Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אנשים אמיצים ונשים גם,

 

נתון: סיטרואן קסנטיה 1994 ידנית נפח מנוע 2 ליטר

 

לפני מספר שבועות שמתי לב בשעות הערב שנורת הטעינה נדלקת לסירוגין אבל חלש חלש.

 

נסעתי לחשמלאי שלי לצורך חקירת העניין, והוא הגיע למסקנה שיש טעינה תקינה תוך כדי בדיקה עם פלוק.

 

אחרי יומיים ששוב דלקה המנורה הוא פירק האלטרנטור לצורך שיפוץ ואז הגיע למסקנה שזה אלטרנטור גמור והחליפו.

 

ברצוני לציין שגם אחרי החלפת האלטרנטור מידי פעם נדלקה המנורה אבל למדתי להתעלם ממנה...

 

השבוע שמתי לב שעם הדלקת אורות ראשיים ברכב יוצא עשן מאזור המפסק ויש ריח של שריפה חשמלית.

נסוע נסעתי לחשמלאי, וביקשתי ממנו שיבדוק זאת ובד בבד יחליף מנורות שרופות בלוח שעונים.

אחרי פירוק קצר (עם הרבה קללות בצרפתית מדוברת) הגיע למסקנה שאכן היה חוט מקצר שאריות של התקנה מקומית. (החוט חובר ישירות לסוויץ', ומשם לשום מקום).

הקושיות:

1. האם היה עליו להחליף את האלטרנטור מלכתחילה??? (הטעינה תמיד היתה תקינה)

2. האם הגיוני לגבות 8 ש"ח למנורת תקע פשוטה?? (החליף 13!! מנורות)

3. כמה היה צריך לגבות בסך הכל?? הוא רצה 460 ש"ח על החלפת המנורת (עבודה + מנורות).

4. האם היה צריך לחשוד בקצר מלכתחילה??

 

תודה רבה,

אוהד

פורסם

ריץ' יש מצב שהרכב שלך בצבע אפור \שחור כהה ? [אם כן יש מצב שאתה נוהג על הרכב הקודם קודם קודם קודם שלי 8) ]

 

בזמנו מכרתי אותו למשהו מירושלים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

שלום שלום,

ראשית, האוטו בצבע לבן.

החשמלאי אמר לי היום שיתכן שרק דיודה אחת נשרפה באלטרנטור ולכן המנורת טעינה דלקה חלש חלש.

בכל מקרה האלטרנטור היה במצב גרוע ולכן לא היה מנוס מהחלפתו.

האם היה על החשמלאי לבצע בדיקות נוספות לפני החלפתו??

 

אוהד

×
×
  • תוכן חדש...