Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון, מדי פעם, אולי פעם ביום בפניה של פול הגה ימינה שיחד עם ירידה או עליה יש רעש של חריקה של מיטה מכיוון הגלגל הקדמי. בפול הגה לצד בכביש ישר עם גז חזק אין כלום. זה קורה רק בשילוב של עליה או איפה שיש המון לחץ וגם לא תמיד

 

מה עלולה להיוץ הבעיה ?

 

בנוסף יש רעש של רמזור עיוורים מהחגורת מנוע (טקטקטק) בנוסף לרעש של עגלה עם סוסה. בדיקה במוסך של החגורות באוטו יצאה תקינה. כל החגורות חדשות. האם ניתן לשמן שם משהו כדי להפסיק את זה ? זה לא המאוורר- בדקתי.

 

תודה

פורסם

בעניין הרעש מהגלגל בדוק מיסב או צירייה של הגלגל. בעניין הרעש של תיקתוק מרצועת המנוע, יש לבדוק מותחן רצועת תזמון שהוא בעצם גם סוג של מיסב שברגע שהוא מיתבלה הוא עלול לגרום לתקתוקים.

:)
פורסם

תודה על התשובות ? מה היה המחיר של מיסב האלטרנטור והאם עיקוב תיקון לפני הטיפול הבא יזיק לרכב או רק לאותו חלק שממילא מלא בבלאי ? (בהנחה שזה החלק הזה, או ציריה, או משהו באיזור שם)

 

המשולשים אני בטוח שתקינים כי הם הוחלפו לפני חודשיים.

×
×
  • תוכן חדש...