Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב 99 אחוז, גורם האיטיות הוא הפלאש שמופעל בצורה אוטומטית ודורש זמן להטען מחדש.

בנוסף אם משתמשים בהבזקה מוקדמת בתור מניעת עיניים אדומות, זה עוד זמן שמבוזבז.

 

תעשה ניסוי. קח מצלמה קומפקטית כלשהי מהשנה האחרונה, בטל את הפלאש ותן כמה תמונות. תופתע לגבי המהירות. במצלמה הפשוטה של אשתי אפשר לצלם 3 תמונות בשניה. לא מספיק?

 

ובסכום שציינת תוכל לקנות יופי של מצלמה.

 

הייתי מציע לך את הקנון G12. שילוב מנצח.

allroundview.jpg

פורסם

Ceyal, מספר תמונות ברצף איננה הבעיה בתפיסת ילדים. הבעיה היא מהירות הפוקוס והשהייה בין תמונה לתמונה (עם פוקוס שונה). אפשר לעבוד נכון עם P&S ולעבוד מסביב למגבלות (אני משתמש בצמצם סגור ופוקוס ידני, מכוון לאינסוף), אבל זה דורש הבנה בצילום.

 

ה-G12 מעולה, אבל נועדה למבינים שצריכים שליטה ידנית, לא להדיוטות. להם S95 (בעיקרון, אותה מצלמה) מספיקה (עם חיסרון מסויים בזום).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לאשתי יש את הקנון A590. לא נתקלתי בבעית מהירות הפיקוס על ילדים. גם כשהם השתוללו בגן המשחקים.

מה שכן, על ציפורים זה לא עובד (אבל גם לא אמור לעבוד.)

 

ה G12 מתאימה לאיתן מבחינת תקציב והוא גם יוכל להתקדם איתה כשירצה.

אם לא, אכן S95 תספיק.

(בכל אופן, אני בתור חובב לא הייתי מוותר על ה G12 גם אם לא הייתי צריך אותה:-))

פורסם
לאשתי יש את הקנון A590. לא נתקלתי בבעית מהירות הפיקוס על ילדים. גם כשהם השתוללו בגן המשחקים.

 

1. אתה צלם מיומן. אתה אפילו לא מודע איך אתה מתזמן תמונות אחרת ממה שאיננו מיומן (ממקם קצת לפני, משתמש בצמצם סגור כדי למקסם עומק שדה וכו'). לאחותי יש SX20. כל הזמן היא מתלוננת שהתמונות מטושטשות. לקחתי לה את המצלמה, ובעשר דקות הוצאתי לה סדרת תמונות אחלה, בלי להכיר כמעט את המצלמה.

 

2. בגינה הכל טוב, מה קורה בסלון, כשיש פחות אור?

 

לגבי ה-G12, גדולה מדי. אני מצלם כיום בעיקר עם LX5 (אין על זווית רחחחבבבבה...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...