Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד שלא ננהג ברכב לא נדע ,

נתונים על הנייר לחוד וביצועים בפועל לחוד.

יכול להיות שעל הנייר הרכב הוא הדבר הכי טוב שנברא בעולם הרכב אבל בפועל הרכב מתנהג כמו הצרות שלי [ראה דוגמת השברולט קרוז].

עד שלא ננסה לא נדע.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
רק לי זה נראה קצת חשוד שמישהו עם רקורד של 0 הודעות בפורום משבח ומהלל את יונדאי עם ציטוטים השגורים בפיו של כל איש מכירות מתחיל?

אבל אולי זה רק אני והספקולציות :roll:

 

איתמר.

חח אני יכול להבטיח לך שלאיש מכירות של ינודאי יהיה פחות שגיאות כתיב וניסוח קצת יותר טוב ממני

לפחות אני מקווה ככה

:x

 

סתם התלהבתי קצת מזה שלדעתי מאזדה הולכת להפסיד את השוק בפעם הראשונה

אחרי איזה 7 שנים של שליטה אבסולטית

פורסם

לדעתי השנה יונדאי תוכל להעלות את ההספק של מכירת המכוניות לכול העולם לא רק לישראל

גם בגלל ההתפחות וההתקדמות של רכבי החברה

אלא גם עכשיו בעקבות העדר או צמצום של יכולת הייצור של יצרנים מיפן

 

דבר נוסף בעולם יונדאי כמו קיה משווקת עם 7 שנות אחריות

רק בישראל ובעוד כמה מקומות זה עומד 3 שנים

חבל זה דבר נוסף שידרבן כל נהג או רוכש ישראלי להשקיע את כספו ברכב עם אחריות

 

יוסי

פורסם
חח אני יכול להבטיח לך שלאיש מכירות של ינודאי יהיה פחות שגיאות כתיב וניסוח קצת יותר טוב ממני

לפחות אני מקווה ככה

:x

 

סתם התלהבתי קצת מזה שלדעתי מאזדה הולכת להפסיד את השוק בפעם הראשונה

אחרי איזה 7 שנים של שליטה אבסולטית

 

מאזדה שולטת כבר מעל 10 שנים. יונדאי באמת מתמודדת ראויה עם מבחר עשיר של דגמים כמעט בכל הקטגוריות אבל אני עדיין לא בטוח שזה מספיק בכדי לגבור על מאזדה שחזקה בכל קטגוריות "הלחם והחמאה" כמו סופר מיני, משפחתיות קטנות ביונוניות וגדלות וגם מיניוואנים.

×
×
  • תוכן חדש...