Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום ובוקר טוב לכולם!!

לחבר יש התלבטות בין 3 רכבים ולכן הצעתי לו להעלות את ההתלבטות לפה, כדי שאתם תוכלו לסייע בנושא.

אז ככה, יש לו תקציב של עד 50 אלף והוא מתלבט בין דייהטסו סריון (יד פרטית עד 08, חברה/מגרש 09), סוזוקי איגניס (עד 06) ואופל אסטרה (עד 05). הוא מחפש רכב קטן (כרגע יש לו פולו 96) עם טיפולים במחיר סטנדרטי (שוב פעם - פולו). מה דעתכם על 3 הרכבים הללו?

ורק כדי לפוצץ לו את הבועה שהוא חי בה - דעתכם על האוואו (הסברתי לו שזה זבל קוריאני עם מדבקה של שברולט אבל הוא לא מקשיב)

בנוסף הוא מתלבט לגבי אופן הרכישה - דרך חברת השכרה-ליסינג/מגרש לבין קנייה פרטית.

 

מקווה שתוכלו לעזור לו וסליחה על הבלגן.

 

נ.ב - תוכלו גם לחדד לי ולו את עניין הק"מ?? הוא מתעקש על החלוקה של שנים על הכביש כפול 20 אלף ק"מ בשנה, מה שנראה לי די אידיוטי כי 20 אלף זה המון לבן אדם נורמלי. (הוא נותן כראיה את הפולו שלו שהיא עם 230 אלף כרכב בעל ק"מ נמוך/סטנדרטי בהתאם לשנה)

פורסם

20 אלף קילומטרים בשנה זה קילומטראז' קצת גבוה אך סביר לרכבי ליסינג. לרכבים שהיו בידיים פרטיות תקופה ארוכה יש לפעמים קצת פחות, אבל בוא נעשה רגע חשבון. רכב פרטי ממוצע עושה משהו כמו 17-15 אלף בשנה, ההפרש בינו לבין רכב הליסינג אחרי 4 שנים מסתכם בפחות מ-20 אלף קילומטרים. 20 אלף יותר על השעון זה מה שיבטל לך עסקה? הרבה יותר חשוב לבדוק שהרכב לא עבר תאונות, שהמזגן שלו מקרר כמו שצריך ושאין חורים של סיגריות על המושב האחורי.

 

האסטרה גדולה ויקרה יותר לאחזקה משאר הרכבים שהזכרת. מה גם שעד לא מזמן היא סבלה מיבואן שלא ממש אהב לטפל ברכבים שהביא לארץ, מה שיצר לה שם לא כל כך טוב מבחינת עלויות אחזקה. יכול להיות שעכשיו עם הגעתו של היבואן החדש המצב ישתפר, אבל עדיין מוקדם לקבוע.

מבין השלוש הנותרות - סיריון עדיפה. רובן של הסיריון שרלוונטיות לתקציב שלכם היה בליסינג או בהשכרה, אל תשלו את עצמכם שרכישה מאדם פרטי אינה רכישה מליסינג כי רוב הסיכויים הם שהיא דווקא כן. לדעתי, עדיף ללכת למגרש ולחסוך את כל סיבוב הסוחרים המסויים שמנסים למכור סיריון 06 יוצאת הוט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
20 אלף קילומטרים בשנה זה קילומטראז' קצת גבוה אך סביר לרכבי ליסינג. לרכבים שהיו בידיים פרטיות תקופה ארוכה יש לפעמים קצת פחות, אבל בוא נעשה רגע חשבון. רכב פרטי ממוצע עושה משהו כמו 17-15 אלף בשנה, ההפרש בינו לבין רכב הליסינג אחרי 4 שנים מסתכם בפחות מ-20 אלף קילומטרים. 20 אלף יותר על השעון זה מה שיבטל לך עסקה? הרבה יותר חשוב לבדוק שהרכב לא עבר תאונות, שהמזגן שלו מקרר כמו שצריך ושאין חורים של סיגריות על המושב האחורי.

 

האסטרה גדולה ויקרה יותר לאחזקה משאר הרכבים שהזכרת. מה גם שעד לא מזמן היא סבלה מיבואן שלא ממש אהב לטפל ברכבים שהביא לארץ, מה שיצר לה שם לא כל כך טוב מבחינת עלויות אחזקה. יכול להיות שעכשיו עם הגעתו של היבואן החדש המצב ישתפר, אבל עדיין מוקדם לקבוע.

מבין השלוש הנותרות - סיריון עדיפה. רובן של הסיריון שרלוונטיות לתקציב שלכם היה בליסינג או בהשכרה, אל תשלו את עצמכם שרכישה מאדם פרטי אינה רכישה מליסינג כי רוב הסיכויים הם שהיא דווקא כן. לדעתי, עדיף ללכת למגרש ולחסוך את כל סיבוב הסוחרים המסויים שמנסים למכור סיריון 06 יוצאת הוט.

 

* הק"מ זה לא מה "שישבור את גב הגמל", אני בעצמי קניתי רכב דרך חברה.

* הוא מעוניין ברכב לטווח ארוך מאוד כלומר הוא צריך רכב אמין, בעל זמינות חלפים בעת הצורך, שלא יאבד את הכוח אחרי כמה שנים בקיצור לא רכב פשוט וטוב.

*מה לגבי הסוזוקי איגניס?? אם יש לכם הצעות לרכבים נוספים זה יעזור בהחלט, הוא טרם התקבע על משהו (חוץ מהאוואו)

פורסם

זמינות חלפים זאת בדרך כלל לא בעיה ברכבים מודרניים. אם הכוונה היא לחלפים מפירוק אז כמובן שעדיף ללכת לכיוון של רכבים נפוצים יותר כמו הסיריון ואז הסיכוי למצוא חלקים בפירוק גדל.

 

אני יכול להמליץ לך להוסיף לרשימה את הניסאן מיקרה. מכונית קטנה, חסכונית ודי אמינה. בתקציב שלכם אפשר למצוא מכונית נחמדה עם קילומטראז' סביר ואולי אפילו מיד פרטית.

אפשר גם לבדוק את היונדאי גטס. גם כאן מדובר במכונית אמינה, עמידה, מאוד נפוצה בליסינג והשכרה (אז אין בעיה של חלקים) ודי זולה לטיפול.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הסוזוקי איגניס רכב מאד אמין חסכוני שורד התעללויות וזול לאחזקה, וזהו. לא בטיחותי, מאד לא נוח, מתלים של טיולית, מתנדנד בסיבובים, אבזור של אופניים וצפוף מאחורה.

האסטרה מכונית טובה בטיחותית ונוחה, סוג של גולף בחצי מחיר, אבל גדולה יותר יקרה לאחזקה (ביחס לסוזוקי איגניס), ותצרוך יותר דלק מאיגניס וסיריון.

אם הוא מרוצה מהפולו ולא נעול על סיריון איגניס או אסטרה למה שלא יקנה פולו חדשה יותר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מניסיון של 2 אסטרות במשפחה (הרכבים (2001~2002) היו בני 7~8 שנים כאשר נקנו), רכב לא אמין, ורוב התקלות יקרות - רכב אחד 10K תקלות שבר בשנה אחת והשני 15K - לא ממליץ בכלל!

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...