Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניקיתי את המסך עם מטלית משקפיים כזאת עם חומר, אחריי זה ייבוש עם מטלית יבשה לניקוי משקפיים, ואז מריחת מים עם אצבע על גבי המסך בשכבה דקיקה מאוד והדבקת המגן. לא היו הרבה מים ולכן לא נראה לי שתהיה בעיה, בועות לא נשארו בכלל נכון לכרגע (גם לא בועות אבק), רק שבנתיים כשאני מנסה לקלף את המדבקה השניה מהמגן מסך, היא פשוט מרימה גם את המגן אז אני חושב לתת לזה כמה שעות להישאר ככה עד הדבקה מלאה וחזקה בתקווה שיהיה יותר קל לקלף את המדבקה.

 

 

תומר, אם המגן מסך הגיע ללא תרסיס אז הוא לא מיועד להיות מודבק עם מים.

מנסיון במקרה זה תן לו באמת כמה שעות של ייבוש או אפילו עד מחר בבוקר ואז תקלף את המדבקה החיצונית.

בשום פנים ואופן אל תשתמש במקורות חום לייבוש המגן מסך.

 

לגבי מים ברמקול אין חשש כי זה תרסיס עדין בכמות מאוד קטנה.

פורסם

טוב. יש שתי שיטות

היבשה והרטובה

היבשה:

יש לעבוד בחדר אמבטיה על השיש כאשר ברז המים היה פתוח כמה דקות.

יש להרטיב אצבעות במים עם סבון כדי לא להשארי סימנים על המגן.

יש להדביק סלוטייפ רחב כך שיכסה את כל המסך.

מקלפים באצבעות רטובות את המגן

מורידים סלוטייפ, יחד עם האבק ומדביקים מהחור לכוון השני תוך יישור.

לא לפחד להרים, כל עוד האצבעות רטובות.

בשיטה הרטובה הכל אותו דבר רק שצריך להשתמש בתרסיס.

זה מקל מאוד על מלאכת יישור המגן במקומו.

חשוב מאוד לחכות שהכל יתייבש ולא להזיז את המגן אחרי הנחתו במקום על רטוב.

אני אישית חסיד שיטה רטובה. אבל היא מתאימה יותר למכשירים שניתן לשלוף בהם סוללה.

יש לספוג עודפי החומר ישר עם מגבת נייר ולחכות כמה שעות אחר כך.

פורסם

מנסיון של הדבקה על כמה עשרות טלפונים ומסכי מגע, לא מהיום, השיטה הרטובה היא הטובה מכולם.

וזה לא משנה ממה עשוי המגן.

אגב, אפשר להרטיב את המגן עצמו אם לא רוצים מים על המסך.

 

תומר, לפני שהדבקת את המגן היית צריך לפתוח מעט את הכיסוי העליון ולתפוס אותו עם חתיכת דבק.

אבל גם אם לא ילך בפעם הראשונה, פשוט תוציא את המגן ותדביק שוב.

פורסם

מה זאת אומרת להוציא את הכיסוי העליון ולתפוס עם דבק?

 

הרי זה בא עם חתיכה קטנה של נייר דביק כזה שתהיה אפשרות להוציא את הכיסוי העליון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אם זה מגיע כך-יופי.

יש הרבה שלא.

 

בכל מקרה תתחיל לפתוח את העליון לפני שאתה מדביק - כך זה יהיה יותר קל.

פורסם

תודה על הטיפ, ינוסה במגן הבא :)

 

בכל אופן, מגן מסך מט זה המצאה אדירה שמונעת סנוור

some people need a high five

in the face

with a chair

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מצליח להדביק את שלי :(

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

×
×
  • תוכן חדש...