Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח

אני מתענין בשתי סוגי רכבים למשפחה:

1.יונדאי אלנטרה 2005 מנוע 2000 סמ"ק.

2.מזדה לאנטיס 2004 מנוע 1600סמ"ק או 2000סמ"ק.

חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני בדלק ואמין.

בברכה,

שגיא

פורסם

תעבור לפורום ייעוץ לפניי קניית רכב

אם מצאת לאנטיס 04 מנוע 1.6 במצב טוב תיקח בלי לחשוב פעמיים!

היא עדיפה על האלנטרה קודם כל באמינות וגם בדלק (קצת)

פורסם

חיסכון בדלק לא יהיה לך ממנוע 2000 מיושן יחסית.

בכל מקרה, מה הדרישות שלך חוץ מחסכוני ואמין שזה מה שכולם רוצים? כמה נפשות אתם? האם הנסיעות יהיו רבות? עירוניות/בין עירוניות? תקציב?

 

נ.ב.

לא כ"כ הבנתי אם אתה מחפש רכב אחד מתוך שני סוגים או שני רכבים. ציין זאת.

פורסם

קודם כל אני מחפש רכב אחד.

דבר שני אנחנו משפחה בת 4 נפשות והנסיעות הן בעיקר בעיר.

התקציב שלי לרכישת הרכב הוא כ- 40,000 ש"ח .

ואני מדגיש שחשוב שהרכב יהיה אמין .

בברכה,

שגיא

פורסם

מהניסיון שלי האלנטרה אמינה מאוד, הפנים עמיד ובכללית הרכב לא רע, המאזדה אותו הדבר רק שלדעתי היא יותר נפוצה ומשעממת (ואל תבין אותי לא נכון, זה לא הופך את היונדאי למשהו מיוחד).

 

תלך על זאת עם הנתונים הטובים ביותר, ק"מ נמוך, בעלות נמוכה ומצב כללי.

haters will hate

פורסם
מהניסיון שלי האלנטרה אמינה מאוד, הפנים עמיד ובכללית הרכב לא רע, המאזדה אותו הדבר רק שלדעתי היא יותר נפוצה ומשעממת (ואל תבין אותי לא נכון, זה לא הופך את היונדאי למשהו מיוחד).

 

תלך על זאת עם הנתונים הטובים ביותר, ק"מ נמוך, בעלות נמוכה ומצב כללי.

 

בנצי

תודה רבה

בברכה,

שגיא

×
×
  • תוכן חדש...