Jump to content

yairmann

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של yairmann

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. כן, גם רכב מיני תופס
  2. שדרוג מטויוטה קורולה(?) משפחתית 1999. הדרישות: אמינות, צריכת דלק אפשר ידני, אפשר מכונית קומפקטית, רק שיהיה 4 דלתות ומעלה - מכיוון שיש לפעמים סבתא עם הליכון, או 2 ילדים לקחת לאנשהו. הנסיעות שלה זה בעיקר בין עירוני קצר (עד חצי שעה לכל כיווןן), אך בגליל שם הכבישים הררים מעט. היא שמעה על סקודה, על סוזוקי... אני שמעתי על פורד, פיאט עזרה בבקשה
  3. מה אתה אומר על מכוניות ממגרש? פיאסטות? או KLX250?
  4. אבל לא אמרת לי כמה קילומטר לליטר הם עושות ( הBX עושה 1 ל 10)
  5. ההוצאה הקטנה ביותר? היום אני מוציא הרבה מעל 1000 ש"ח בחודש רק על דלק... כמו כן יש לציין שאני גר באיזור הררי. מה המחירים של סוברו DL?
  6. בוא נגיד בין 6000 לעד 10000 ש"ח (אני אולי אקח הלוואה במחשבה שזה ישתלם לי עם חסכון בדלק... בגלל זה חשוב לי הצריכת דלק)
×
×
  • תוכן חדש...