Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

********** הערת ההנהלה ***********

יש לרשום סוג רכב גם בכותרת התרד'.

נא לקרוא את הכללים וההנחיות לכתיבה בפורום הטכני.

תודה.

*******************************

 

 

שלום רב,

אני מעוניין למלא גז למזגן בסוזוקי סוויפט שרכשתי השבוע. האם העובדה שאין גז מלמדת על כך שקיים חור שממנו יוצא הגז? או שזה מצב רגיל שממלאים גז מידי פעם.. מישהו יודע כמה זה עולה? במוסך מורשה זה יותר יקר? ובמידה ובאמת יש חור מהי בדרך כלל עלות התיקון? אשמח לקבל הפניה למוסכניק בירושלים שיכול לסייע בכך ושמחיריו סבירים.. תודה!

פורסם

חוסר גז במזגן לא תמיד מבשר על בעיה כל שהיא אלא עם הזמן מהשימוש במזגן הגז ניגמר וצריך חידוש. השאלה היא מתי מולא גז לאחרונה. בנוסף מזגניסט יכול לבדוק לך ברגע המילוי אם קיימות בריחות גז ממקומות לא צפויים כמו צינורות סדוקים או אטמים למיניהם. מילוי גז עולה בסביבות ה- 150 ש"ח+-.

:)
פורסם

מערכת מיזוג הינה מערכת סגורה ולא אמור לברוח כלל גז אם היא תקינה. לקרוב במשפחה יש קורולה בת 13 עם רבע מליון ק"מ

 

והמזגן מקפיא כאשר אף פעם לא נגעו במערכת או הוסיפו גז מאז הרכב עלה על הכביש.

 

יש צורך בבעל מקצוע טוב והגון לאבחן מה הבעייה . זה יכול להיות תקלה קטנה וזולה של צנור סדוק ועד בעייה גדולה ויקרה של

 

מדחס פגום או מעבה/מאייד תקול.

 

הבא בחשבון שאם הרבה זמן חסר גז במערכת , בנוסף לתיקון הדלף תצטרך כנראה גם לבצע וואקום גז ולהחליף מייבש.

 

בירושלים אני ממליץ על 3 אפשרויות מקצועיות והגונות , שיהיו יותר זולות ממוסך החברה :

 

בתלפיות : שאול יוניסי- בעלי מלאכה 11 , אלי מזרחי-רח' בעלי מלאכה 23.

 

בגבעת שאול - אורצת , מול ברמן רח' בית הדפוס 24.

פורסם

תודה רבה, כנראה שאגיע לתלפיות אחרי החג, מבחינת המחירי.. למי להיכנס קודם?

כמו כן, האם אחד מתעסק גם בתיקון של חלון חשמלי שלא עובד?

תודה וחג שמח!

פורסם
מערכת מיזוג הינה מערכת סגורה ולא אמור לברוח כלל גז אם היא תקינה. לקרוב במשפחה יש קורולה בת 13 עם רבע מליון ק"מ

 

והמזגן מקפיא כאשר אף פעם לא נגעו במערכת או הוסיפו גז מאז הרכב עלה על הכביש.

 

יש צורך בבעל מקצוע טוב והגון לאבחן מה הבעייה . זה יכול להיות תקלה קטנה וזולה של צנור סדוק ועד בעייה גדולה ויקרה של

 

מדחס פגום או מעבה/מאייד תקול.

 

הבא בחשבון שאם הרבה זמן חסר גז במערכת , בנוסף לתיקון הדלף תצטרך כנראה גם לבצע וואקום גז ולהחליף מייבש.

 

בירושלים אני ממליץ על 3 אפשרויות מקצועיות והגונות , שיהיו יותר זולות ממוסך החברה :

 

בתלפיות : שאול יוניסי- בעלי מלאכה 11 , אלי מזרחי-רח' בעלי מלאכה 23.

 

בגבעת שאול - אורצת , מול ברמן רח' בית הדפוס 24.

 

מערכת מיזוג האוויר ברכב מאבדת גז גם ללא דליפה אלא דרך צנרת הגומי וגם דרך מדחס שעשה כברת דרך.

איזה כייף לי :)

פורסם

איבוד גרר אמור להיות מאוד נמוך ברכב מודרני (כ 1-4 גרם בשנה! בהתאם לאורך הצנרת הגמישה) ולכן עקרונית, איבוד גז שגורם לחוסר תפקוד המזגן מעיד על דליפה כלשהי.

פורסם

10 שנים כפול 4 גרם בשנה = 40 גרם שזה קצב איבוד נמוך מאוד לעומת מה שייצרן הרכב פורד מציין לגבי איבוד קרר בפורד פוקוס 2002 במסמך המצורף.

אינני יודע כמה אחוז מזה זה רק גז אבל גם לי זה נראה הרבה מאוד.

AIR CONDITIONING-Refrigerant losses.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
10 שנים כפול 4 גרם בשנה = 40 גרם שזה קצב איבוד נמוך מאוד לעומת מה שייצרן הרכב פורד מציין לגבי איבוד קרר בפורד פוקוס 2002 במסמך המצורף.

אינני יודע כמה אחוז מזה זה רק גז אבל גם לי זה נראה הרבה מאוד.

כסת"ח או מסמך לגמרי לא מעודכן (כיום ברוב כלי הרכב כמות הקרר מאוד נמוכה יחסית למה שהיה מקובל לפני 5 שנים) מנסיוני ברוב כלי הרכב, גם אחרי 4 שנים עדיין יש מספיק קרר במערכת כדי לאפשר תיפקוד תקין של מערכת המיזוג.

שנית, חיישני איתור הדליפות האלקטרוניים מכויילים לפי תקן לאתר דליפה של 5 גר' בשנה, וזה גם לא מסתדר עם המסמך שצרפת כי ברכב תקין לא מוצאים שום דליפה, גם לא מאטם ציר מדחס.

פורסם
חוסר גז במזגן לא תמיד מבשר על בעיה כל שהיא אלא עם הזמן מהשימוש במזגן הגז ניגמר וצריך חידוש. השאלה היא מתי מולא גז לאחרונה. בנוסף מזגניסט יכול לבדוק לך ברגע המילוי אם קיימות בריחות גז ממקומות לא צפויים כמו צינורות סדוקים או אטמים למיניהם. מילוי גז עולה בסביבות ה- 150 ש"ח+-.

 

הגז לא נגמר לעולם ,הוא עוזב את המערכת מסיבות שונות,ממשיך להסתובב עד סף הסטרטוספרה .

 

נשאר תמיד איתנו אך מפוזר ,אבל לא נגמר אלא דולף .

פורסם
הגז לא נגמר לעולם ,הוא עוזב את המערכת מסיבות שונות,ממשיך להסתובב עד סף הסטרטוספרה .

 

נשאר תמיד איתנו אך מפוזר ,אבל לא נגמר אלא דולף .

מה?!

על זה עוד לא שמעתי מעולם. גז בהחלט ניגמר. השאלה כמה מהר הוא ניגמר.

:)
×
×
  • תוכן חדש...