Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

אני מעוניין לקנות חלק הבא :

 

96-97-98-HONDA-CIVIC-DASH-CLIMATE-RADIO-BEZEL-for-sale_230577148915.jpg

 

אך הדגש הוא לחדש כמובן , הייתי היום ב"הונדה" , והצעת מחיר שקבתי מהם היתה קרוב ל-1000 ש"ח .

חפשתי ב-EBAY , אך גם לא מצאתי .

 

תודה לכל העוזרים !

מש"ק זרזור

פורסם

תמיד תוכל לדבר עם המוכר שישלח לך את זה לארץ.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

כל פירוקיה ששייכת לבן מיעוטים הדבר הראשון שתראה זה הונדה.

ובד"כ כולם מכירים את כולם, אז הגעת לאחד תיהיה בטוח שכל השאר ידעו שאתה מחפש את זה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

השאיפה שלי היא לפנל חדש (לא מפרוקיה ובמיוחד לא מאיזה רכב שהיה מעורב בתאונה)

אך המחיר של הפנל חייב להיות במחיר הגיוני (ולא מעשירית של הרכב)

מש"ק זרזור

פורסם

ומי אמר שבפרוקיה לא תוכל למצוא פאנל במצב חדש? כולה חתיכת פלסטיק.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

1000 שקל???????????????????????

 

מדובר על רווח של 998 שקל נקי לכיס של חברת מאיר...

 

אחי, באמת זה כולה פאנל פלסטיק - איזה סיבה יש לך לא לקחת מפירוקיה? זה לא משהו שמתקלקל...

פורסם

זה חלק שנוטה להסדק. כך שקשה למצוא חלק כזה במצב שלם. לא שיש לי מניות בחברת ״מאיר״ אבל התגובה שלך לגבי העלויות קצת מוגזמות. זה ידוע שחלקי פלסטיקה אצל כל היבואנים זה משהו לא זול.

פורסם

לא זול יוסי זה בטוח, אבל 1000 שקל???

במחיר כזה אני קונה דשבורד חדש מיונדאי!

 

חפש בפירוקיות עד שתמצא אחד במצב טוב, ולא נראה לי שיקחו לך על זה כזה סכום.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני קניתי לרכב שלי אותו סוג חלק (אצלי זה טיפה גדול יותר), עלה לי 300 ש"ח בפירוקיה והוא אמר לי שלאופל שלי זה נחשב חלק יקר יחסית כי אין הרבה שלמים.

אני לא מאמין שידרשו יותר מחצי מהסכום הזה בפירוקיה על החלק הזה (שלם כמובן) לרכב שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדיין מחפש , עדיפות הוא לחדש ובמחיר הגיוני ,

עברתי כמה פירוקיות אבל ללא תוצאה חיובית (מבחינת תקינות הפנל או מבינת דרישות כספית מהמוכרים)

תודה לכל העוזרים !

מש"ק זרזור

×
×
  • תוכן חדש...