Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם , קראתי פה כבר כמה זמן באופן סמוי בלי להגיב .

בכול מקרה רציתי לשאול מה אתם חושבים על היונדאי אלנטרה החדשה שתגיע השנה לישראל ?

כול הביקורת מאוד פירגנו לה , וכולם אמרו פה אחד שמאזדה 3 לא מתקרבת אליה .

1.6 6 הילוכים ו140 כוחות סוס

העיצוב נראה מצוין , והצריכת דלק הטובה ביותר בקטגוריה

 

738938-5.jpg

פורסם

אם הנתונים שהצגת אכן אמיתיים ,אז כן אין סיבה שהיא לא תדיח את מאזדה.

נצטרך לראות מה תג המחיר שלה קוגם כל, ושנית יש עוד פרמטרים חוץ מסוסים ,המאזדה מצטיינת בדבר אחד וזה אחיזת כביש ,אין כרגע בשוק מתחרה אחת שאפילו מתקרבת למאזדה בנושא הזה.

מעבר לכך אין למאזדה יותר מדי יתרונות על פני המתחרות (אני יודע ,לי יש אחת) ולכן זה אפשרי בהחלט שמאזדה תודח מהמקום הראשון.

 

נ.ב.כמובן שאני מתכוון למכירות לפרטיים ולא לחברות הליסינג ,למרות שגם בליסינג המהפכה אפשרית בהחלט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לצערי , אכן הרשמים האינטרנט הם שמאזדה 3 אוכלת את הלאנטרה החדשה באחיזת הכביש , ובכלל בחווית הנהיגה .

 

אבל בנוחות , דלק , עיצוב , איכות הפנים

נראה שינודאי מנצחת אבל כמובן שנצטרך לראות שהיא תגיע ארצה ...

פורסם

בוודאי שיונדאי תנצח השנה.

 

היצרן מאוד שאפתן ורוצה כבר זמן רב לכבוש את פסגת הטבלה - למרות שהרכבים (עד עתה) לא הצטיינו בכלום.

 

לצורך כיבוש הטבלה, מקבל היבואן בישראל מחירים שאי אפשר לטעות בהם - הם הזולים ביותר שיבואן יכול לתת.

 

אפשר היה לראות זאת עם הגטס - כדי להעיף את פיאט פונטו כמלכת חברות ההשכרה והליסינג, קיצצו את כל אבזור הבטיחות ונתנו מכונית בגרושים. פלא שאח"כ חברות הליסינג יכולות להוריד למכור בהנחות מטורפות של 30%???

 

כך הולך להיות גם השנה - רק שהשנה כבר מתקרבת יונדאי לפסגה - והמחירים ליבואן ירדו עוד יותר, על מנת לקסום לחברות הליסינג ולתת להם את התמריץ הגדול ביותר לדחוף את יונדאי קדימה.

 

בהחלט ייתכן השנה יונדאי תכתיר בהצלחה את הצפת השוק.

פורסם

יונדאי עם 140 כ"ס ואחיזת כביש פחות טובה משל מאזדה 3?

 

אם עד עכשיו כל מי שהיה לו מאזדה 3 2.0 חשב שהוא שומאכר מה יחשבו נהגי הליסינג עכשיו?

Auto Emoción

פורסם

אני דווקא חושב שלא,

למרות שהרכב בעל ביצועים נאים על הנייר יש היום רכב קוריאני שמגיע עם 6 הילוכים אוט' ולא ממש מצליח להדיח את המאזה.

תבדוק את הקיה החדשה ותראה שעל הנייר היא לא פחות רעה [אומנם פחות כ"ס אבל היא גם יותר קלה.]

ההבדל העיקרי הוא שהרכב היפני נהנה מדיעה קדומה שהוא רכב אמין [כמו שיהיו כאלה שיגידו שרכב צרפתי זה קללה שלא ברא השטן].

 

אני חושב שהפאקטור שיגרום למכירות שיא יהיה השילוב הבא:

רכב גדול [שיתן אפקט של שקל למטר פח גבוה].

רכב שזז בצורה מהירה [גם אם לא טיל בליסטי לפחות שלא יגרום לנהג לקלל כדוגמת השברולט קרוז או הרנו פלואנס\מגאן].

יחסית זול [בטווח המחירים של המאזדה].

 

עכשיו לאחר השוואת כל הפרמטרים האלו תבין מדוע כל רכב שענה על הקטגוריות הללו בשנים הקודמות הפך למוביל הטבלה [אם זאת המאזדה 323 ,מאזדה 3 שלא היתה קטנה מאוד בהשוואה לדגמים המקבילים כשהיא יצאה או הפורד פוקוס הישנות שהיו מאוד כיפיות לנהיגה וגם גדולות] יוצאות דופן היום זוהי ה I30CW שהיא גם גדולה וגם זזה לא רע. [הדגם של האוונטה ממה שהבנתי יהיה קטן יותר].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

מאיזה בחינה יותר קטן? בסיס גלגלים יהיה זהה ל-I30 CW (גדול ב-5 ס"ם מה-I30 הרגילה).

פורסם

ארקו הנה הנתונים:

היונדאי

Dimensions

 

Length / Width / Height / Wheelbase(mm) -4505 / 1775 / 1490 / 2650

Wheel Tread (Front/Rear) -1529 / 1527

US EPA Volume Passenger/Luggage (ft3/m3) -98 ft3/14 ft3 (2.8 m3/ 0.4 m3)

 

כשבמאזדה:

Dimensions

Overall length mm 4,475

Overall width mm 1,755

Overall height mm 1,465

Wheelbase mm 2,640

 

 

אתה צודק :oops: האונטה תנצח.

 

אגב הנתונים נלקחו מכאן:

http://www.autonews.net.au/static/mazda/Releases/Mazda3%20Specification.pdf

 

http://kereta.info/new-hyundai-avante-elantra-x20-worth-for-money-review/

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

בכול מקרה רציתי לשאול מה אתם חושבים על היונדאי אלנטרה החדשה שתגיע השנה לישראל ?

כול הביקורת מאוד פירגנו לה , וכולם אמרו פה אחד שמאזדה 3 לא מתקרבת אליה .

 

יונדאי כמו יונדאי ומר ישראל הוא מר ישראל.

 

מאז יציאת המאזדה 3 היו הרבה רכבים שהיא לא מתקרבת אליהם כמו הלאנסר הגטה הלאון הבראבו וכו.. ורכבים שברוב הפרמטרים טובים ממנה כמו המגאן האקסנט והקורולה אך בחירתו הטבעית של מר ישראל תמיד הייתה המאזדה.

 

וגם אכשיו לא משנה אם ידחפו לה מושבים מעור מנוע 200 כ"ס שעושה 25.6 ק"מ לליטר ואיכות נסיע כמו בC5 מר ישראל עדיין יקנה בהמונים את המאזדה 3. זה לא עניין של בחירה זה דבר טבעי בגנים הנקרא כמו אצל השכן.

 

לגבי היונדאי דעתי האישית שזה יהיה רכב טוב מאוד יחסית למתחרות הישירות שלו אך עדיין לא הרכב האולטימטיבי ולא הטוב ביותר.

פורסם

ברור שהוא לא הרכב " הטוב ביותר " אבל בטווח מחירים שלו הוא כן

עד עכשיו לא היה רכב שבאופן מובהק לוקח את מאזדה 3

צריכת דלק כ20-30 יותר טובה

עיצוב הרבה יותר יפה

איכות פנים יותר טובה

יותר גדול

יותר פיצרים ( חימום כיסאות אני די בטוח שאין במאזדה תקנו אותי אם אני טועה) ובגלל השילוב של כול אלו

אני בטוח שיונדאי תיקח את מאזדה

ועד 2012 תהיה הרכב הנמכר בישראל

פורסם
ארקו הנה הנתונים:

היונדאי

Dimensions

 

Length / Width / Height / Wheelbase(mm) -4505 / 1775 / 1490 / 2650

Wheel Tread (Front/Rear) -1529 / 1527

US EPA Volume Passenger/Luggage (ft3/m3) -98 ft3/14 ft3 (2.8 m3/ 0.4 m3)

 

כשבמאזדה:

Dimensions

Overall length mm 4,475

Overall width mm 1,755

Overall height mm 1,465

Wheelbase mm 2,640

 

 

אתה צודק :oops: האונטה תנצח.

 

אגב הנתונים נלקחו מכאן:

http://www.autonews.net.au/static/mazda/Releases/Mazda3%20Specification.pdf

 

http://kereta.info/new-hyundai-avante-elantra-x20-worth-for-money-review/

 

לא שמת לב, שאתה מביא נתונים של הדור הקודם?

 

אלה הנתונים של הדור החדש:

 

2011 Hyundai Elantra

Wheelbase: 2,700 mm

Overall length: 4,530 mm

Overall width: 1,775 mm

Overall height: 1,435 mm

 

למשל מכאן:

http://ca.autos.yahoo.com/p/2057/2011-hyundai-elantra

פורסם
יונדאי כמו יונדאי ומר ישראל הוא מר ישראל.

 

מאז יציאת המאזדה 3 היו הרבה רכבים שהיא לא מתקרבת אליהם כמו הלאנסר הגטה הלאון הבראבו וכו.. ורכבים שברוב הפרמטרים טובים ממנה כמו המגאן האקסנט והקורולה אך בחירתו הטבעית של מר ישראל תמיד הייתה המאזדה.

 

וגם אכשיו לא משנה אם ידחפו לה מושבים מעור מנוע 200 כ"ס שעושה 25.6 ק"מ לליטר ואיכות נסיע כמו בC5 מר ישראל עדיין יקנה בהמונים את המאזדה 3. זה לא עניין של בחירה זה דבר טבעי בגנים הנקרא כמו אצל השכן.

 

לגבי היונדאי דעתי האישית שזה יהיה רכב טוב מאוד יחסית למתחרות הישירות שלו אך עדיין לא הרכב האולטימטיבי ולא הטוב ביותר.

 

אתה טועה, לא בהתייחסות לאפקט העדר, אלא באומרך שהמגאן\אקסנט\קורולה וכד' טובות מהמאזדה 3.

 

המאזדה 3 היא רכב מצויין עם יכולות דינמיות טובות יותר מרוב הקטגוריה, בגלל שיש כ"כ הרבה ממנה אז אנשים מסויימים מביעים סלידה וזלזול.

haters will hate

פורסם

רק לי זה נראה קצת חשוד שמישהו עם רקורד של 0 הודעות בפורום משבח ומהלל את יונדאי עם ציטוטים השגורים בפיו של כל איש מכירות מתחיל?

אבל אולי זה רק אני והספקולציות :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...