Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יש בהן ????


דניאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל ה106-ים הספורטיביות למינהם אני חייב להבין מה יש בהם שכל כך טוב כמו שהבנתם לא נהגתי באף אחת מהן

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אתה נמצא בפורום פרנקופילי למהדרין !

 

אני לא מחבב במיוחד את משפחת PSA ובפרט מכוניות מארץ הבגט

 

מה מוצאים בהן :

אמינות - לא :lol: שאל את יוסי ממוסך ליטל

ההגה מתקשר מאוד ומעביר כל פרט קטן מהכביש

ובכלל ביצועי השילדה מעולים

פוטנציאל שיפורים ענק

עיצוב יפה? לדעת חלק , לדעתי ה106 GTA נראית מעולה

 

בכלל הם מכוניות מאוד מהנות לנהיגה

הנסיון שלי עם צרפתיות

106 XSI 1.6

205 1.4 שנת 99

וזהו

 

אישית אני מחפש יותר ביצועים בקו ישר וביצוי מנוע (כוח , וגם כ"ס)

וגם מנועים גדולים :lol:

ולא

אני ממש לא חובב סיוויק , אימפרזות וכל זה ....

אני אוהב את הצירוף Made In U.S.A

:usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa:

אבל לא הייתי מתנגד לאיזה צרפתייה קטנה וחמה בתור אוטו שני לאמריקאית ...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מה אתה רוצה שאני יכתוב לך על זה?

:mad: שאתה לוקח סיבוב ב 60 ב 106 אתה גומר?

שלא נדבר על זה שאתה עובר את 4000 סלד

 

קצת נסחפת לא??, נהגתי על ראלי ולא גמרתי מלקחת סיבוב ב 60, אמנם זה נחמד האוטו מתקשר ואפשר לשחק איתו בכיף אבל לא גמרתי מזה

 

ולגבי לעבור את קו ה 4000 זה קצת תלוש מהמציאות לא? הראלי לא ידועה בעודף כח שיש לה, היית אומר לי לעבור את קו ה 4000 בקליאו ספורט אני אבין כי שם המנוע מתחיל להשתולל לכיוון מנתק ההצתה.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

מה אתה רוצה שאני יכתוב לך על זה?

:mad: שאתה לוקח סיבוב ב 60 ב 106 אתה גומר?

שלא נדבר על זה שאתה עובר את 4000 סלד

 

קצת נסחפת לא??, נהגתי על ראלי ולא גמרתי מלקחת סיבוב ב 60, אמנם זה נחמד האוטו מתקשר ואפשר לשחק איתו בכיף אבל לא גמרתי מזה

 

ולגבי לעבור את קו ה 4000 זה קצת תלוש מהמציאות לא? הראלי לא ידועה בעודף כח שיש לה, היית אומר לי לעבור את קו ה 4000 בקליאו ספורט אני אבין כי שם המנוע מתחיל להשתולל לכיוון מנתק ההצתה.

 

אוהד צודק. לא צריך להגזים. היופי ב-106-ים הספורטיביות הוא שהן זולות ומהנות מאוד. זה יותר עניין של סה"כ מאשר דברים ספציפיים. היא לא מהירה באופן קיצוני (בעצם ה-GTI כן מהירה), היא לא אוחזת בצורה מדהימה ולא עושה כלום בצורה שתפיל אותך. אבל היא עושה הכל נכון. ובלי מחיר גבוה מדי מבחינת קנייה או אחזקה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה אתה רוצה שאני יכתוב לך על זה?

:mad: שאתה לוקח סיבוב ב 60 ב 106 אתה גומר?

שלא נדבר על זה שאתה עובר את 4000 סלד

 

קצת נסחפת לא??, נהגתי על ראלי ולא גמרתי מלקחת סיבוב ב 60, אמנם זה נחמד האוטו מתקשר ואפשר לשחק איתו בכיף אבל לא גמרתי מזה

 

ולגבי לעבור את קו ה 4000 זה קצת תלוש מהמציאות לא? הראלי לא ידועה בעודף כח שיש לה, היית אומר לי לעבור את קו ה 4000 בקליאו ספורט אני אבין כי שם המנוע מתחיל להשתולל לכיוון מנתק ההצתה.

 

האמת נסחפתי קצת

פשוט משהוא עיצבן אותי קלות... :mad: מעניין מיזה???

אז הסברתי לו שאין באפשרות להסביר איזה כיף לנוהג ב 106

עם אתה לא נהוג בה

גם האמת זה רק בדגמים היותר "מתקדמים" של 106 כמו

XSI

GTI

או ראלי

הם אכן זולות והאמת אחלה של אוטו

רק בעיה אחת יש בפגו

חשמל, פגו וחמשל לא הולך ביחד

לי יש את ה 205 והיא עושה בעיות חשמל לפעמים כמו מחלה זה גם עובר לה... :p

ולפעמים אפילו חשמלאי לא יודע מה הבעיה.....

:cry:

פורסם

לא מסכים איתך רוני.

ה-106 יודעת לבצע טוב מאוד.

היא לפעמים יכולה להכניס אותך לטרנס של נהיגה.

דעתי האישית(106-XSI) המכונית מאוד מהנה+מתקשרת+יפה בטרוף+זולה+נוחה לנסיעה יומיומית(XSI).

בקיצור התמורה שלה דיי גבוה למי שנוהג 40% נהיגת ראלי בשבוע.(מעל 40% היתי ממליץ כבר על ראלי.)

 

כמובן שכל מה שכתבתי זו דעתי האישית.

פורסם

למי שנוהג 40% נהיגת ראלי בשבוע .

 

:?::!:

 

???????????????

להשתולל מעט.

קצת זריקות!!!!!!!!!!!!לפעמים באמצע היום.

 

 

 

 

(טלאור שלא הבין מה לא מובן במשפט הזה)

פורסם
לזרוק זנב באמצע העיר זה נהיגת ראלי? טוב, הגדרה מעניינת.

 

מה שנכון נכון טלאור...

לזרוק זנב, הנדברקס, ואפילו לעשות את אשתאול ונס הרים 3 פעמים בשבוע

לא אומר שאתה נוהג "ראלי"

ממש לא...

ראלי זו נהיגה שמשלבת בתוכה יותר מזריקות זנב...

וגם מכוניות שמתאימות לזה..

ומסלולים שקיימים בשביל זה...

ותוסיף לזה שגם נוהגים הרבה על משטחים שהם ממש לא אספלט (שלג, קרח, חול מדבר, עפר, חצץ וכו')

 

אבל דווקא מעניין הכימות שנתת לזה, כמו מי שנוסע מעל 25 אלף ק"מ בשנה כדאי לו דיזל, אז מי שנוסע מעל 40% בזריקות זנב צריך ראלי...

Race Smart

פורסם
לא מסכים איתך רוני.

ה-106 יודעת לבצע טוב מאוד.

היא לפעמים יכולה להכניס אותך לטרנס של נהיגה.

דעתי האישית(106-XSI) המכונית מאוד מהנה+מתקשרת+יפה בטרוף+זולה+נוחה לנסיעה יומיומית(XSI).

בקיצור התמורה שלה דיי גבוה למי שנוהג 40% נהיגת ראלי בשבוע.(מעל 40% היתי ממליץ כבר על ראלי.)

 

כמובן שכל מה שכתבתי זו דעתי האישית.

 

מה???????? אני כבר לא יודע על מה לצחוק...

 

קודם כל, אתה לא חייב להסכים, אבל למה במה שאמרתי אתה לא מסכים בדיוק?

אמרת - ה-106 יודעת לבצע - יודעת מה?

היא מכניסה אותך לטרנס של נהיגה? הסבר? זה משהו שנניח 306 לא יכולה לעשות? או אימפרזה טורבו? או פורשה?

 

ובנוגע ל-40% - אני לא מסכים איתך. אני הייתי ממליץ על ראלי למי שנוהג מעל 37.6%.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא מסכים איתך רוני.

ה-106 יודעת לבצע טוב מאוד.

היא לפעמים יכולה להכניס אותך לטרנס של נהיגה.

דעתי האישית(106-XSI) המכונית מאוד מהנה+מתקשרת+יפה בטרוף+זולה+נוחה לנסיעה יומיומית(XSI).

בקיצור התמורה שלה דיי גבוה למי שנוהג 40% נהיגת ראלי בשבוע.(מעל 40% היתי ממליץ כבר על ראלי.)

 

כמובן שכל מה שכתבתי זו דעתי האישית.

 

מה???????? אני כבר לא יודע על מה לצחוק...

 

רוני

 

תצחק על הכל. אני חושב שיש לנו מועמד ודאי לכתר ההודעה המגוחכת.

 

 

חיים, שחזר כרגע מסטייג' בראלי גבעתיים, אבל הוא נוהג רק 28.5% אחוז ראלי ביום, אז הוא נוהג בוולקן ולא בראלי.

×
×
  • תוכן חדש...