Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לא מזמן נחשפתי לטבלה הזאת.

 

בתור נהג חדש, נניח ואני נוסע במהירות 70 קמ"ש בכביש עירוני אחרי כל ההפחתות (שלמען האמת אין לי מושג איך זה עובד) - האם אני אקבל שלילה+זימון לבית משפט (טסט/תיאוריה מחדש) בגלל היותי נהג חדש?

 

דוגמא נוספת היא נסיעה במהירות 120 קמ"ש בכביש בין עירוני עם שטח הפרדה בנוי (בין עירוני נחשב גם לכביש מהיר?).

 

 

תודה.

פורסם

נהג חדש שיורשע בעבירת תנועה חמורה (כולל מהירות, מעל המותר).

עלול להידרש לעמוד מחדש במבחן נהיגה עיוני ו/או מעשי ו/או בדיקה רפואית - לפי החלטת משרד הרישוי.

עד שיעמוד בתנאים אלה רישיונו יישלל, ולאחר מכן הוא ייחשב שוב כ"נהג חדש" למשך שנתיים נוספות.

 

דרגות מהירות:

בתחום העירוני

1. נסיעה עד 20 קמ"ש מעל המותר: קנס (ברירת משפט) 250 ₪.



2. נסיעה בין 21-30 קמ"ש מעל המותר: קנס 750 ₪ + 8 נק'

3. נסיעה של 31 קמ"ש מעל המותר ומעלה: סמכות לפסילה מנהלית (30 יום) + זימון לבית משפט לתעבורה + 10 נק'

בתחום הבין-עירוני

1. נסיעה עד 25 קמ"ש מעל המותר: קנס 250 ₪.

2. נסיעה בין 26-40 קמ"ש מעל המותר: קנס 750 ₪ + 8 נק'

3. נסיעה של 41 קמ"ש מעל המותר ומעלה: סמכות לפסילה מנהלית + הזמנה למשפט + 10 נק'

 

כמו כן, אתה מוזמן לבקר

כאן

 

(הנושא יותר מתאים - לפורום משפטי)

×
×
  • תוכן חדש...