Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק מראת צד!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

לחבר שלי מכונית באלנו 98 שחטפה מכה במראת הצד שליד הנהג.

הוא מנסה לפרק את המראה כדי לתקן.הגיע לשלב שהצליח לשחרר שלושה ברגים ומשם לא מוצא את הדרך הלאה.

אשמח לקבל הסבר כיצד מפרקים את המראה.

אשמח לתמונות או תאור מפורט של שלבי הפירוק .

צ'צ'יק

פורסם

אם שלושת הברגים נפתחו, המראה משוחררת. אולי היא דבוקה מעט למקום. משיכה עדינה והיא תצא. רק לשחרר את הכבל של המראה החשמלית.

 

גוגל:

u_baleno_nselecdoormirr_FI85433.jpg

:turn-l:
פורסם

ערב טוב,

 

גם לי יש רכב כזה, ההסבר הוא כך:

 

נניח שהמראה נמצאת בצד הנהג, אתה פותח את דלת הנהג, יש בדלת פלסטיק בצורת משולש, תשלוף אותו בעדינות..

אתה תראה שהמראה מחוברת עם 3 ברגים מבפנים, תפרק את 3 הברגים + פלאג החשמל של המראה, במידה והיא חשמלית.

את משחיל החוצה את הצמה שניתקת. ואז המראה אמורה להיות בחוץ.

 

לגבי התיקון של המראה אתה יכול להשתמש בדבק אפוקסי, לי קרה מקרה דומה וככה אני עשיתי.

הדבק שאני קניתי, בא בגליל, כמו פלסטינה ש- לשים אותה ומורחים באיזור שרוצים להדביק. לאחר כמה שעות זה מתקשה כמו אבן.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...