Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, מה אתה כזה לקוני?

תביא קישור שנלמד ונחכים :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל התרגיל של הקורסק היה ירי של שקוואל על צוללת דמי, התרגיל תוצפת ע"י 2 צוללות אמריקאיות, הממפיס והטולדו.

 

כתוצאה מתימרון מטומטם, מפקד הטולדו התנגש פיזית בקורסק.

מפקד הממפיס שהיה בטוח שהקורסק תקפה את הטולדו שיגר על הקורסק MK-48 שפגע בחרטום.

לטולדו לקח זמן כפול לחזור לנמל. היא נכנסה לעגינה במספנה המקורה בניגוד לכל הכללים, בצלילה, ככל הנראה בכדי להסוות את הפגיעה הפיזית מההתנגשות בקורסק.

כמובן עפ"י מקורות זרים...:roll:

 

מקורות זרים אלה גם מציינים שאם כל הנוגעים בדבר באותו רגע (מרמת מפקדי הצוללות ועד לנשיאי המעצמות) לא היו מפגינים התנהגות כ"כ בוגרת ואחראית, היינו באחד הרגעים הקרובים ביותר אי פעם למלחמת מעצמות גרעינית ומלחמת עולם שלישית.

מקורות זרים זה כל מיני חורשי קונספירציות מהאינטרנט או משהו קצת יותר מוסמך?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
טוב, מה אתה כזה לקוני?

תביא קישור שנלמד ונחכים :wink:

מערכת גרמנית נקראת ברקודה.

על פי שמועות היא יכולה להגיע למהירות של 400 קשר. שזה פי2 משקוואל וניתנת לשליטה מרחוק.

פורסם

לא שיש לי איזה אינטרס סמוי לפאר את השקוואל (אני לא מוכר אותם בשיווק רישתי לצערי) אבל שוב אתה מתייחס ל MK1 ומתעלם מזה שיש היום כבר MK3 שגם הנתונים של ה MK2 וגם של ה 3 לא פורסמו ולא ידועים למערב.

 

כל מה שבדקתי וחפרתי על הברקודה, נראה שמדובר עדיין במערכת נסיונית ולא בנשק שנמכר לחילות הים ופרוש בכלים.

 

אבל אין לי שום ספק שמהנדסים גרמנים מסוגלים לפתח כאלה דברים.

פאק, אם תגיד לי שמהנדסים גרמנים פיתחו קפסולה מאוישת שמגיעה למאדים וטסה על רזונציה שנוצרת כתוצאה מנפיחות של אנגלה מרקל, אני עוד יאמין ...:lol:

 

 

ניטש,

לא מדובר באיזה הזוי מפורום "קונספירציות זה אנחנו".

מקורות יודעי דבר זה בד"כ אנשי צבא, ביון וממשל שקשורים למשרדי וועדות הבטחון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא נכנס לסיפורי קורסק, אבל יש כמה עובדות.

1) ברשימת הנספים היו אנשים אזרחיים

2) מצילומי החרטום ניתן היה לראות שהם עקומים כלפי חוץ.

3) שתי צוללות אמריקאיות היו שם.

אני מסיק מזה שהיה שם ניסוי של מערכת נשק חדישה שלא עלה יפה. אמריקנים תצפתו עליה. היה בלאגן ורוסים חשבו שאמריקאים תקפו אבל כנראה שקלינטון ופוטין סגרו ביניהם את הנקודה.

פורסם

עקרון הציפה של כלי הכבד מתווך בו הוא נמצא - גוף מתכתי כבד בתוך מים למשל - מבוסס על דחייה של מסת מים הכבדה ממשקל הכלי. אם הטורפדו עטוף בתווך שברובו או כולו גזי, איך מושגת תמיכה ויכולת ציפה?? אלא אם כן יש לו כנפונים הבולטים לתוך התווך המימי ומספקים כוח עילוי מתאים.

 

היו מקרים בהם בעבוע של כמות גדולה של בועות מקרקעית הים ויצירת תווך שבחלקו גזי, גרם לשקיעת כלי שייט.

 

מישהו יכול להתייחס לכך??

 

יוסי

פורסם

יוסי, במהירויות הנ"ל תכנון אוירודינמי פשוט פותר את הבעייה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כלומר יש כוח עילוי בתוך התווך הגזי? יש מספיק גז/אדים כדי ליצור בתוך המעטפת המוגבלת כוח עילוי לתמיכת 2.5 טון??

 

בכתבה אליה הפנה אחד הקוראים דובר על מהירות שיגור נמוכה יחסית של 95 קמ"ש. גם כאן יש מספיק עילוי???

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...