Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שלפתע המאוורר של האוטו (זה שזורק את האוויר מהפתח של המזגן) הפסיק לעבוד ניסיתי לגלות מה הבעיה.

בהתחלה חשבתי שהוונטות נישרפו לי אז הוצאתי בדקת והכל תקין.

 

החלטתי לפרק את הפאנל של הכפתורים ולראות למה לעזזל לא מגיע חשמל (מתוך הנחה שלא מגיע חשמל מההתחלה :roll: )

 

לאחר פירוק הפאנל ראיתי שלוח החשמל שם דיי מאובק ולא נראה במצב טוב..וה"פסים" האלה של החשמל עובר בהם נישחקו איפה שאמור להיות גישור (מתג ע"י גישור -כפתור סיבובי) כמו כן היה מין עיגול פלסטיק שכניראה היה אמור להיות עליו חתיכת ברזל שאמורה לסגור את המעגל ולגשר ,והיא לא הייתה...

 

השאלה שלי -מאיפה אני משיג לוח חשמל חדש כזה לכפתורים בבי אקס ואם לא לוח חדש יש פיתרון אחר?

עזרה והצעות בבקשה.

בתודה אשר.

פורסם

השאלה שלי -מאיפה אני משיג לוח חשמל חדש כזה לכפתורים בבי אקס ואם לא לוח חדש יש פיתרון אחר?

עזרה והצעות בבקשה.

בתודה אשר.

 

תנסה בפירוקיות או ברכבים נטושים אבל שים לב לא לקנות חתול בשק זאת אומרת לבדוק מה אתה מקבל.

דרך אגב ומנסיון ךא ממולץ להתעסק עם המעגל המודפס.

 

בהצלחה

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

אםן לא תמצא - "איתני" , רח' המסגר 33 הוא היחיד שמחזיק חלקים לסיטרואנים ישנים.

 

03-6876376.

 

בדוק טוב טוב מה הוא נותן לך. הקפד להחליף את הנוריות הקטנות של התאורה.

 

דגש אחד - בהנחה שיש לך מזגן - שים לב שהלוח החדש יהיה מדגם עם מזגן , כי הדגם ללא (תוכל לדעת לפי המיקרוסוויץ' שמפעיל את המזגן) שונה טיפה ודי בעסה לקמבן לו את הכפתור של המזגן.

×
×
  • תוכן חדש...