Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פאסאט 1.8 טורבו בנזין, במהלך נסיעה בכביש מהיר היו פעמיים שהאוטו כאילו האט ואז הייתה דפיקה/דחיפה והמשיך לנסוע, מישו יודע מה זה אומר? חשוב לציין אני נוסע עם שימוש בטיפטרוניק

פורסם

האם התופעה מתרחשת בהעלאת/הורדת הילוכים ?

האם החליפו ברכבך את תושבות הגיר ?

ממליץ לך לסור למוסך רון בת"א (שהינו גם חבר הפורום) לאיבחון מדוייק ותיקון.

alfa 156 2.5.

פורסם
האם התופעה מתרחשת בהעלאת/הורדת הילוכים ?

האם החליפו ברכבך את תושבות הגיר ?

ממליץ לך לסור למוסך רון בת"א (שהינו גם חבר הפורום) לאיבחון מדוייק ותיקון.

 

 

קודם כל אני גר בטבריה והמוסך המדובר נמצא בת"א קצת רחוק, ונצא מנקודת הנחה שיש בעיה בגיר, יכול ללכת לי במהלך נסיעה לשם זה לא ריאלי לגבי

הייתי במוסך מורשה צ'מפיון בטבריה ואחד האנשים שעובדים שם עשה איתי סיבוב שהוא נוהג על האוטו,ולא היה שום תופעות שציינתי

אבל אמרו שיש תושבת גיר אחת פגומה,

ולגבי השאלה שלך, זה לא קורה בהורדת\העלאת הילוך, זה קרה לי במהלך הילוך 5 בטיפטרוניק במהירות 100 105 קמש

בקיצור לא תקנתי את התושבת עדיין אבל יכול להיות שזה הגורם לצרות שלי ?

×
×
  • תוכן חדש...