Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מזמן רציתי להזמין מהאתר הראשי של החברה, FIXWAY משהו כזה, שזה מדבקה מאחורה ולא כזה שמיועד לתריס.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השאלה אם בריא למכשיר להיות מאחורי המזגן כל הנסיעה?

 

הכי טוב לסחום את זרימת אוויר מהתריס , מצד שני ידוע לי על מישהו שנסע בחו'ל שנה וחצי עם המוצר + מזגן פתוח תמידי והכל היה בסדר

פורסם
אני מזמן רציתי להזמין מהאתר הראשי של החברה, FIXWAY משהו כזה, שזה מדבקה מאחורה ולא כזה שמיועד לתריס.

 

ניתן לבצע הזמנה מיוחדת ונזמין לך מחו''ל

 

[email protected]

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

רכשתי את הTETRAX FIX באוטודיפו.

החודש יש להם מבצע, המעמדים נמכרים ללא מע"מ 16%.

 

המעמד הינו קבוע, נדבק למשטח הרכב.

הבעיה שבהונדה סיויק הדשבורד איננו ישר ולכן יש בעיה להדביק.

האם יש פתרון לנושא?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי את המוצר הנ"ל ואני רוצה להוסיף כמה פרטים כי גם עלו פה כמה שאלות.

1. זה לא מזיק לפלאפון

2. זה כן חוסם פתח מיזוג אחד

3. התושבת תופסת את הפתח מיזוג טוב אבל בהוצאה של הפלאפון כמו שרשום בהוראות אין למשוך את הפלאפון ישירות החוצה אלא להחזיק אותו עם 3 אצבעות מלמעלה והבוהן מלמטה ולהחליק אותו למטה עד שהוא מתנתק מהמגנט. משיכה של הפלאפון ישירות החוצה תוציא את הפלאפון עם התושבת

4. התמונה נראית טוב מאוד אבל יש לשים לב לזווית של פתח המזגן ברכב הספציפי שלך, הזווית שהפלאפון יהיה, איפה אתה רוצה שיהיה (על מנת גם שיהיה לך זרימת מזגן אופטימלית) וכו.

 

בסך הכל מוצר נוח, אחרי כמה נסיונות שמתי אותו בפתח מיזוג האמצעי אבל בצד של הנוסע. רוב הזמן אני נוסע לעבודה ובחזרה וככה יש לי זרימת מזגן אופטימלית אלי גם אחרי שהרכב חנה בשמש. והמוצר הנ"ל איפשר לי לפנות את השימשה הקידמית ולשים חוסם שמש כשהרכב חונה בחוץ (כל יום).

 

בסוף הנסיעה מקבלים פלאפון מקורר במקצת אבל הדבר לא משפיע עליו.

זה תלוי ברכב אבל אצלי ברכב אחרי שהרכבתי את המוצר הנ"ל על הפתח מיזוג אי אפשר לכוון את הפתח מיזוג למעלה או למטה אלא רק ימינה או שמאלה וגם אז אני חושב שעדיף לא להתעסק יותר מידי עם איפה שהתושבת יושבת על מנת שמישהו לא יוציא אותה בטעות.

כמו כן ישנו מוצר נוסף שהתושבת היא בלי ה4 מחזיקים מפלסטיק מסביב, יתכן שזה היה מאפשר יותר חופשיות בכיונון פתח המזגן.

בסך הכל מוצר טוב ומומלץ

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
הכי טוב לסחום את זרימת אוויר מהתריס , מצד שני ידוע לי על מישהו שנסע בחו'ל שנה וחצי עם המוצר + מזגן פתוח תמידי והכל היה בסדר

 

אתה אומר דברים ללא ניסיון

לאחר תקופה מסוימת האייפון התחיל להשתבש כתוצאה מהקור בגלל שבסובארו אי אפשר לסתום את הקירור לגמרי

 

ממש לא

 

 

אם השלבים של המזגן הם נפרדים (כמו בבית) אז הוא שובר אותם, אם יחידה אחת אז זה בסדר

SUBARU IMPREZA 1995

SUB: ROCKFORD P2D212 MONO: ROCKFORD 500-1 AMP: BOSS CX600 6X9: ROCKFORD P1694C COMP:LIGHTNIN AUDIO S4.65C

פורסם

יש דגם של המעמד אשר בבסיסו יש תושבת מפלטת מתכת קטנה אשר נדבקת לדש, אליה מתיישב המגנט של TETRAX ועל המגנט האייפון. עובד ומחזיק מצויין.

יש לי מספר חודשים על שני רכבים בבית.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אתה אומר דברים ללא ניסיון

לאחר תקופה מסוימת האייפון התחיל להשתבש כתוצאה מהקור בגלל שבסובארו אי אפשר לסתום את הקירור לגמרי

 

אני מדבר לגמרי מתוך ניסיון , אני נוסע כמעט 18 חודשים עם אייפון 4 (מקיץ 2010) וטלפון עובד מושלם

פורסם
יש דגם של המעמד אשר בבסיסו יש תושבת מפלטת מתכת קטנה אשר נדבקת לדש, אליה מתיישב המגנט של TETRAX ועל המגנט האייפון. עובד ומחזיק מצויין.

יש לי מספר חודשים על שני רכבים בבית.

 

שמו FIXWAY

 

ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת


×
×
  • תוכן חדש...