך לא חושב שצריך להגיע לסלד מאוד גבוהה,פשוט נוסעים עם כאלה מכוניות יותר לאט,מי שקונה וחושב שזה 1.6 אוטומט יתאכזב.מי שיודע מה הוא קונה,לומד לחיות עם זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני לא מבין איך אפשר להתלהב מהפיקנטו הידנית, באמת שהאוטו הזה כ"כ חלש שחוץ מנסיעה במישור בכביש עירוני לא הייתי ממליץ על משהו אחר. אתה אומר לעצמך שמנוע 1000 סמ'ק בעל סוסים מועטים אפשר להסתדר, מתי תבינו שלא ? בשביל לעלות עלייה קצת יותר חדה מרח' יוספטל בבת ים (למכירים) אתה צריך להגיע עם המנוע ל7K סל'ד וזה פשוט לא הגיוני ! לא קנית פיאט פונטו 96' עם כל הכבוד.

 

אני לא אומר שלא כדאי לרכוש את הרכב, ומי שעושה נסיעות עירוניות האוטו הזה יספק לו כיף גדול במינ' הוצאות. אבל יש כ"כ הרבה אנשים כאלה שצריך לחכות שמונה חודשים ?!

 

נ.ב

 

בכביש מהיר האוטו נראה כמו ילד שמן במשחק "אחד באמצע".

 

נסעת עליו? אבל תאמר את האמת, אל תגיד שנסעת רק בכדי להצדיק את השטויות שכתבת. הרכב עלה את העליות לירושלים, כמו גם העליות באזור הדרום ללא בעיות מיוחדות ובטח לא ב7000 סל"ד:roll:. אומנם לא בשיא הקלות כמו רכב עם מנוע גדול יותר אך גם ממש לא בקושי רב ומעיק כפי שאתה ושכמותך חושבים.

ומתי אתה ושכמותך יבינו ש1.6 אוטומט זה מזמן כבר לא "הסטנדרט" ואנשים קיבלו קצת שכל. כי בכדי לעמוד בפקק, או לנסוע שעה בבין עירוני ובטח לנסיעות לסופר ולבית הספר, כאשר מדובר ב2-3 אנשים, אפשר להסתפק בפיקנטו ובכל מיני וסופר מיני אחרת (עם שינויים כאלו ואחרים בהתאם לצרכים).

 

וכנראה שיש מספיק אנשים שמתחילים להבין את זה, זה למה יש כזה תור, זה למה יש פתאום כל כך הרבה דגמים שמתחרים בינהם וזה למה השוק התעורר. הדרישה של הזוג צעיר\משפחה ממוצעת השתנתה והפכה להיות יותר פרקטית ומחושבת. זה לא מתחיל ונגמר בדלק זה כל המכלול מסביב.

מי שנוהג ב c6 לדוגמא, בשיא הכנות, לא מבין וכנראה גם לא יבין זאת.

גם אני שותף לשמחתו של bagira: שימשיכו עם ה"קטנות" והבינוניות, שימשיכו החיתוכים במחיר, ושהלוואי ונהייה שפוים יותר ולא נחשוב שאנחנו נוסעים בכבישים של אמריקה ושצריך מינימום 2 ליטר מתחת למכסה המנוע (אפילו שם כבר הבינו את זה).

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
אני לא מבין איך אפשר להתלהב מהפיקנטו הידנית, באמת שהאוטו הזה כ"כ חלש שחוץ מנסיעה במישור בכביש עירוני לא הייתי ממליץ על משהו אחר. אתה אומר לעצמך שמנוע 1000 סמ'ק בעל סוסים מועטים אפשר להסתדר, מתי תבינו שלא ? בשביל לעלות עלייה קצת יותר חדה מרח' יוספטל בבת ים (למכירים) אתה צריך להגיע עם המנוע ל7K סל'ד וזה פשוט לא הגיוני ! לא קנית פיאט פונטו 96' עם כל הכבוד.

 

אני לא אומר שלא כדאי לרכוש את הרכב, ומי שעושה נסיעות עירוניות האוטו הזה יספק לו כיף גדול במינ' הוצאות. אבל יש כ"כ הרבה אנשים כאלה שצריך לחכות שמונה חודשים ?!

 

נ.ב

 

בכביש מהיר האוטו נראה כמו ילד שמן במשחק "אחד באמצע".

 

לא מתלהבים מהאיכויות המטורפות של הפיקנטו. מתלהבים מהחבילה שמקבלים ב 62K. אתה אולי לא מבין, אבל יש הרבה אנשים שהפיקנטו עונה על הדרישות שלהם ובנוסף מקבלים מימון בלי ריבית ואחריות ארוכה.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...