Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חושב להחליף מכונית מ BX למשהו אחר... עזרה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כמו סיטרואן בפינוק, אבל ההוצאות!?

מחפש תחליף, גם זול, אולי סקודה פייבוריט? מי יספר לי אליה? צריכת דלק?

אולי סוזוקי סמוראי? כמה דלק הוא אוכל? (אני יודע שאין דמיון בין סמוראי לסקודה) :shock:

פורסם
אין כמו סיטרואן בפינוק, אבל ההוצאות!?

מחפש תחליף, גם זול, אולי סקודה פייבוריט? מי יספר לי אליה? צריכת דלק?

אולי סוזוקי סמוראי? כמה דלק הוא אוכל? (אני יודע שאין דמיון בין סמוראי לסקודה) :shock:

 

מה התקציב שלך ומה חשוב לך ברכב?

 

אם אתה לא יורד לשטח, סמוראי יעניש אותך בנוחות מזעזעת.

הפייבורטי לא פייבוריטית של אף אחד, היא גרועה.

 

תן תקציב ודרישות וננסה להתאים לך מכונית עדיפה אחרת.

פורסם

בוא נגיד בין 6000 לעד 10000 ש"ח (אני אולי אקח הלוואה במחשבה שזה ישתלם לי עם

חסכון בדלק... בגלל זה חשוב לי הצריכת דלק)

פורסם

עזוב צריכת דלק זאת תהיה ההוצאה הקטנה ביותר של על האוטו

 

אבל תצטרך להוסיף עוד כמה אלפים כדי למצוא אגזמפלר במצב סביר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ההוצאה הקטנה ביותר? היום אני מוציא הרבה מעל 1000 ש"ח בחודש רק על דלק...

כמו כן יש לציין שאני גר באיזור הררי.

מה המחירים של סוברו DL?

פורסם
ההוצאה הקטנה ביותר? היום אני מוציא הרבה מעל 1000 ש"ח בחודש רק על דלק...

כמו כן יש לציין שאני גר באיזור הררי.

מה המחירים של סוברו DL?

 

עוד לא נולדה המכונית שנתקעה כי לא הצליחה לטפס עלייה, לפחות לא ב50 שנה האחרונות ;-)

בכל מקרה - אם אתה מוציא 1000 שקל על דלק כל חודש אתה נוסע די הרבה, במקרה כזה רכב מיושן כ"כ עלול להתחיל לעשות בעיות פה ושם... הדגש אם כך הוא על רכב שתוחזק היטב ונראה שמור.

האפשרויות שלך במחיר הזה הן פיאסטה מהשנים 84'-89' וסובארו DL - שתיהן אמינות ויש מהן בשפע.

לקילומטראז' גבוה במיוחד אולי כדאי לך לשקול להגדיל את הסכום ולרכוש סקסו דיזל \ אסקורט דיזל.

פורסם
אבל לא אמרת לי כמה קילומטר לליטר הם עושות ( הBX עושה 1 ל 10)

 

לא ניתן לדעת במדויק כמה ק"מ לליטר הן יעשו, כי זה תלוי גם במצב הספציפי של כל אחת ואחת. בכל מקרה, בגרסה הידנית הן אמורות להיות חסכוניות למדי, כנראה יותר מה-BX.

 

אם תמצא דיזל - תחסוך הרבה יותר. (אבל רק אם אתה נוסע יותר מכ-25000 ק"מ בשנה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אל תקנה מכונית ממגרש בסכומים כאלה....

עדיף כבר להשאר עם ה BX. לפחות אתה יודע מה מצבה ומה עשית לה.

 

אני נוטה לחשוב שכדאי לך להשאר עם ה BX.

צריכת דלק של 10 ק"מ ליטר זה יפה מאוד ל BX.

ה 309 שלי עם אותו מנוע עושה 8 בתנאים עירוניים.

 

אם הוצאת סכומים גדולים על תחזוקת הרכב, סימן שכנראה עכשיו הכל תקין, לא?

 

ספר מה בדיוק עשית ברכב, ומה ההסטוריה שלו, ואפשר לנסות לנחש אם אתה צפוי להוצאות גדולות נוספות גם בעתיד.

 

לעבור מ BX לפיאסטה יהיה קשה מאוד....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...