Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת | רנו מגאן EX אוט' 1.6 דגם 2003


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההורים של אשתי לפני שבוע החליפו את המגאן הזאת למגאן החדשה, אחרי 8 שנים.

מגאן 2003 רכב נוח מאוד, בטיחותי, מרווח, המושבים לא פחות מנהדרים.

ביטוחים זולים.

הטיפולים כל 30 אלף ק"מ או פעם בשנה, טיימינג כל 90 אלף ק"מ .

הטיפולים במוסכי היבואן יקרים (אבל פעם בשנה), במיוחד הטיימינג.

התקלה היחידה הרצינית, שהיתה להם ברכב , זה החלפת סלילי הצתה.

אנשים מדווחים על בעיות הגיר, ברכב הספציפי הן לא הופיעו. יש לציין, שגם במצב תקין מרגישים העברת הילוכים לא חלקה לגמרי בגיר הזה.

הרכב סוחב טוב, בידוד רעשים טוב. לטובתך הרכב סובל מירידת ערך גבוהה ולרוב גם נמכר מתחת למחירון - תנצל את זה, אבל אל תתפשר על מצב הרכב - אחרת הזול ייצא יקר.

זהו רכב שלא סובל הזנחה, חלפים תחליפיים לא איכותיים. לכן הסטוריית הטיפולים חשובה מאוד.

רוב הבעלים כבר הפסיקו לטפל המורשה היבואן בגלל המחירים (בכל זאת, רכב בן 8 ).

לכן הקבלות ממוסכים רגילים גם יכולות להחשב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לכל דבר יש מחיר.

במיקרה הזה קונים בזול ומוכרים בזול.

החוכמה היא לקנות רכב שמור, שלא יעשה בעיות .

 

אחרי 8 שנים הם היו צריכים להוסיף 100 אלף ש"ח בעסקת טרייד אין למגאן פלואנס החדשה.

לא כזה אסון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ לך לערוך נסיעת מבחן ברכב. תראה אם אתה "מסתדר" עם הגיר (הוא מתפקד קצת בשונה מגירים אוטומטיים אחרים. יש שיאהבו ויש שלא).

כ"כ - בדוק את תקינות הגיר בתשומת לב מירבית - הליקויים יכולים להיות מהחלפת שסתומים ועד לשיפוץ כללי (יקר). כמובן גם שיכול להיות שתיפול על גיר תקין (כמה ק"מ לרכב?).

פלסטיקה ברכב נוטה שלא להזדקן בכבוד. אני חולק על ה"מושבים הנהדרים" שקודמי ציין. ברכב משנתון כזה, אחרי למשל 100K ק"מ - יש שתמצא שהמושבים כבר שוקעים (בלאי).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...