Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

הנ"ל קרא למרבה הצער ... :cry:

 

מה אתם מציעים לעשות , לנסות להביא מדחס מפירוקיה או ללכת למוסך שיעשה שיפוץ .

 

קיבלתי הצעה של 1200 ש"ח כולל עבודה .

 

מה אתם חושבים ?

תודה .

פורסם

אין מה לעשות- מדחס עולה הרבה כסף.

תוכל לפרט מה הלך בו?

אם מדובר על אטמים אז לדעתי (לא מניסיון) ניתן להשיג סט החלפה. אני מניח שהמדחס שיש לך הוא מסוג SANDEN 505 או דומה, שעובד על R12, אני מאמין שבפירוקיות תוכל למצוא. בכל אופן אני אפקח עיניים.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

מצטרף להמלצה על הרכבת חדש, אמנם המחיר יקר אך לבסוף זה משתלם ביותר.

רצוי מאד להחליף על הדרך גם שסתום התפשטות(אם קיים).

אין לוותר על ביצוע שטיפה למערכת(עלות יקרה), הג'יפה שמצטברת במע' רבה ביותר והיא תגרום במהרה למותו מחדש של המדחס שתרכיב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני שם באלפא קור בראש העין מדחס משופץ ( מסוג יותר טוב ) כולל אחראיות .

 

המחיר כולל תושבת חדשה , ניקוי , גז ועבודה 1200 ש"ח .

 

הרבה כסף אבל אי אפשר בלי מזגן ...

 

זה עשירית ממחיר הרכב :cry: .

פורסם
אני שם באלפא קור בראש העין מדחס משופץ ( מסוג יותר טוב ) כולל אחראיות .

 

המחיר כולל תושבת חדשה , ניקוי , גז ועבודה 1200 ש"ח .

 

הרבה כסף אבל אי אפשר בלי מזגן ...

 

זה עשירית ממחיר הרכב :cry: .

 

גם אני עשיתי לפניי שנה אותו דבר ובאותו מחיר,המזגן של הג'אסטי כאשר הוא פועל בצורה תקינה חזק אפילו מהמזגן בקליאו.

פורסם

העניין הוא שרק קניתי אותה ,

שעשו למזגן בדיקה במכון בדיקות הוא עבד מצויין וכך גם עבד מצויין אצלי במשך שבוע ..

 

פתאום התחיל לעשות רעשית , ריחות , ובסופו של דבר נתפס ...

 

האם אני יכול לחזור למכון בדיקה ולהאשים אותם שהם לא גילו את זה ?

 

 

בכל מקרה אני מכניס מחר בבוקר את הרכב להרכבת מדחס חדש.

אבל הכיס כואב , כואב מאד .

×
×
  • תוכן חדש...