Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי בעיה

אני לא יודע איזה צבע החוטים של החיבור לכוהל של הרכב זה פורד אוריון

ויש שלושה חוטים מישהו פשוט קרע לי אותם

ואני לא יודע מה לעשות הצבע הראשון ירוק

השני חום

השלישי שחור

יש למישהו רעיון

ויודע מה הולך למה??

פיאט אונו 1.6 94 הזרקה(יחידה בארץ עם מנוע1.6)

פורד אסקורט(ZETA(92

אולדסמוביל אומגה 80 כבר אין מישהו קנאי שרף לי אותה

פליימוט וליאנט 73 בדרך.................

פורסם

אני לא יכול לומר לך איזה צבע הולך עם איזה חוט אצלך באוטו, אבל כעקרון לכויל יש:

1.חיבור (+) מהסויץ' (חוט דק)

2.חיבור (-) מהפלטינות (חוט דק)

3.חיבור מתח גבוה למרכז מכסה המפלג (חוט שמן)

 

עכשיו אתה צריך לפענח מי זה מי אצלך באוטו. זה לא משימה מסובכת. אם אתה חושב לעבוד לבד על האוטו, אני ממליץ לך מאוד למצוא ספר היינס וללמוד ממנו.

 

בהצלחה,

 

נמרוד

פורסם

תודה נימרוד!!!

פיאט אונו 1.6 94 הזרקה(יחידה בארץ עם מנוע1.6)

פורד אסקורט(ZETA(92

אולדסמוביל אומגה 80 כבר אין מישהו קנאי שרף לי אותה

פליימוט וליאנט 73 בדרך.................

פורסם
היי

יש לי בעיה

אני לא יודע איזה צבע החוטים של החיבור לכוהל של הרכב זה פורד אוריון

ויש שלושה חוטים מישהו פשוט קרע לי אותם

ואני לא יודע מה לעשות הצבע הראשון ירוק

השני חום

השלישי שחור

יש למישהו רעיון

ויודע מה הולך למה??

 

לא מכיר ספציפית פורד אוריון, אז אני יכול לנחש.

 

חוט אחד (+) יהיה במתח 12V כשתפתח סוויץ (אפשר לבדוק עם נורת בדיקה או מד מתח)

והוא הולך לצד + שך הקוייל (לא כוהל!).

 

חוט שני יהיה במתח 0V והוא הולך אל ההצתה האלקטרונית / דיסטרביוטר (לא יודע מה

יש באוריון).

 

חוט שלישי - ואני כאן מנחש, הוא של שעון הסל"ד - והוא הולך לפנים האוטו. שני החוטים,

זה שהולך לדיסטרביוטר, וזה של שעון הסל"ד מתחברים לצד ה (-) של הקוייל.

 

יובל.

:turn-l:
פורסם

אני יודע לאן הולך מה אני לא יודע תצבעים שהולכים לקויל

יש שלוש חוטים לפי התמונה ראיתה?

צילמתי ושמתי

אני פשוט לא זוכר איפה מה החוט של המינוס ושל הפלוס הבנת?

פיאט אונו 1.6 94 הזרקה(יחידה בארץ עם מנוע1.6)

פורד אסקורט(ZETA(92

אולדסמוביל אומגה 80 כבר אין מישהו קנאי שרף לי אותה

פליימוט וליאנט 73 בדרך.................

פורסם

יש רק שעון מהירות שעון דלק

שעון בקיצור למה לפרט תראה בתמונה

לא הולך לעלות אז צירפתי קישור לתמונה

 

http://planet.nana.co.il/star45/354645464.jpg

פיאט אונו 1.6 94 הזרקה(יחידה בארץ עם מנוע1.6)

פורד אסקורט(ZETA(92

אולדסמוביל אומגה 80 כבר אין מישהו קנאי שרף לי אותה

פליימוט וליאנט 73 בדרך.................

פורסם

כמו שכתבתי, אני לא מכיר את הפורד. ואני מ א מ י ן לך שאין מד טורים :lol:

 

אם אתה בטוח ששלושת החוטים היו מחוברים לקוייל, אז אין לך כ"כ הרבה אפשרויות...

 

1. חוט שמקבל 12V כשהסוויץ' פתוח - ל +

 

2. חוט שהולך להצתה אלקט' / דיסטרביוטר ל -

 

3. חוט שלישי - ??? (אבל בדיוק שתי אפשרויות...). הדבר היחידי שיש טעם לחבר

ל (-) זה מד טורים, אז רוב הסיכויים שזה ל + (אספקת מתח ממותג ע"י הסוויץ לעוד

משהו, למשל משאבת דלק חשמלית?).

 

תנסה - או שתמצא wiring diagram לפורד שלך.

 

בהצלחה!

:turn-l:
פורסם

לא חשוב אמרתי אני ילך לחשמלאי וזהו הוא בטח יגיד לי

תודה בכל זאת לכל מי שניסה לעזור!! :D

פיאט אונו 1.6 94 הזרקה(יחידה בארץ עם מנוע1.6)

פורד אסקורט(ZETA(92

אולדסמוביל אומגה 80 כבר אין מישהו קנאי שרף לי אותה

פליימוט וליאנט 73 בדרך.................

פורסם
לא חשוב אמרתי אני ילך לחשמלאי וזהו הוא בטח יגיד לי

תודה בכל זאת לכל מי שניסה לעזור!! :D

 

הראשון ירוק

השני חום

השלישי שחור

 

:D

 

יש לי שלוש עצות בשבילך:

1. באמת לך לחשמלאי

2. תשיג לך ספר לפורד.

 

:lol:

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...