Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לכם משו להציע לשיפור הקוסמטי(יופי) של האוטו

ושאתם מציעים גם תסבירו לי בערך כי אני לא מבין כל כך בדברים האלה..

 

אני רוצה אורות יפים תציעו משו טוב בבקשה

טסות גם..אגזוז גם.. ועוד דברים שאתם מכירים.. (אם אפשר גם תמונות שאני יראה מזה כל דבר..אני חדש בזה)

פורסם

חחחחחחח מאיפה יש לי כסף לעשות כזה אוטו חחחחח

 

אני רוצה את הדברים הקטנים כמו בגללגלים פנסים אגזוז וכל אלה הדברים האלה (על מערכת אני ישאל יותר מאוחר)

פורסם

אוטודיפו - זו הכתובת בשבילך.

 

אני לא הייתי שם דברים מיותרים. אפשר לשים טסות, ריפודים יפים, מגיני רוח, ומשענת יד.

 

זהו.

פורסם

תאמין לי אתה תותח על אתה!

 

אבל אני לא מבין כל כך בדברים האלה יש מצב אתה מסביר לי קצת על הגאנטים טסות וכל אלה?

פורסם

זה הבעיה שאני לא יודע מזה כל דבר..תביא לי תמונה או הסבר קטן על הדברים שנראה לך שיהיו לי מתאימים לאוטו אני יודה לך מכל הלב אחי

פורסם

ראיתי באתר של אוטודיפו מגנזיום משו כזה

 

יש לך מושג מזה אם כן אפשר תמונה\הסבר?

 

ותודה רבה על התמונות עכשיו הבנתי מזה המגני רוח והטסות..(נראה לי אני יביא טסות)

×
×
  • תוכן חדש...