Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעתכם על סיטרואן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב מנהלים בכלום כסף.

כמה דברים עליו

לחיוב:רכב נח כמו כל סיטרואן ויותר מזה בעזרת מערכת הידראולית

(בומבות ירוקות)לנו היתה בעבר BX ומאוד נהנינו.

כל אחד יכול להגיד דברים שהוא התרשם יש כאלה בארץ שלא אוהבים סיטרואן.

 

לשלילה:לכל דבר יש מינוס וכאן המינוס הוא המערכת שעושה אותו יותר נח אבל די מסובכת.יש מוסכים שלא ישמחו להתעסק איתה מה עוד שהעלות יקרה להחליף אותה.

 

אולי לא זה מה שהיה מונע ממני לקחת רכב אבל לקרוב משפחה שלו היו בעיות עם זה די מפחד וחושב פעמים אם לגעת.

 

קח בחשבון את צריכת הדלק השונה מנוע 2000 בדוק את עלות הביטוח לפני רכישה גם את מערכת הידראולית שהיא תקינה עולה יורדת בלי בעיה לא רק איך שזה נראה בחוץ.

 

צביקה

פורסם
שלום לכולם!אני מעוניין לקנות סיטרואן קסנטיה 2001 מנוע 2 ליטר מה דעתכם על הרכב הזה דברים לחיוב ושלילה

 

רכב פשוט מדהים מכל הבחינות (נוחות, מרווח, איבזור, מחיר, תמורה וכו') אבל החיסרון הכי גדול שלו זה אמינות גרועה, טיפולים וחלקים דיי יקרים וגם לא כל בעלי המקצוע יודעים לטפל במערכות המתקדמות של הרכב כמו שצריך (ואלו שבד"כ יודעים לוקחים הרבה כסף) ...

אם אתה לא מפחד מבעיות אמינות ויש לך סכום יפה בצד (משתלם גם לרדת שנתון ואפילו 2 בשביל להשאיר סכום מכובד בצד) אז היא האופציה הכי טובה שיש בשוק, אבל אם אתה מחפש גם אמינות אז כדאי לחשוב לכיוונים אחרים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש לאבא שלי רכב בדיוק כזה שנת 2001 מנוע 2000. הרכב יציב בצורה שבלתי תאמן הוא מגהץ סיבובים כמו כלום. אוטו נוח, מאובזר היטב, בנסיעה פרועה הוא טוחן דלק כאילו אין מחר וגם בנסיעה בתוך העיר לא חסר לו. כדאי לבדוק מערכות חשמל לפני הקנייה כי זו יכולה להיות חתיכת מכה... דוגמא, מנגנון לאחד מהחלונות חשמל עולה 2000 שקל כל חלון. בקיצור, לפי דעתי אוטו שנותן תמורה למחיר היחסית זול שלו, מנוע חזק, גיר משוכלל (הילוך ראשון - 70 קמ"ש בשש וחצי אלף טור).

 

אלחה קנייה, אם האוטו המדובר במצב בכני טוב תלך על זה.

 

מור.

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם
יש לאבא שלי רכב בדיוק כזה שנת 2001 מנוע 2000. הרכב יציב בצורה שבלתי תאמן הוא מגהץ סיבובים כמו כלום. אוטו נוח, מאובזר היטב, בנסיעה פרועה הוא טוחן דלק כאילו אין מחר וגם בנסיעה בתוך העיר לא חסר לו. כדאי לבדוק מערכות חשמל לפני הקנייה כי זו יכולה להיות חתיכת מכה... דוגמא, מנגנון לאחד מהחלונות חשמל עולה 2000 שקל כל חלון. בקיצור, לפי דעתי אוטו שנותן תמורה למחיר היחסית זול שלו, מנוע חזק, גיר משוכלל (הילוך ראשון - 70 קמ"ש בשש וחצי אלף טור).

 

אלחה קנייה, אם האוטו המדובר במצב בכני טוב תלך על זה.

 

מור.

לפי מה קבעת שהגיר משוכלל? לפי זה שהוא מגיע בראשון ל-70 :?::shock::?

פורסם

ברשותי קסנטיה 95 מזה שנתיים שהחליפה אצלי את zx.אמינות סבירה בהחלט לא נופלת מzx.מוסכים מורשים מאוד יקרים ושירות גרוע. אם אין לך בן אדם אמין צפויות לך הוצאות ניכרות.אתה חייב לאהוב אותה ולטפל בה באהבה ואז תהיה מרוצה כמוני. :lol:

פורסם
alfa_romeo11 כתב:

יש לאבא שלי רכב בדיוק כזה שנת 2001 מנוע 2000. הרכב יציב בצורה שבלתי תאמן הוא מגהץ סיבובים כמו כלום. אוטו נוח, מאובזר היטב, בנסיעה פרועה הוא טוחן דלק כאילו אין מחר וגם בנסיעה בתוך העיר לא חסר לו. כדאי לבדוק מערכות חשמל לפני הקנייה כי זו יכולה להיות חתיכת מכה... דוגמא, מנגנון לאחד מהחלונות חשמל עולה 2000 שקל כל חלון. בקיצור, לפי דעתי אוטו שנותן תמורה למחיר היחסית זול שלו, מנוע חזק, גיר משוכלל (הילוך ראשון - 70 קמ"ש בשש וחצי אלף טור).

 

אלחה קנייה, אם האוטו המדובר במצב בכני טוב תלך על זה.

 

מור.

 

לפי מה קבעת שהגיר משוכלל? לפי זה שהוא מגיע בראשון ל-70

 

 

 

לא, דווקא לא פה התכוונתי לעובדה שהמנוע חזק. מצטער אם זה נשמע אחרת.

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

×
×
  • תוכן חדש...