Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש ברשותי פולו 97, כרגע יש גשמים והרבה מים נכנסים לי לתוך האוטו, יש מים בשטיח של הנהג, ויש הרבה מים מאחורי הנהג ברצפה שמתחת לכסא של הנהג.

חיפשתי מאיפה הדליפה ואני לא מוצא, זה לא בא מהאנטנה כי האיזור שלה יבש.

אם מישהו יכול לעזור אני מאוד אשמח.

תודה מראש : גידי.

פורסם

כנראה שיש לך סתימה באיזור שאמור לנקז את המים, פתח מכסה מנוע ותעמוד בקדמת הרכב.

ליד המנוע של הווישרים יש גומייה ארוכה, תוציא אותה ואז עם מעט כוח מתון תפרק את הפלסטיקים שליד הווישר השמאלי.

 

סיכוי רב שיש לך שם עלים ובוץ שסותמים את מערכת הניקוז, תנסה לנקות את האיזור.

 

בהנחה שיש שם סתימה, אני ממליץ לנתק את מצבר הרכב ולחכות עד שהרכב יתייבש לפני חיבורו מחדש.

מים שנכנסים לרכב באיזור הזה עלולים להרוס את מחשב ניהול המנוע וזה חלק יקר מאוד!

פורסם

תודה רבה אני יבדוק את זה.

אבל איך מגיעים מים מתחת למושב של הנהג ? כי המים ברגליים של הנהג לא בכמות כזאתי גדולה לעומת הרצפה מתחת לנהג ברגליים של הנוסע שמאחורי הנהג.

אני מצאתי משהו, אבל לא הבנתי כל כך מה רשום בקשר לבעיה בחלונות, אם מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה הכוונה.

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=64673

פורסם

למה שלא תתחיל להיות כמו חוקר ותבדוק מלמעלה עד למטה , הכוונה לגעת עם היד ולנסות למצוא את המקום הרטוב.

 

בהצלחה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

נגעתי וחיפשתי, הכל יבש אבל הרצפה מלאה מים וספוגה... אם מישהו יוכל להסביר לי על מה מדובר בקישו שהוספתי אולי זאתי הבעיה...

פורסם

תבדוק על כל החלק שמאחרוי הדשבורד , הכוונה מאחורי הדוושות וכל האזור הזה , אם לא שם תפתח את הדלתות של הרכב ותסתכל מתחת יש מין פתחים קטנים כאלה שאמורים לנקז את המים החוצה אולי הם סתתומים , תצטייד בקיסם שיניים או משהו כזה.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

בעיה ידועה בפולו. אתה צריך לבדוק 2 דברים (בהנחה ואין לך סאן רוף):

  1. ניקיון המרזבים- כפי שהוסבר לך בהודעה 2. כשתוציא את הגומיה תרים את הפלסטיק ותראה שבקצוות של התעלה יש חור (שכנראה יהיה סתום בעלים). תנקה שם את הכל (ידנית ועם שואב אבק) ואח"כ תשפוך מים ותוודא שהם יוצאים בצורה חלקה באיזור של הגלגלים.
  2. גומיות הדלתות מאבדות עם הזמן מהנפח שלהן (ולרוב גם נקרעות בחלק התחתון) ומפסיקות לאטום. כשיש גשם מים חודרים מהדלתות. תצטרך לשבת עם פנס בתוך הרכב כשמתחיל גשם ולבדוק האם מים מתחילים לזלוג מתחתית הדלת.

בינתיים אני מציע לך להרים את הבד שבתחתית הרכב ולהוציא את היריעות צמר סלעים שיש שם כי הם ספוגים מים ויהיה להם מאד קשה להתייבש במזג האוויר הזה.

פורסם
כנראה שיש לך סתימה באיזור שאמור לנקז את המים, פתח מכסה מנוע ותעמוד בקדמת הרכב.

ליד המנוע של הווישרים יש גומייה ארוכה, תוציא אותה ואז עם מעט כוח מתון תפרק את הפלסטיקים שליד הווישר השמאלי.

 

סיכוי רב שיש לך שם עלים ובוץ שסותמים את מערכת הניקוז, תנסה לנקות את האיזור.

 

בהנחה שיש שם סתימה, אני ממליץ לנתק את מצבר הרכב ולחכות עד שהרכב יתייבש לפני חיבורו מחדש.

מים שנכנסים לרכב באיזור הזה עלולים להרוס את מחשב ניהול המנוע וזה חלק יקר מאוד!

 

הבחור צודק!

לפני שבועיים זה מה שקרה לי ופתחתי הכל וניקתי מעלים ובוץ שהצתבר..

זה בטוח הבעיה שלך!

תראה שיש בכל צד חור לניקוז המים.

פורסם

הפתרונות שהציעו לך הם אכן ההגיוניים ביותר והראשונים השווים בדיקה, אבל בעבר נתקלתי בבעיות כאלו ומקור הבעיה היה מפתיע.

תסתכל על רצפת הרכב.

במקרים רבים (במיוחד ברכבים ישנים) יש ברצפת הרכב פקקי גומי, כאשר הגומי מתייבש נכנסים מים לרכב מהתחתית.

זה קורה במהלך נסיעה וכך המים מגיעים לתחתית המושב שמאוחרי הנהג.

 

תעיף מבט...

פורסם

תודה רבה לכל מי שמנסה לעזור.

1) ניקיתי את המרזבים כמו שאמרתם לי, היה באמת הרבה עלים וליכלוך, ועכשיו זה מצוחצח כמו חדש.

ואם אפשר ראיתי שם מין ריבוע כזה של חברת בוש אפשר לדעת מה זה ? (זה לא המנוע של המגבים).

2) יש לי גומיה קרועה ששאני נוסע והחלון פתוח נכנס לי אוויר מהדלת יכול להיות שמשם נכנסים המים ? אבל בדקתי את כל התחתית של הצד והיא יבשה...

ושוב תודה מראש לכל מי שמנסה לעזור...

  • ספונסר פורום
פורסם

מה שאמרו לך החברים כאן זה נכון ,כניסות של מים לרכב בפולו

הזאת הם בעיקר משני מקומות ,

א.מרזבי הניקוז שמימין ומשמאל בתעלת האויר שמתחת לחלון הקדמי

ב.מניקוזי הדלתות ,אותם שלושה חורים קטנים שבתחתית כל דלת .

המים עוברים אחורה כי זהו המקום הנמוך ביותר ברצפה של הרכב .

 

המרובע של בוש זהו ככל הנראה מחשב המנוע שנמצא באותו מקום

אין לך מה לדאוג לגביו ,הוא מבודד היטב .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כמו שאמרתי ליפני זה ניקיתי את המרזבים משני הצדדים, מקווה שזאת היתה הבעיה וזה יעזור.

וגם מהדלתות לא נראה לי שזה זה כי הדפנות מתחת לדלתות יבשות.

אביב הצעתה לי להרים את הבד בשביל ליבש אותו איך אני יכול לעשות את זה ? הרי כל הבד של הריצפה מחובר ביחד.

והנזילה היא לא מלמטה כי זה קורא בזמן שהאוטו עומד במקום ולא היה בתוך שלולית.

אז יכול להיות שאם הנזילה היא מהמרזבים כל המים בעצם עברו מתחת למושב של הנהג ? וזה לא שני נזילות ?

אבל הרי המים יורדים לשם זה לא מסוכן למחשב ניהול מנוע ?

תודה רבה לכולם שוב פעם.

×
×
  • תוכן חדש...