Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא צריך מלא, מספיק שלושה, כדי להתבאס שמישהו צריך לצאת בשביל היושב מאחור.

מה עוד, תמיד מלכלכים את הסף ואת המושבים עם הרגליים בגלל הדוחק.

אה, וניסית להסיע אנשים מעל גיל 30 מאחורה? צריך תור לכירופרקט ישר אחרי הפעלולי גמישות.

 

ברכותיי, התגובה שלך זכתה כרגע בתואר "האמא של ההגזמות". איזה פינוק.. :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא, כי האוקטביה היא עבודת יד. גם לה צריך לחכות. אפשר לחשוב, לחכות חצי שנה לרכב, לא הכל מושלם ולא הכל תמיד יש במלאי - מה לעשות? אבא שלי חיכה חיכה ב-2002 חצי שנה לגולף SDI. כן כן, גולף SDI.

 

וגם זה לא מוצדק בעיני.

לא יודע מה איתך, אני קונה מוצר (גם רכב) כדי להשתמש בו.

אם אני קונה אותו היום ומחכה חצי שנה כדי להתחיל להשתמש בו, אז אני אגש עוד חצי שנה ואקנה אותו.

 

ברכותיי, התגובה שלך זכתה כרגע בתואר "האמא של ההגזמות". איזה פינוק.. :wink:

 

אני בטוח שתסכים איתי ש-5 דלתות יותר נוח ופרקטי.

בקשר לפינוק, כל אחד ודעתו.

משכנתא זה קל

פורסם

אם מצאת את הרכב שמתאים שלך אז תחכה, זה לא קריטי ולא הורג. אם אתה אומר "אין במלאי, שילכו לחפש, אני קונה ספארק במקום" סימן שאתה לא באמת יודע מה אתה רוצה ואתה סתם מחפש מכשיר לשינוע עצמי. על תחתונים מתפשרים. אם מצאת רכב שאתה אוהב אתה תחכה קצת, לא יקרה כלום. אני אישית חושב שבסגמנט הקטנות, הפיקנטו שווה המתנה, האלטו למשל - לא. אבל זו רק דעתי.

פורסם
אם מצאת את הרכב שמתאים שלך אז תחכה, זה לא קריטי ולא הורג. אם אתה אומר "אין במלאי, שילכו לחפש, אני קונה ספארק במקום" סימן שאתה לא באמת יודע מה אתה רוצה ואתה סתם מחפש מכשיר לשינוע עצמי. על תחתונים מתפשרים. אם מצאת רכב שאתה אוהב אתה תחכה קצת, לא יקרה כלום. אני אישית חושב שבסגמנט הקטנות, הפיקנטו שווה המתנה, האלטו למשל - לא. אבל זו רק דעתי.

 

אני לא מסכים איתך, חברה צריכה להעריך מקדם מלאי לפני המכירות.

אחרי האספקה הראשונה של הפיקנטו, ההזמנות הגיעו רק לאחר למעלה מחודשיים!!!

דעתי האישית היא לבדוק אופציה קצת יותר רלוונטית..אנחנו לא נמצאים לפני 50 שנה שבשביל קו בזק בבית היית צריך לחכות שנתיים.

אספקת רכב בארץ צריכה להגיע תוך מקסימום חודשיים....וזה אומר מרגע ההזמנה ועד לזמן קבלת המפתח של הרכב.

אני לא חושב שללכת על אופציה 2, במקרה הזה שהזכרת לקחת ספארק במקום, זה לא לדעת מה אתה רוצה.

DON'T JUDGE THE CAR BEFORE YOU POP THE HOOD

 

בעבר: סיאט איביזה 1600 קופה ידני 97'

בקרוב: רנו קליאו 1200 אקסטרים 11'

פורסם
מפחידים אותנו עם לחכות 5 חודשים לרכב?

 

אנחנו חיכינו 10 שנים לקו טלפון!

 

לצעירים פה ישמע הזוי אבל זאת המציאות, במדינת ישראל בעבר הלא כ"כ רחוק, אפילו בסוף שנות השבעים, תחילת השמונים, אנשים היו מזמינים קו טלפון הביתה וממתינים שנים!

 

אבל זה כי לא היה להם איך לוודא שאתה בבית ולבוא להתקין :-D

פורסם

זה לאו דווקא קשור להערכת מלאי. זה יכול להיות עקב ייצור מוגבל בגלל דברים אילו ואחרים, זה יכול להיות כי יש סדר הזמנות וישראל כרגע לא בראש הרשימה, וכו'. יכול בהחלט להיות שיש עוד מדינות שמחכות לפיקנטו. פאק, לפני שנתיים היה עודף ביקוש לטאטא נאנו ולא יכלו לספק מכוניות!!

 

כולה המתנה של כמה חודשים למכונית, אף אחד לא מת מזה. מי שמפחד מירידת ערך לרכבו הנוכחי, יוכל להתנחם בעובדה שיקבל את הפיקנטו כמודל 2012, ומי שנסע באוטובוס עד היום, לא ימות אם יסע בו עוד קצת.

פורסם
אם מצאת את הרכב שמתאים שלך אז תחכה, זה לא קריטי ולא הורג. אם אתה אומר "אין במלאי, שילכו לחפש, אני קונה ספארק במקום" סימן שאתה לא באמת יודע מה אתה רוצה ואתה סתם מחפש מכשיר לשינוע עצמי. על תחתונים מתפשרים. אם מצאת רכב שאתה אוהב אתה תחכה קצת, לא יקרה כלום. אני אישית חושב שבסגמנט הקטנות, הפיקנטו שווה המתנה, האלטו למשל - לא. אבל זו רק דעתי.

 

 

למה אתה מצפה ורוצה כשאתה מתכוון לקנות פיקנטו?!, כי אני בהחלט יודע מה אני רוצה, רכב חדש עם אחריות, קומפקטי וחסכוני הן בדלק והן בהוצעות נילוות כדוגמאת ביטוח וטיפולים. כמו כן שיהיה בטיחותי ויחסית מאובזר.

הספארק כמו הקיה עונה על רוב הדרישות אם לא על כולן, ההבדל הוא הזמן הספקה, אף אחד מהם לא בעל יומרות ספורטיביות, עיצוב עוצר נשימה או בעל תכונות מיוחדות כלשהן מעבר לפרקטיות של רכב מיני.

 

השאלה אם אתה יודע מה אתה מחפש? או יותר נכון אם מה באמת הציפיות שלך מן הרכב ומה באמת תקבל ממנו?!

 

כי אף אחד מהן לא חורכת אספלת, רכב מנהלים נוח, רכב שטח מטורף או כל דבר כזה...

 

בסה״כ רכב שישנע אותך בביטחה מנקודה א׳ לב׳ בדרך הזולה ביותר.

פורסם
אני לא מסכים איתך, חברה צריכה להעריך מקדם מלאי לפני המכירות.

אחרי האספקה הראשונה של הפיקנטו, ההזמנות הגיעו רק לאחר למעלה מחודשיים!!!

דעתי האישית היא לבדוק אופציה קצת יותר רלוונטית..אנחנו לא נמצאים לפני 50 שנה שבשביל קו בזק בבית היית צריך לחכות שנתיים.

אספקת רכב בארץ צריכה להגיע תוך מקסימום חודשיים....וזה אומר מרגע ההזמנה ועד לזמן קבלת המפתח של הרכב.

אני לא חושב שללכת על אופציה 2, במקרה הזה שהזכרת לקחת ספארק במקום, זה לא לדעת מה אתה רוצה.

 

 

זו לא תופעה ישראלית בלבד, קורה בהרבה שווקים שאין אפשרות לספק את הדרישה ונוצרת רשימת המתנה.

כל אחד צריך לעשות את החשבון שלו, האם משתלם לו להמתין או להתפשר על רכב אחר שזמין במלאי (וכן, לבחור ברכב שנמצא במקום שני ברשימה רק בגלל זמינות - זו פשרה).

אני המתנתי 5 חודשים לאלטו שלי, וזה היה בסדר. השמיים לא נפלו...

Mazda Miata NB

Honda CBR500R

פורסם

ובקשר לקיה - אני חושב ששום רכב, לפחות כזה שבסדר גודל שהאוכלוסיה הממוצעת יכולה להרשות לעצמה וגם רכבים שנמצאים באזור ה200K לא שווים זמן המתנה של 7 חודשים, בטח לא רכב מיני, שגם אם הוא הטוב בקטגוריה שלו, יש לו מתחרים שלא נופלים ממנו בהרבה.

 

הנה לך ציטוט שלך מהעמוד הקודם, בו אתה אומר בעצמך "הטוב בקטגוריה". פתאום אתה כותב "הספארק כמו הקיה". למה אני מצפה כשאני קונה פיקנטו? לכמה שיותר. היא נראית ומרגישה הרבה יותר "אוטו" מהשאר, ומציעה את כל מה מה שיש בספארק, בתוספת 7 שנות אחריות (ונחכה גם למחן ריסוק רשמי כדי לקבוע מי תיקח בסעיף הזה). שוב, אני מבין שלא נהגת לא בספארק ולא בפיקנטו, אבל העיקר לבכות על זמן אספקה "ארוך".

פורסם

ויש "שמועות" שמספרות שהיא גם יותר חסכונית בדלק מהספארק :-)

 

ולאדון טיבורון - כן, בשבילך אולי זה נראה כאילו אתה קונה קופסת גפרורים עם 4 גלגלים שתשנע אותך ממקום אחד לאחר, אבל יש כאלו ששמים את כלל החסכונות שלהם (נניח סטודנטים או חיילים משוחררים וכו' וכו') על הרכב כזה, ורוצים את הבסט של הבסט. אז כן, אולי הן לא חורכות אספלט, אבל בחירה של רכב חדש, ולא משנה איזה, היא עדיין בחירה של רכב חדש. בין אם זו מנהלים מפוארת סטייל BMW 7 או קיה פיקנטו. זו לא בדיוק אותה השוואה ל"איזה קוטג' אני אקנה? שטראוס או תנובה? אהה מה זה משנה, כולה קוטג' ".

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...