Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול לאיטליה ביום א' הקרוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה היא די להכול, בגדים, תכשיטים, חנויות יצירה למינהם.

שמעתי שיש איזה כפר שיש שם מחירים זולים

פורסם

נ.ב.

לגבי המלצה להשתמש בכבישים מהירים\פנימיים ולא כבישי אגרה - שים לב, בשנים האחרונות הותקנו מאות מצלמות מהירות בכבישים אלה ובתוך ישובים קטנים, זהירות עם הרגל על הגז :wink:

 

אני מבין מדבריך שעדיף לנסוע בכבישי אגרה?..

פורסם

תלוי עד כמה אתה ממהר...

מועדון אלפא רומיאו ישראל (ע"ר) המועדון הרשמי לבעלי מכוניות אלפא רומיאו וחובבי המותג בישראל. נפגשים כל שבוע מאז 2003 בימי שישי, רחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה פיתוח. חפשו אותנו גם בפייסבוק!

פורסם

מצלמות המהירות בכבישים הצדיים מכה נוראית ולפעמים מאוד קשה לזהות אותן.

לעומת זאת בכבישי אגרה זה ממש אוטובאן למתחילים, וחוויה בפני עצמה לראות נהגת תקועה בשמאלי על 90 שכולם מצפצפים לה, חותכים אותה ואפילו אופנוען שהוריד לה מראה.

 

אני אמרתי בצחוק שהמטומטמת בטוח ישראלית ואכן רבע שעה אחרי פגשתי אותה בחנייה של הרכבת לוונציה בוכה בעברית :-P

באיזור טוסקנה יש כבישים מדהימים, באיזור מודונה גם אבל צריך לדעת לאן לנסוע ולהיזהר ממצלמות.ולבחור ששונא מנהרות, זה בגלל שלא היית שם עם פרארי :twisted:

 

2 "פאלאפים" למטה בפדאל ההילוכים על ההגה, חצי גז ופבארוטי ילד כאפות לעומת מה שאתה שומע!

פורסם
אם אתה נמצא באזור ברשה(Brescia) ב-11 למאי, אל תפספס את הזינוק למילה מיליה. ביקרתי שם עם אשתי לפני שבע שנים, זו חויית חיים. אגב, מיקומה של ברשה הוא באיזור האגמים.

 

http://www.1000miglia.eu/inglese/home.html

 

 

צריך לרכוש כרטיסי כניסה לאירוע ? או שזה פתוח לקהל הרחב ..

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...