Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמדובר ברדיו דיסק אל תתפשר!

ולגונן בלאופונקט היא לא ברמה של החברות שכתבת למעלה,לפחות לא ברדיו דיסקים,אתה מטעה אנשים.

 

החברות המומלצות הם -פנסוניק ,jvc ,פיוניר,קנווד,אלפיין. (ברדיו דיסקים!)

אולי שכחתי אחד שתיים.

 

 

אכן , בלאופונקט אינה ברמה של החברות שרשמת , היא פשוט כמה רמות מעל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אין לך מושג על מה אתה מדבר,סתם רשמת הודעה בשביל לנסות להתקיל אותי.

אין לי כח להסביר לאנשים כמוך שהם טועים.

אתה חושב ככה-לבריאות.

8)
פורסם

תשמע, שייקה...

אני לא הגבתי קודם כי לא ראיתי טעם להתנצח על הנושא.

 

בלאופונקט היא חברה טובה מאוד, ולפחות ברמה של האחרות שצויינו, כמובן - יש מכשירים כאלה ויש כאלה, זה משתנה, כמו שלא תשווה פיוניר 1600 לאלפיין 9830.

גם לבלאופונקט יש מכשירים משוכללים יותר ופחות, מניסיון שהיה (ויש) לי עם שני מכשירים של בלאופונקט (אחד לפני 4 שנים, ואחד היום ברכב של ההורים שלי) אני יכול להעיד שהם מצויינים לא פחות מהמכשירים של פיוניר מהסדרות הנמוכות יותר (1600,3500...), הם מוציאים סאונד נקי ויפה והם אמינים.

 

סה"כ כמו שכבר אמרו, השוואה בין מכשירים מסדרות דומות (למשל 1600 של פיוניר, BVP566 של בלאו', KDC הנמוכים של JVC) לא תניב הבדלים גדולים מבחינת סאונד.

 

משום שיוסי מחפש מכשיר בתקציב של 1000-1200 (כדי שישאר עוד כסף לרכיבים נוספים) ההבדל בין מכשירים בתקציב זה בין החברות השונות (כולל בלאופונקט) יהיו קצת בפונקציות ואולי בכמות יציאות ה RCA, מבחינת סאונד האיכות תהיה יחסית דומה (עם ההבדלים הרגילים שבין החברות - זה חם יותר, ההוא צעקני וכו').

 

אם היה מדובר על תקציב של 2500-3000 רק ל CD, אז כמובן שהייתי ממליץ לעלות לרמה כמו קלריון/אלפיין, אבל לא זה המצב.

פורסם

אז ככה.. תודה על התגובות...

עכשיו

gonen רואים שיש לך ניסיון בתחום הזה ועם תוכל לתת לי דגם ספיציפי של רדיו דיסק שאתה ממליץ....

psyFrike עם תוכל לתת לי התרשמות של המכשיר ובנוסף קישור אשר מראה את הפונקציות של המכשיר

 

 

 

בתודה

יוסי :)

פורסם

רמקולים קדמיים תבחר איזה גודל שאתה צריך:

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=7543&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=14&aff=zap

 

HU

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=39

 

9X6

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?products_id=192

 

אב לאתה צריך לשמוע מערכת אם סט טוב מקדימה ובלי רמקולים מאחורה ואם תאהב אז תשקיע בסט טוב מקדימה במקום אחוריים. אני אישית אוהב צליל חזק גם מאחורה אבל שלא יהיה הדומיננטי. אני מחלק ל60% 40

פורסם

לאחר כל כך הרבה הצעות עדיין לא החלטתי מכיוון שאני מבולבל לגמרי.....

רמקולים אחוריים ורמקולים קידמיים כבר אני מסודר....

רשמתי בהודעה הקודמת כבר את הסוג שאני רוצה...

עכשיו הבעיה היא איזה רדיו דיסק יפיק את הצליל הטוב ביותר עם הרמקולים הקידמיים והאחוריים.

חבר שלי המליץ לי על הרדיו דיסק שB.R הציע לי?

מה אתם אומרים???.

djd18 תודה רבה על הקישור...

 

בתודה

יוסי :)

פורסם
לאחר כל כך הרבה הצעות עדיין לא החלטתי מכיוון שאני מבולבל לגמרי.....

רמקולים אחוריים ורמקולים קידמיים כבר אני מסודר....

רשמתי בהודעה הקודמת כבר את הסוג שאני רוצה...

עכשיו הבעיה היא איזה רדיו דיסק יפיק את הצליל הטוב ביותר עם הרמקולים הקידמיים והאחוריים.

חבר שלי המליץ לי על הרדיו דיסק שB.R הציע לי?

מה אתם אומרים???.

djd18 תודה רבה על הקישור...

 

בתודה

יוסי :)

 

הרדיו דיסק שBR הציע לך אכן רדיו דיסק מעולה, יחסית נחשב מהסדרות הגבוהות של פיוניר, רדיו דיסק נחמד לאללה... :lol:

 

אני גם הייתי ממליץ לך ללכת עליו... :p

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כנראה אני יילך בסופו של דבר על מה שחבר שלי המליץ לי ומה שאתם המלצתם גם...

תודה רבה על כל העזרה!!!

 

 

 

 

 

 

בתודה

יוסי :):):)

×
×
  • תוכן חדש...